Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect 3 ~ Offisiell tråd ~


Der fikk jeg spillet fra Lefdal! Må bare runde ME 2 på xbox først !!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Gudfar:
Hva syntes dere om den nye tech armouren og hvilken klasse bruker dere??


Spilte som Infiltrator på første gjennomspilling. På andre spiller jeg som Adept og må innrømme at det er en del artigere å ha mange biotic-abilities.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vurderer å runde ME1 og ME2 engang til før ME3.
Hvis jeg spiller i ca. 10 timer til så har jeg rundet ME1.
Og Vis jeg springer gjennom ME2 så bruker jeg, 20 timer?

BTW gleder meg til i morgen, Collectors edition inneholder et N7 emblem som du kan sy på en genser et.
Pluss at jeg får med Mass Effect 3 Dog Tags siden jeg bestilte det på Gamestop
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
CDON sendte spillet i dag kl 12, så er redd jeg ikke får det i morgen, i tillegg er jeg redd for at jeg må til postkontoret for å hente pakken i og med at det er collector's edition :/
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
  • Los
  • Los
Har spilt 3 timer nå og det er skikkelig kult! Kontrollene er litt kronglete i kamp, og det førte til at jeg ble drept fordi jeg plutselig ikke var i dekkning. Men jeg begynner å komme mer inn i det.

Men det har ikke våknet helt til live for meg enda, men jeg har jo ikke kommet så langt
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Da har jeg kommet et stykke ut i spillet (16 timer spilt)
  • 0
Da er jeg ferdig med spillet, Mixed emotions..
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Noen som er interessert i en kode for å få M55 ARGUS Rifle?Bytte mot en annen kode(PS3),nedlastning(PS3) eller en liten sum;D
  • 0
Syns det har blitt langt mer behagelig å spille ME3 i forhold til ME2 og multiplayeren er jo ganske godt gjennomført. Merker at jeg må ha noen gode companions og en del samarbeid for å fullføre waves da. Kom til siste wave, men alle på laget mitt døde og nektet å bruke medgel. Jeg rakk ikke å redde dem så da satt jeg der alene da på siste objectivet, men masse fiender og granater. Koslig
Carpe Noctem
  • 0
12 timer spilltid foreløpig.
Vet ikke helt hva jeg syns.
Siden savene mine fra de forrige spillene gikk tapt, er det mange av valgene jeg gjorde som ikke har skjedd og jeg opplever derfor ikke spillet helt slik jeg vil.
Folk som skulle levd er dø og omvendt, blandt annet.
For ikke å snakke om gjennsyn med mange jeg har truffet ved flere anledninger, som nå prater som om de aldri har sett meg før

Storymessig har de hvertfall trappet opp epic skalaen siden sist, men jeg vil ikke si den er spesielt interessant nå heller, føler ikke noen trang til å haste videre for å finne ut hva som skjer.
Har større fokus på side-quests og random surring rundt i Citadel og ombord på Normandy for å prate med folk og kjøpe ting jeg overhodet ikke trenger

Noe jeg finner litt irriterende er all platebyttingen.
I ME2 byttet jeg plate to ganger i løpet av hele spillet.
Her har jeg allerede måttet skifte seks ganger fordi noen av oppdragene tydeligvis bare ligger på motsatt plate av den som ligger i.
Burde ikke være nødvendig i det hele tatt når begge platene er innstallert

Anyways, noen timer på øyet og så får en fortsette å samle folk og fe til finalen...
  • 0
Å der var det gjort.
Fremdeles en del ting jeg kunne gjort, så jeg fikk nok ikke den beste slutten (håper hvertfall ikke det var det).

Overall vil jeg si at det var et brukbart spill.
Langt bedre enn ME2, men fremdeles langt bak det første.
Ikke noe 9/10 spill, men kanskje sterk 7/10.

Som jeg nevnte i kommentaren over, var det mye som kunne vært annerledes om jeg kunne importert mine gamle saver, for det var ekstremt mye som ikke stemte her.
Men jeg skal gå igjennom alle tre spillene en gang og få alt slik jeg føler det skal være.

Tror ikke jeg begynner på nytt igjen med det første.
Da fortsetter jeg heller på en tidligere save og gjør ferdig alt som kan gjøres.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Tror ikke jeg begynner på nytt igjen med det første.
Da fortsetter jeg heller på en tidligere save og gjør ferdig alt som kan gjøres.


Er tydeligvis en NG+ ending, hvor du importerer ME3 karakteren din for en ny playtrough. Begynt på den alt. 9 timer inn
  • 0
Kom hjem igår 22, spilte til 5, sto opp 9 og har spilt til nå. Må si jeg liker det svært godt, dialogen, kampene, storyen, grafikken, nesten alt er perfekt!

Men lurer på noe: På den "war terminal" så står det at alle delene av galaksen er 50%, skal de bare stå sånn eller kan jeg gjøre noe annet?

Har spilt 12 timer og styrken er på minimum, gjør alle oppdrag og rekrutterer alle:

Spoiler:Jeg frigjorde den svære dronning-innsektet reapers hadde skapt og jeg kurerte genophage
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer furu:
Noen som er interessert i en kode for å få M55 ARGUS Rifle?Bytte mot en annen kode(PS3),nedlastning(PS3) eller en liten sum;D


Koden som fulgte med, da jeg forhåndsbestilte, funker ikke...

Anyway.. jeg har spilt ca 10 timer. byttet disc en gang. Er relativt fornøyd så langt. litt pussig at alle karakterer fra tidligere spill "tilfeldigvis" dukker opp på avsidesliggende planeter.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Da var jeg ferdig. Bra spill, historie...

Spoiler: men slutten var antiklimatisk.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Har nettop spillt igjen Mass Effect 3 og....... MAKAN TIL BS! Kan ærlig si at sjelden har et spill mislyktes så infernalskt som dette med tanke på slutten. Kan ikke fatte at Bioware rotet det såpass til med dette spillet.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Har nettop spillt igjen Mass Effect 3 og....... MAKAN TIL BS! Kan ærlig si at sjelden har et spill mislyktes så infernalskt som dette med tanke på slutten. Kan ikke fatte at Bioware rotet det såpass til med dette spillet.


Nesten hele resten av internett sier det samme. Føles ut som om 4 år har blitt kasta i dass. Helt opp til de siste 10 minuttene var spille et 10/10 for min del. Jaja
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Gjør dritmange oppdrag i galaksen, men likevel er den bare 50% ready på alle galaksene, wut to do?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Gjør dritmange oppdrag i galaksen, men likevel er den bare 50% ready på alle galaksene, wut to do?
For å få opp galactic readiness så må du spille multiplayer, noe som suger litt.
  • 0
Siterer DarkSidedGamer:
For å få opp galactic readiness så må du spille multiplayer, noe som suger litt.


Kødder du? Får vel prøve da, men styrken er på minimum og har gjort så mange oppdrag for å ansette styrker etc
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer DarkSidedGamer:
Citerer Cherno:Gjør dritmange oppdrag i galaksen, men likevel er den bare 50% ready på alle galaksene, wut to do? For å få opp galactic readiness så må du spille multiplayer, noe som suger litt.

Ja, jeg har et større problem. Mitt readiness er fortsatt 50% og mitt Galaxy at war-map funker ikke. Jeg har kommet til lvl 18 med soldier, lvl 7 med infiltrator og vennene mine har 97% complete på mappet sitt. Hva søren har skjedd med mitt map? Helt fucked
Carpe Noctem
  • 0
Sånn, skal starte siste oppdrag nu imorgen
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Warning bare les vist du har runnet spillet!: (Contents: Massive Spoiler that can ruin u game experience!) Jeg advarte deg!.... Dette er bare for folk som å runnet spillet å sett slutten:

Spoiler:Etter å ha blitt spoiled slutten fra en fyr som hadde klart å få tak i spillet før release datoen å sitti å gammet det i 2 dager i strekk... er jeg ganske så svært overasket... over at det hele var en historie....! (Noe jeg vet at fansen kommer til å reagere på...) men, kanskje dette kan tyde til Mass Effect 4 med Shepard?... eller en ny trilogi med shepard? Hvem vet...

Dette stopper ikke meg får å spille ferdig hele Mass Effect trilogien!....
  • 0
Siterer draxi:
Dette stopper ikke meg får å spille ferdig hele Mass Effect trilogien!....


Jeg tror du (eller han som spoilet slutten) har oppfattet den feil, for det du sier der stemmer ikke helt.
  • 0
Har hørt mye negativt om dette spillet.

Hva skiller det fra 2'eren egentlig?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!