Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~

"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har spilt mye Pokémon Sapphire nå som jeg har vært syk en stund.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fy fader som jeg elsker Pokemon Mystery Dungeon serien. Gleder meg til 3DS versjonen!
"Doh!"
  • 0
Siterer sonic og link:
Pokemon Mystery Dungeon serien til 3DS: http://www.crunchyroll.com/anime-news/2012/09/15-1/video-pokm
on-mystery-dungeon-journeys-to-3ds-in-first-trailer

Yay,det har vært en god stund siden det har kommet ett nytt spill i Mystery Dungeon serien så dette var gode nyheter,nå gleder jeg meg!
Om de nå bare kunne utgi ett stortslagent Pokemon spill til Wii U som de andre spillene til NDS og tidligere versjoner av spillene.
Kunne gjerne tenkt meg og spilt Pokemon Red/Blue/Green på Tv skjermen min
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Satt og kikket på Vg Tv Level Up igår og i Episode #29 kom det ett innslag om PETAs syn på Pokemon Black/White og videoklipp fra deres eget spill,
Pokemon Black & Blue: Gotta Free Them All...
Sporet opp videoen på Youtube og kan ikke annet enn og riste på hodet av den,de har en god fantasi ihvertfall når det kommer til Attack Moves.Her er den:
http://www.youtube.com/watch?v=ki29fvE18PQ
  • 0
Siterer Animorpher:
Satt og kikket på Vg Tv Level Up igår og i Episode #29 kom det ett innslag om PETAs syn på Pokemon Black/White og videoklipp fra deres eget spill,
Pokemon Black & Blue: Gotta Free Them All...
Sporet opp videoen på Youtube og kan ikke annet enn og riste på hodet av den,de har en god fantasi ihvertfall når det kommer til Attack Moves.Her er den:
http://www.youtube.com/watch?v=ki29fvE18PQ

Er utrolig at noen faktisk gidder å ta opp saken om at Pokemon er dyremishandling synes nå jeg. Men er en tøff video dem har laget da
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Fy fader som jeg elsker Pokemon Mystery Dungeon serien. Gleder meg til 3DS versjonen!

Da ser det ut som om Pokémon Mystery Dungeon: Gates to Infinity kommer ut i Usa 24.Mars.Da kan vel vi regne med og få spillet enten Sommeren eller Høsten 2013?
http://www.amazon.com/Pok%C3%A9mon-Mystery-Dungeon-Infini
ty-nintendo-3ds/dp/B00AYABWYE/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=U
TF8&qid=1359906230&sr=1-1&keywords=pokemon+mystery+dung
eon
  • 0
Håper det ikke kommer mye senere enn i USA, vil ha noe som underholder meg til X og Y kommer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Håper det ikke kommer mye senere enn i USA, vil ha noe som underholder meg til X og Y kommer.

Håper på det samme,det er kjedelig når de i Usa kan kose seg med den engelske versjonen av spillet mens vi må sitte og vente i evig lang tid før spillet kommer til oss p.g.a den region sperringa.
Er sjeleglad for at Pokemon X og Y kommer til og bli lansert samtidig så slipper jeg og bli bombadert med all info om spillet fra Japan før det har kommet til Norge.
  • 0
Demo av det nye Mystery Dungeon kommer 25 april. Man vil ha muligheter til å koble demoen til selve spillet, og fortsette derfra.
  • 0
Elsker den gamle generasjonen. Har holdt følge med Pokemon helt til generasjonen der Deoxys eller var det Kyogre og Groudon, ble innført.
Har fortsatt en perm med sjeldne kort fra det eldste generasjonene. Pokemon har en en spesiell plass i barndommen, Pokemon var med å forme meg.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Tok opp det gamle gameboy-utstyret mitt og fikk to kjedelige overraskelser. Først fant jeg ut at min gameboy pocket var død (den fungerte jo så fint bare for et år siden ). Heldigvis har jeg en GBA og, så tok opp Pokemon sølv bare for å finne ut at lagringen min hadde slettet seg selv. Hadde jo masse lv 100 pokemons blant andre Mew som egentlig ikke er i spillet, men som jeg fikk av en kamerat

Nå spillet jeg litt Pokemon Yellow. Ikke så verst det heller, mange gode minner. Jeg mener bestemt at de første 250 pokemons ser soleklart best ut...heeeeelt objektivt!
This is great banter, it really is.
  • 0
De første 251, visst Mew telles med.

Selv liker jeg mest generasjon 3, mens generasjon 2, er vel den jeg liker minst.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Jeg mener bestemt at de første 250 pokemons ser soleklart best ut...heeeeelt objektivt

Legg til 3. generasjon også, så skal jeg si meg enig!
  • 0
De tre første generasjonene med pokémon er best, videre utover blir det bare verre og verre for hver generasjon
  • 0
Jeg fikk plutselig lyst til å kjøpe et Pokemon spill til 3DSen og min gamle GBA Advance SP. Noen anbefalinger?
  • 0
Til GBA, er Pokemon Emerald å anbefale.

Det er ikke kommet noe skikkelig Pokemon spill til 3DS enda. Enten kan du vente til Pokemon X og Y, eller kjøpe DS spillet Pokemon Black og White 2.

Om du heller vil spille spin-offs, så er Mystery Dungeon spillene av øverste kvalitet. De er Dungeon Crawlere.
  • 0
Siterer sonic og link:
Til GBA, er Pokemon Emerald å anbefale.

Emerald kan virkelig anbefales. Elsker det spill og har passert godt over 600 timer på det.
  • 0
Det første pokemon-spillet eg hadde var "Pokemon Red" til Gameboy Color. Det gjennomførte eg eit par ganger og eg må sei at eg vil fortsatt spille det.

- Noen som veit hvor eg kan kjøpe billige pokemon-spill til Gameboy Color?
  • 0
Er det et marked for gamle Pokemon-kort? Har en del gamle, sjeldne hjemme. Hva ville folk gitt for noe slikt?
  • 0
Siterer Kontrollfriken:
De tre første generasjonene med pokémon er best, videre utover blir det bare verre og verre for hver generasjon

Uenig. Tredje generasjon er helt klart en av de beste om ikke den beste generasjonen, men det betyr ikke på noen måte at serien har tapt seg etterhvert. Sammenlignet med både første og spesielt andre gen vil jeg egentlig påstå at gen 4 og 5 er ganske overlegne. Men dette er selvsagt svært subjektivt ettersom hva type Pokemoner man liker.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er det noen som egentlig hadde Pokemon-dueller med kortene, slik det egentlig var ment til?
Jeg syns bare kortene var veldig tøffe og det var mer om å skaffe seg det tøffeste kortene, og bytte med hverandre. Måtte av og til ut med 3 kort for 1. Det var tider.
  • 0
Hadde noen kamper med en venn sånn 4-5 år tilbake, men ikke mer enn et par vennlige kamper. Var ganske artig. Men tror ikke jeg kommer til å begynne med det igjen. Koster for mye og har ingen å spille med.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tror jeg skaffer meg Emerald til GBA i første omgang, så får jeg se hvordan jeg liker det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!