Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~

Latias <3
Min favoritt Pokemon! Har trent den til lv 100 på pearl!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Min favorit er Swalot, har den i 100, men ikke EV eller IV trent.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vurderer å kjøpe White Verison fra CDON. Anbefales det?
  • 0
Black/white er å anbefale, noe av det beste innenfor spillserien. Om du lurer på noe angående spillene, så kan du jo lese om de på serebii.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Min favorit er Swalot, har den i 100, men ikke EV eller IV trent.

På Sapphire tror jeg at jeg har 7-12 i lv hundre og 3-4 på Pearl
Det hender jeg tar fram noen av Pokemon spillene hvis jeg skal på lang biltur eller noe, da er det godt å ha noe annet å tenke på
Jeg har Firered, Leafgreen, Sapphire og Pearl av Pokemon spill, men har vel gått litt lei av spilene så har ikke kjøpt noen siden jeg fikk Pearl jula 07
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Meg og min bror har vel rundt 30 i lv100.
  • 0
Det er ganske mange
Kunne vel hatt noen flere, men jeg har valgt å trene mange til lv 60 for så å finne en annen å trene
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Første jeg hadde i lvl 100 var Graveler i Pokemon Gold. Har også Rayquaza og Golbat i lvl 100. Har flere, men husker ikke right now.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer sonic og link:
Black/white er å anbefale, noe av det beste innenfor spillserien. Om du lurer på noe angående spillene, så kan du jo lese om de på serebii.

Skal vurderes.
  • 0
  • Play
  • Play
Spoiler:Kom over et Funnyjunk-bilde hvor det ble fortalt at Meowth fra TR har no begynt å reise i lag med Ash og et par andre tullinger. Fikk dette bekreftet ved å se på en av de nye episodene.

Hva søren har skjedd!? Ka svarte har Nintendo tenkt på no? No e serien virkelig blitt helt fucked up <.<
  • 0
Siterer Play:
Spoiler fest '11

Thanks for tha spoiler brah! Har 5 episoder liggende usett...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Play
  • Play
Hadde ikke regnet med at folk fortsatt fulgte med på det...
Nintendo har jo pretty much ødelagt serien med sin strategi for markedsføring av serien.
  • 0
Jeg liker fortsatt serien, liker det at de faktisk har gjordt noe nytt med Team Rocket osv. iforhold å ha det samme som har vært i 12sesonger. Det at de bytter folk er også cool ettersom de har gjordt det siden sesong 2.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer NewAge:
Jeg liker fortsatt serien, liker det at de faktisk har gjordt noe nytt med Team Rocket osv. iforhold å ha det samme som har vært i 12sesonger. Det at de bytter folk er også cool ettersom de har gjordt det siden sesong 2.

Vel, da beklager eg så meget at eg avslørte det for deg. Det var slettes ikke intensjonen min ved meldingen.

Det som ødela for meg og gjorde at eg sluttet var på grunn av hvordan etter hver eneste sesong, så legger Ash sine tidligere Pokémon bak seg, han blir 10 år igjen og både han og Pikachu's ferdigheter blir satt tilbake til 0... Det e ikke gøy lenger. Nintendo lar han ikke vokse eller bli bedre. Han e like dum i begynnelsen av sesong 14 som han e i begynnelen av sesong 1
  • 0
Siterer Play:
Vel, da beklager eg så meget at eg avslørte det for deg. Det var slettes ikke intensjonen min ved meldingen.

It'skool Kan ikke si serien imponerer så veldig for tiden, det er også grunnen til at jeg ikke har sett de episodene som har komt til nå..

Siterer Play:
så legger Ash sine tidligere Pokémon bak seg, han blir 10 år igjen og både han og Pikachu's ferdigheter blir satt tilbake til 0... Det e ikke gøy lenger. Nintendo lar han ikke vokse eller bli bedre. Han e like dum i begynnelsen av sesong 14 som han e i begynnelen av sesong 1

Kunne ikke vært mer enig. Hater også det at han sier han skal besøke pokemonene igjen snart, men har ikke gjordt det what so ever!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer NewAge:
Hater også det at han sier han skal besøke pokemonene igjen snart, men har ikke gjordt det what so ever!

Han gjør jo det etter hver sesong, men vi får bare ikke sett det <.<

Det som hadde vært epic var om hadde kunne ha gjort det samme som han gjorde i Battle Frontier. Når han kommer til den ligaen han skal spille i, så kunne han kjempet med noen av sine gamle Pokémon, slik han gjorde mot Brandon. Hadde også vært en god strategi siden trenere fra Unova-regionen ikke har stort peiling på Pokémon fra andre regioner Ash hadde eid alle med Charizard!
  • 0
Siterer Play:
Han gjør jo det etter hver sesong, men vi får bare ikke sett det <.<

Not good enough! Eneste vi har fått sett igjen er Charizard.

Jeg vil si Pigeot igjen, det var alltid favoritten min selvom den forsvant relativt tidlig.

Siterer Play:
Ash hadde eid alle med Charizard!

Quoted for truth!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer NewAge:
Eneste vi har fått sett igjen er Charizard.

Ikke akkurat. Må ikke glemme Bulbasaur eller Squirtle ;)

Siterer NewAge:
Jeg vil si Pigeot igjen

Enig! Ash beholdt jo ikke Pidgeot i mer enn 1 episode =_= Fikk ikke engang sett den i aksjon mot en trener, bare en skrøpelig Fearow..
  • 0
Siterer Play:
Ikke akkurat. Må ikke glemme Bulbasaur eller Squirtle ;)

Vel, bulbasaur er jo hos oak så han gjelder vel ikke. Men Charizard og squirtle da.
  • 0
Vil se igjen de gamle kanto, hoenn og Johto pokemonene igjen jeg, så gidder ikke bry meg om serien lenger.
De har skvist ut alt som går av den stakkars serien.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nja, de nye pokemonene liker jeg men det sier vel lite med tanke på at jeg liker alle.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer The Cookiemonster:
Vil se igjen de gamle kanto, hoenn og Johto pokemonene igjen jeg, så gidder ikke bry meg om serien lenger.
De har skvist ut alt som går av den stakkars serien.

Pokemonene begynner å bli u-orginale men gameplayet og historia begynner å bli bedre.
Feks: Black and white.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg tenker at jeg skal plukke opp Pokemon fra slutten av sesong 6 når jeg er ferdig med seriene Cowboy Bebop og Samurai Champloo. Tredjegenerasjonen er nok den generasjonen jeg liker best etter første generasjonen.

Også er jeg enig med Play i det om at Ash aldri blir eldre og smartere o.l.

Lagt til: Favorittpokemonen min er nok Pikachu. Både i serie og spill. I de spillene hvor Pikachu er med så blir Pikachu ALLTID brukt i ligaen. Jeg utviklet den til en Raichu sist jeg runnet Emerald. Men, det var et valg som jeg angret på hele tiden mens jeg hadde Raichuen :/
Ellers er det noe med Mewtwo som er spesielt. Sikkert "skummelt romvesen aktige skapning"-faktoren.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Første Pokémonen jeg fikk til lvl 100 var Blastoise i Pokémon Blue på min Gameboy Colour. Nostalgia!
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Min tror jeg var Clefable.

Visst ikke, så er det Blaziken i Pokemon ruby.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!