Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~

Hmm.. Tenker jeg lar en kompis kjøpe det først, og så se da
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Noen som vet hva prisen på MW3 vil bli på Gamestop?

649? 599? 549? 499?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er ganske sikker på at det blir 599.
Let the voice of love take you higher
  • 0
For å være helt ærlig, synes jeg på noen måter dette spillet ser eldre ut enn MW2. Blir sikkert bra da.
Vurderer et kjøp, i og med at det virker som om det er en del nytt.
Men vet ikke om jeg kommer til å betale full pris.
Skal liksom både ha SR3, ACR, og dette.
  • 0
Veiledende pris på PS3 og 360-spill nå for tiden er vel 599,-, noe som er litt balle. Da er det fint for meg at jeg skal kjøpe det på PC.

Consololol
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Så coveret på fredag, fikk holde det i hendene mine! ( Omg I`m cool!)
Så ganske fett ut, men tror jeg dropper det og heller kjøper Saints row 3.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Har bestemt meg få å kjøpe dette (trenger en avveksling fra fifa en gang i blant..) og heller ønske meg SR3 collectors edition til jul, om jeg ikke får penger til den selv før jul that is.. Om jeg får det så blir det Gears of War: Epic edition.

Her har dere en film hvor han (som lagde filmen) snakker om de forskjellige Assault riflene i MP: http://www.youtube.com/watch?v=3f5wvcFyPTQ

GFXen i videoen var skremmende dårlige, og stemmen hans irriterer meg delvis men siden jeg har klart å holdt meg vekke fra MP ting sofar så måtte jeg se denne da den poppet opp i subboxen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Har bestemt meg få å kjøpe dette (trenger en avveksling fra fifa en gang i blant..) og heller ønske meg SR3 collectors edition til jul, om jeg ikke får penger til den selv før jul that is.. Om jeg får det så blir det Gears of War: Epic edition.

Her har dere en film hvor han (som lagde filmen) snakker om de forskjellige Assault riflene i MP: http://www.youtube.com/watch?v=3f5wvcFyPTQ

GFXen i videoen var skremmende dårlige, og stemmen hans irriterer meg delvis men siden jeg har klart å holdt meg vekke fra MP ting sofar så måtte jeg se denne da den poppet opp i subboxen..

Kjipt at G36c var så dårlig tydeligvis Elsker det våpenet <3
  • 0
Ville ikke sagt jeg stoler 100% på alt han sier, vil nok si at det er hans ingame erfaringer blandet med ingame statsene (som alltid er feil uansett). Men jeg kommer sikkert til å holde meg til AKen som alltid
  • 0
Noen her som vet om det har dukket opp noen anmeldelser enda? Eller nå de skal begynne å komme ut?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvordan kan enspillerdelen få så bra? Bedre enn mange andre spill som har fullt fokus på enspiller?

Jeg tror anmelderen har tatt seg en eller to smertestillende for mye...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nja. Er nå en brukbar historie i MW spillene
Og jeg ser nå at "Soap" er med! Han var favoritten min
Bare vente på at det kommer imorra eller overimorra da
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er en "brukbar" historie godt nok til terningkast 6?

Bare jeg ser en 5 minutters video av enspillerdelen, ser jeg at det er veldig mye av det samme. Terningkast 6 skal man gi til spill som: klarer å fornye seg selv, har en god story (og da mener jeg ikke det uoriginale tullet fra MW-serien), finpussede spillelementer, god lyd, pen grafisk stil (ikke nødvendigvis god grafikk), være så og si bugfritt, og til slutt variert. Variasjon er veldig ofte viktig.

I de fleste skytespill blir det bare skyt han, han og han og deretter en mellomsekvens. Ingen fornuftig person kan gi det terningkast 6.

Føler at jeg provoserer veldig her, men samma det:

Faktisk fikk enspillerdelen bedre terningkast enn Uncharted 3:
http://www.pressfire.no/anmeldelser/PS3/4144/uncharted-3-drakes
-deception

Hva skal man si til sånt?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Terningkast 6 blir for drøyt.
  • 0
Du kan ikke vite det, du har ikke spilt det enda.
  • 0
Sant nok. Jeg skal gå nærmere inn på påstandene mine på fredag. Da skal jeg på LAN og får mest sannsynlig prøvd MW3.
  • 0
Siterer NewAge:
Du kan ikke vite det, du har ikke spilt det enda.

Sikker på det? Hva om jeg forteller deg at en venn av meg fikk det fra LefDal i helga og jeg og han spilte igjennom SP delen?
  • 0
Hooho, der ble NewAge pwna!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Pix or it didnt happen!
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nja. Er nå en brukbar historie i MW spillene
Og jeg ser nå at "Soap" er med! Han var favoritten min
Bare vente på at det kommer imorra eller overimorra da

Han har jo vært med i alle spillene han, bare synd at han blir sprengt av en selvmordsbomber i 3-ern ^^

Lagt til 2011-11-07 21:07:
btw det var bare kødd, har ikke peiling, men jeg tipper han dør

Skal kjøpe det i morgen, men må på jobb etter skolen
  • 0
S noen by MP videoer, og la merke til at 90% av lydeffektene var hentet direkte fra MW2 sin MP.
Dessuten synes jeg banedesignet var dårlig.
Frister nesten heller å kjøpe MW2 igjen, enn MW3.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Frister nesten heller å kjøpe MW2 igjen, enn MW3.

Do that then...
  • 0
Nei, jeg har vel bestemt meg nå. Sparepenga mine går til SR3 og ACR istedet.
  • 0
I hate expert! Vet ikke hvorfor jeg aldri lærer. 399 skulle det koste på expert og når jeg kom der kl.10 imorgen så hadde de ikke fått det inn. Ingen experter i hele landet utenom på østlandet hadde tydeligvis ikke fått det inn. De sa jeg kunne sette av et til imorgen om de fikk det inn, men kjenner jeg dem rett så er prisen 549, 599, 649 eller 699 da.

Jeg har nå [email protected] bestilt det på elkjøp også kunne mamma hente det siden hun allerede var i byen..

Konklusjon; Expert suger donkey dick.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!