Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~

• Dtno
  • Dtno
Det har vert rykter at det neste Call of Duty spillet ville være en prequel til Call of Duty 4: Modern Warfare, og eg er glad for nå å bringe flere detaljer om neste Call of Duty tittel som kunne kaste mer lys over situasjonen.

The LA Times rapporterer at Activision har tildelt tre separate studioer å arbeide på det neste Call of Duty tittel som, ifølge kilden, kommer til å bli Modern Warfare 3. The LA Times hevder at deres kilde er noen svært nær til prosjektet. Ifølge dem, er Modern Warfare 3 planlagt for en november utgivelse i år, og er utviklet i samarbeid mellom Sledgehammer Games, Infinity Ward og Raven Software. Slegge og Infinity Ward er ment å være i arbeid på singleplayer deler av Modern Warfare 3, mens Raven Software skal lage online delen.

- La Times

Men litt dumt at det ikkje er Infinity Ward som skal stå bak multiplayeren da

Diskuter.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Men litt dumt at det ikkje er Infinity Ward som skal stå bak multiplayeren da

Det vil være positivt ikke negativt.. Infinity Ward har fucket over vær mutiplayer INKLUDERT cod4. De patcher aldri spillet og hører absolutt ikke på communitiet.
Satser på at Raven kan gjøre det anderledes.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hva med å bare la CoD dø i stedet for å koble flere slanger i dette stakkarslige liket serien har blitt for å se om det ligger litt mer penger der?
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Hva med å bare la CoD dø i stedet for å koble flere slanger i dette stakkarslige liket serien har blitt for å se om det ligger litt mer penger der?

wtf? skal det vær et komma eller punktom inni der? eller mangler det et ord elns ?

Datt av midt inni der
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
A Noobcake skriver riktig, både grammatisk og innholdsmessig i det forrige innlegget. Kan folk vennligst slippe å kjøpe CoD-spillene, slik at man kanskje kan få fokuset over på noe bedre?
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Siterer A Noobcake:

Cod er så fuckings populært, så neppe om den serien skal begraves med det første.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer NewAge:
wtf? skal det vær et komma eller punktom inni der? eller mangler det et ord elns ?

Datt av midt inni der

Prøv å lese en bok av GW Persson, du hadde ikke holdt gjennom tittelen en gang.

Siterer Crazy Sock Knocker:
Cod er så fuckings populært, så neppe om den serien skal begraves med det første.

Det er det som er hele problemet. Siden så mange kjøper CoD er det flere og flere utviklere som tar etter disse strengt talt bedritne spillene fordi de ser at formelen selger som ville helvete, noe som senker kvaliteten og variasjonsnivået i spillindustrien betraktelig. Activision er som en igle på industrien nå, en som lever av kreativitet og originalitet.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Bare de lager en gøy (!) og balansert (!) mutliplayer, så er jeg fornøyd.

Black Ops er ikke gøyt. Modern Warfare 2 er ubalansert. Det gjør begge til kjipe spill.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
NEI FAEN SKAL INFINITY WARD VÆRE MED Å UTVIKLE DET?! HELVETE!!
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:

Jeg ser du med et uhell har kommet borti caps lock. Om du går helt ned i det venstre hjørnet på tastaturet er caps lock den tredje knappen på første rad.
  • 0
Med et uhell, nei? Jeg raget
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Med et uhell, nei? Jeg raget

Men ikke MP so its all kewl!

Siterer A Noobcake:
Citerer NewAge:wtf? skal det vær et komma eller punktom inni der? eller mangler det et ord elns ?

Datt av midt inni der

Prøv å lese en bok av GW Persson, du hadde ikke holdt gjennom tittelen en gang.

Meh, har ikke konsentrasjon til å les.. OOHHH A BIRD!

stakkarslige liket serien

var bare det ordet som så out of place Menmen sier dere det er riktig så er det fine with me, var aldri noko stjerne elev
  • 0
Serien har blitt et stakkarslig lik, altså noe dødt.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Ahhhhhhhhhh vel da tar jeg den Jeg tenkte det var en skrivefeil og han mente likt, which would make no sense
  • 0
Jeg sier det samme som AcH Clawed eller hvem det nå er som skrev det på nyheten, ''CoD serien holder på å bli surmelk''
  • 0
Så lenge de gjør singleplayerdelen bra, så henger jeg med videre i CoD serien.
MW storyen har ikke vært imponerende så langt, men jeg har sett verre.
Black Ops sin story var kul, om enn litt i korteste laget.

Multiplayeren bryr jeg meg ikke om, men jeg likte inkluderingen av
"Combat training" i BO. Har hatt det langt morsommere der med min bror eller en kamerat enn i online multiplayer.
Syns bare det skulle vært mulig å gå videre etter lvl 50 i CT
(uten bruk av glitches og møl)

Anyways, jeg har ingen forventninger til MW3, det blir nok kjøpt.
Er det bra, så er jo det positivt.
Og er det skuffende, så er det jo ikke verre enn at det havner i hylla og blir stående der, med de mange andre skuffelsene jeg har kjøpt de siste årene.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Polen Shot v3:

Jeg ser du med et uhell har kommet borti caps lock. Om du går helt ned i det venstre hjørnet på tastaturet er caps lock den tredje knappen på første rad.

Ahahahahhahahahha!
  • 0
Hvis noen skulle ha laget MW3 så må det nesten være Respawn.
Per aspera ad astra
  • 0
Hva jeg vil se i Modern Warfare 3

* Håper de tweaker granade launcheren litt. Gjerne slik at man har flere enn 2 stk. granades og at man kan skyte to stykk før man må lade. Håper også de gjør realodingen på granade launcheren litt raskere.

* Større radius på danger close.

* At man kan velge klasse med One Man Army uten å måtte vente. Slik at vi får den nye klassen med en gang vi trykker på den.

* Lengre rekkevide for commando.

* Eventuelle equipment som gjør det lettere å Nuke Booste.

* 10 kills for Nuke.

* Håper de gjør Chopper Gunner og AC-130 bedre.

* Det burde også bli fritt for å hacke for de som vil, uten at de blir bannet.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Også burde de gi UMP flere skudd og litt bedre accuracy!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ja, det samme gjelder Spas.

De kan også gi AA12 litt flere skudd og gjøre rekkevidden på den lengre.
Veni, vidi, avicii
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
De må gjer AA12 til killstreak og la den vere like syk som den var på The Expendables
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Skaffer meg heller Battlefield 3 i stedet for denne shiten. Crap of Duty er ut, Battlefield er inn!
  • 0
Siterer fantomena:
Skaffer meg heller Battlefield 3 i stedet for denne shiten. Crap of Duty er ut, Battlefield er inn!

doubt it. Battlefield ser fortsatt for stivt ut for meg... Når personen springer ser det ikke ut som han beveger seg skikkelig.. Menmen for alt jeg vet kan det bli bra, men du skal ikke se bort ifra at mw3 blir bra heller.. IW har lite med MP å gjør så jeg velger å se lyst på det..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!