Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted 3: Drake's Deception


Digger den skikkelige kraftige sniperen, ikke Dragon, men den andre.
  • 0
MP har virkelig forbedret seg! Enda mer realistisk også!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk prøvd et par runder... Det er første gang jeg noengang har rørt et Uncharted spill ettersom jeg ikke har PS selv, syntes personen beveger seg veldig rart og veeeldig twitchy, prøvde å sku ned sensitiviteten men til ingen nytte. Ellers syntes jeg det var digg de rundene jeg spilte.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
fint at shotgun er 100% ubrukelig, og at melee er helt ødelagt. Eller ganske gøy
  • 0
Husk at det bare er en beta før dere begynner å syte
  • 0
Er fortsatt 4 måneder igjen til release, så de har god tid til å balansere våpen.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er fortsatt 4 måneder igjen til release, så de har god tid til å balansere våpen.


Bare 4 måneder
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Syntes også folk tåler litt i overkant mye, og dødanimasjonen kommer et par sekunder etter de egentlig dør
  • 0
Er en beta for ****.
  • 0
Mp er bra, men gleder meg mest til enspillerdelen. Gleder meg virkelig nå ass!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Mp er bra, men gleder meg mest til enspillerdelen. Gleder meg virkelig nå ass!


Helt enig, Singelplayer over MP.
Gleder meg til å se mer av en av mine favoritt spille serier
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer ROJ123:
Er en beta for ****.


Betyr det at vi ikke kan diskutere hva som er bra og dårlig med spill? Nei det gjør det ikke
  • 0
Nei, men det er ikke et fullspill, det er en beta, så hvis du skal syte over feil, så gjør det til Naughty Dog.
  • 0
Siterer ROJ123:
Nei, men det er ikke et fullspill, det er en beta, så hvis du skal syte over feil, så gjør det til Naughty Dog.


Så det eneste man skal i denne tråden er å skryte over hvor bra spillet er?

Spillet er gøy, spillet er kjempegøy, jeg liker hoppeanimasjonene, jeg liker å løpe, veldig bra mener jeg da. Ikke snakke stygt om spillet, det er jo ikke ferdig ennå.

Forum er til for å diskutere, og dette er en tråd i et forum.
  • 0
Siterer fantomena:
Digger den skikkelige kraftige sniperen, ikke Dragon, men den andre.


TOTALY AGREE
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer emilan1212:
Citerer ROJ123:
Nei, men det er ikke et fullspill, det er en beta, så hvis du skal syte over feil, så gjør det til Naughty Dog.


Så det eneste man skal i denne tråden er å skryte over hvor bra spillet er?

Spillet er gøy, spillet er kjempegøy, jeg liker hoppeanimasjonene, jeg liker å løpe, veldig bra mener jeg da. Ikke snakke stygt om spillet, det er jo ikke ferdig ennå.

Forum er til for å diskutere, og dette er en tråd i et forum.


Kjekt når folk lar seg irritere av hva andre sier
  • 0
Skulle prøve betaen tidligere i dag, måtte bare slå av. PS3en min har bråket noe forferdelig i det siste året og det tok ikke mer enn 1 min før den begynte på betaen. Må levere den inn i morgen så får nok ikke testa uc3
  • 0
Ufattelig syn, Zyrocz!
  • 0
Siterer Zyrocz:
Skulle prøve betaen tidligere i dag, måtte bare slå av. PS3en min har bråket noe forferdelig i det siste året og det tok ikke mer enn 1 min før den begynte på betaen. Må levere den inn i morgen så får nok ikke testa uc3

Med deg også?
Just kill him with your awesome
  • 0
Adventure Edition til UC3 koste over 1600kr!

men man får med masse god saker

Bare jeg hadde hat de pengene....
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Adventure Edition til UC3 koste over 1600kr!


Utrolig drøy pris... Det eneste spillet jeg kunne tenkt meg å betale så mye for en spesial-utgave måtte vært et Kingdom Hearts-spill, og det er min absolutte favoritt-spillserie.
Just kill him with your awesome
  • 0
Vurderte faktisk å kjøpe UC3 CE i dag..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Dragon eier!
  • 0
  • 192
  • 192
Har ND sagt noe om tidsperspektivet på kampanjen? Håper virkelig det er vensentlig lengre enn de to første, som i forhold til kvaliteten var aaaaltfor kort!
Get ready for a better you
  • 0
Håper på over 15 timer.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!