Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill er ditt beste spillminne?

Mange folk liker spilling. De spiller fordi de synes det er gøy. Det finnes mange spill som er bra, men noen er bedre enn andre. Hvilket spill er altså ditt favorittspill og favorittminne fra spill?
  • 0
Husker da jeg spilte donald på Gameboyen. Et sterkt minne
Favorittspillet må vel være NFS, en ny variant av bilspill
Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg.
  • 0
Wow, 3 år gammel tråd!
Tror det må være de lange nettene jeg spilte Super Mario World med familien på SNES! Spilte det faktisk helt frem til GameCube-tiden, nesten 3 generasjoner.
  • 0
Bubble bubble på nes.
Chrash bandicoot og tekken 2 på ps1 mange gode minner.
Men det spillet jeg har helt klart de beste minnene fra er the warriors på ps2. Rockstar games sitt gjeng eventyr. Å det var utrolig gøy å spille to player. Hsr mange netter jeg spilte gjennom det med kompiser. Gta 3, vice city og san andreas har også ett helt spesielt sted i hjertet mitt. Selv om gta 5 var også ett fantastisk spill og også red dead redemption. Assassins creed 2 må også nevnes. Mener det er det klart beste i serien. Naughty dog lager også fantastiske spill.

Oi ble mange dette : )
  • 0
Når jeg spilte Tony Hawk: Pro Skater 4 med faren min. Han gamer aldri, så det var til min store glede at han faktisk likte THPS4, og at han koste seg med et spill. Vi endte opp med å spille i flere timer, og fullførte alle challangesene. Elsker det spillet!

Jeg har også gode minner fra Sly-serien på PlayStation 2. Husker at jeg satt foran fjernsynet i timevis. Gode minner.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Når jeg spilte Tony Hawk: Pro Skater 4 med faren min. Han gamer aldri, så det var til min store glede at han faktisk likte THPS4, og at han koste seg med et spill. Vi endte opp med å spille i flere timer, og fullførte alle challangesene. Elsker det spillet!

Jeg har også gode minner fra Sly-serien på PlayStation 2. Husker at jeg satt foran fjernsynet i timevis. Gode minner.

Sly 2!<3333
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sly 2!<3333

<3
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time!
Say no more. Det var fantastisk.
Rainbow Mushroom
  • 0
vanskelig men , å fullføre fire emblem 7 på hector hard mode uten at noen skal dø, det var brutalt, det er noe av det vanskeligste jeg har gjort. Måtte ta og starte på new game etter kapttel 27 for da hadde jeg får mange folk både døde , men får lite xp fordelt... men andre gangen ble det runnet uten en eneste karakter som døde hvis jeg husker riktig kanskje unntak ved Wallace

Men jeg sysn jeg å må nevne tomb raider 2 og spesielt siste banen.
  • 0
I det øyeblikket jeg fikk puslebrikkene i slutten på Bioshock Infinte til å falle på plass.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!