Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~

Da har jeg spilt en del MP og Spec-Ops i tillegg til SP som jeg spilte i helga. Min karakter til nå:

6/10.
  • 0
Siterer NewAge:
Konklusjon; Expert suger donkey dick.

Fant jeg ut for noen år siden.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Fant jeg ut for noen år siden.

Me2, men av en eller annen grunn så gir jeg dem nye sjangser hele tiden.. Neveragain!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
I hate expert! Vet ikke hvorfor jeg aldri lærer. 399 skulle det koste på expert og når jeg kom der kl.10 imorgen så hadde de ikke fått det inn. Ingen experter i hele landet utenom på østlandet hadde tydeligvis ikke fått det inn. De sa jeg kunne sette av et til imorgen om de fikk det inn, men kjenner jeg dem rett så er prisen 549, 599, 649 eller 699 da.

Jeg har nå [email protected] bestilt det på elkjøp også kunne mamma hente det siden hun allerede var i byen..

Expert er utrolig dyrt på spill. Spill som koster 200 kr i alle andre butikker, kan koste 5-600 der.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer NewAge:I hate expert! Vet ikke hvorfor jeg aldri lærer. 399 skulle det koste på expert og når jeg kom der kl.10 imorgen så hadde de ikke fått det inn. Ingen experter i hele landet utenom på østlandet hadde tydeligvis ikke fått det inn. De sa jeg kunne sette av et til imorgen om de fikk det inn, men kjenner jeg dem rett så er prisen 549, 599, 649 eller 699 da.

Jeg har nå [email protected] bestilt det på elkjøp også kunne mamma hente det siden hun allerede var i byen..

Expert er utrolig dyrt på spill. Spill som koster 200 kr i alle andre butikker, kan koste 5-600 der.

Kjøpte nettopp fra Spaceworld. Hadde forhåndsbestillt så kosta meg bare 400 kr
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."
  • 0
Da har jeg fått prøve flerspillerdelen (broren min kjøpte det)

Dette var faktisk enda mer skuffende enn det jeg hadde trodd. Før tenkte jeg at dette ville bli MW2,5 eller noe i den duren, men etter noen matcher gjør jeg det om til MW2.3.

Spillet ser nesten helt identisk ut på både menyer og i gameplay. Påstandene mine tidligere i denne tråden stemte faktisk. I tillegg er Quickscoping tilbake, noe som ødelegger spillet for min del.

Men jeg tipper vel at noen liker resirkulert gameplay, resirkulerte menyer, og resirkulert grafikk bedre enn andre.

Sånn, det var min mening. Nå tror jeg ikke jeg skal skrive så mye mer på denne tråden.

Edit: En siste troll bare: This Link
Trykker man 3 og 5 (på youtubevideoen) vil man se at de har resirkulert bygninger, og at de faktisk var mer detaljerte i CoD4.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Da har jeg fått prøve flerspillerdelen (broren min kjøpte det)

Dette var faktisk enda mer skuffende enn det jeg hadde trodd. Før tenkte jeg at dette ville bli MW2,5 eller noe i den duren, men etter noen matcher gjør jeg det om til MW2.3.

Spillet ser nesten helt identisk ut på både menyer og i gameplay. Påstandene mine tidligere i denne tråden stemte faktisk. I tillegg er Quickscoping tilbake, noe som ødelegger spillet for min del.

Men jeg tipper vel at noen liker resirkulert gameplay, resirkulerte menyer, og resirkulert grafikk bedre enn andre.

Sånn, det var min mening. Nå tror jeg ikke jeg skal skrive så mye mer på denne tråden.

Edit: En siste troll bare: This Link
Trykker man 3 og 5 (på youtubevideoen) vil man se at de har resirkulert bygninger, og at de faktisk var mer detaljerte i CoD4.

Agreed!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:

Mye av det er ikke resirkulert engang. Bare kastet inn i nye omgivelser. For eksempel 90% av lydeffektene er jo fra MW2.
  • 0
Orka ikke spille i mer enn halvtime! Vurderer å selge spillet!! Var altfor dårlig lagd og alt ved MW3 er søppel!

* Menyen er samme som i Cod 4
* grafikken er som Cod 4 (og COD 4 er fra 2008 så grafikken er rundt 3 år gammel)
* måten man beveger seg er rart og treigt
* våpnene er kule men ellers kjedelig
* Leaderboards i multiplayer er helt fucka! Får nesten hele tida feil statestikk
* grafikken igjen, heeeeelt fucka og dårlig! De gjorde jo ingenting med grafikken, Black ops var mye bedre mener jeg!
*Alt de gjorde var å putte litt ekstra ting og ingenting føles nytt

Umulig at de kan ha gjort så dårlig jobb med MW3! De til å med kjørte hardt på reklamen men spillet imponerer ikke engang!

Akkurat som RockFuzzEleven sier, banen er det samme som i COD 4 bare at omgivelsene er litt endret på.

Plukker spillet opp igjen, når prisen har senket seg drastisk! Kun for campaign og ikke noe mer... Mista helt håpet for Activision nå. Gamer BF3 i stedenfor, mye bedre kvalitet og her er det mye mer nytt!
  • 0
Jeg vil høre meningen fra folk som syntes MW2 var bra; hvordan er MW3 iforhold til MW2? Jeg elsker MW2, men har ikke bestemt meg for MW3 enda. Burde jeg gå for det? Flere av vennene mine sier at det er som en blanding mellom COD4 og MW2, stemmer det?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg elsket MW2 (yeah, people you heard me!), men MW3 er bare så jævlig kjedelig. Hadde forventninger til SP (ikke MP), men SP er forferdelig kjedelig. Har gjort et stort bomkjøp.
  • 0
Broren min hadde vel nesten 2000 timer i MW2 og han skal gå tilbake til MW2 fordi han var så skuffa over MW3.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tror jeg venter med å kjøpe eller droppe det ut ifra reaskjonen deres på spillet
Safety first!
  • 0
Er det her den nyeste patchen til MW2?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Er det her den nyeste patchen til MW2?

heller den dårligste patchen hittil av MW2...
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Citerer fattigmann:Er det her den nyeste patchen til MW2?

heller den dårligste patchen hittil av MW2...

Enig. Må innrømme at MW2 var et mye bedre spill enn MW3. No more COD for me anymore! Eneste grunnen for at jeg kjøpte MW3 var for å runne historien, og nå ettersom dette er avslutningen (skulle man tro anmeldere, har ikke spilt ferdig), ser jeg ingen grunn for å kjøpe neste års CoD om det ikke kommer noe makabert mye nytt.
  • 0
Jeg liker spill som alle hater... men jeg har ikke prøvd MW3 faktisk, jeg kjøpte Rage i steden... uansett, er det noen her som likte Black Ops?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Jeg liker spill som alle hater... men jeg har ikke prøvd MW3 faktisk, jeg kjøpte Rage i steden... uansett, er det noen her som likte Black Ops?

Jeg elsket faktisk black ops...
  • 0
Synes det var ganske så skuffende jeg. MW2 var mye bedre enn Black Ops.
CoD4 er bedre enn WaW, MW2, og BO.
  • 0
Synes at Treyarch er de eneste som klarer å få til spill som leverer kvalitet Selv om Black Ops ikke var en 6'er spill
  • 0
Jeg liker faktisk MW3, men så er jeg jo ingen grafikkhore heller.
  • 0
Jeg elsker Black Ops, og missliker mw2
*MacGyver Theme*
  • 0
3 venner av meg har kjøpt det og spilt endel, de mener spillet er bra/ok, men BF3 vinner. Disse er hardcore cod gamere.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hvorfor er det så mye dårligere da? Har sett flere gameplayvideoer på Youtube idag, og det ser like "gøyt" ut som MW2.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer NewAge:
I hate expert! Vet ikke hvorfor jeg aldri lærer. 399 skulle det koste på expert og når jeg kom der kl.10 imorgen så hadde de ikke fått det inn. Ingen experter i hele landet utenom på østlandet hadde tydeligvis ikke fått det inn. De sa jeg kunne sette av et til imorgen om de fikk det inn, men kjenner jeg dem rett så er prisen 549, 599, 649 eller 699 da.

bullshit, bf3 kosta kun 400, mw3 koster nok 400-500 bare det også, jobber der så slutt å kom med bullshit priser ingen spill der koster mer enn 599, med mindre det er noe collectors edition, og da er høyeste prisen jeg har sett så langt 699. så er ikke så himmla dyrt som du hinter til
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!