Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~

Siterer Parkour Gamer:
Lol, hva har skjedd med deg i det siste a?

Ingenting, men med tanke på at du ikke har spilt spillet og bare sett filmer så har jeg problemer med å ta det du har å si om spillet seriøst. Oh and this:

Siterer LesMiserable:
Han er vel skuffet over at du ikke har kommet ned fra taket.

Selv mener jeg spillet ser en bedre ut enn BF3 gjør på xbox. Det ser også bedre ut en MW2, mange av banene er mer cod4ish både i design og farger osv.. som er nice.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Selv mener jeg spillet ser en bedre ut enn BF3 gjør på xbox.

Selv med texturepack installert?

Sikkert fordi den avanserte lyssettingen i BF3 og fysikken krever mye. MW3 har jo så og si ikke fysikk eller lyssetting (kun skygger)

Spilte et par matcher istad, og jeg klarer fortsatt ikke å like det. Det er litt for simpelt liksom. Forventet ikke akkurat å like det heller da, siden jeg hatet MW2.

Siterer NewAge:
Not that I care, men eksempler?

Uff, får vel sette opp en liten liste:

BF3: (La oss si endringer gjort fra BFBC2)
64 spillere (gjort før, men ikke i Frostbyte)
Lyssettingen (aldri sett maken)
Co-op (aldri vært i BF før)
Battlelog (delte meninger om dette her, men det har vist seg å være veldig nyttig hittil)
Frostbyte 2 (avansert grafikkmotor med overraskende små krav, og ødeleggelsene er selvfølgelig mye bedre enn før)
Jagerfly (For første gang siden BF2)
Rankingsystemet (blitt pusset opp veldig, man når liksom aldri topprank)
Større maps (selv om de kunne vært enda større )

Også slike ting som er en selvfølge:
Massevis av våpen (nye og gamle)
Massevis av attachments (ca. 13 sikter per våpen )
Nye maps
Oppgradert grafikk

MW3:
Ehm... Her trenger jeg nok litt hjelp... Det er jo våpen, maps og perks og litt tweaking av flerspillermoduser, men ellers ikke mye forskjell fra MW2.

Sånn. BF3 er nok ikke det mest nyskapende spillet, men MW3 ligger definitiv noen hakk under når det gjelder nyskaping og større endringer mellom hvert spill.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
RFE, du glemte å sette inn utrolige animasjoner, og fantastisk våpenfølelse. Mange av våpnene i CoD føles som kruttlapp pistoler i forhold. (Min mening!)
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Selv med texturepack installert?

Sikkert fordi den avanserte lyssettingen i BF3 og fysikken krever mye. MW3 har jo så og si ikke fysikk eller lyssetting (kun skygger)

Spilte et par matcher istad, og jeg klarer fortsatt ikke å like det. Det er litt for simpelt liksom. Forventet ikke akkurat å like det heller da, siden jeg hatet MW2.

Texture pack installert? Det jeg har sett ifra BF3 på PC er SELVFØLGELIG bedre enn COD, men bf3 grafikken til konsoll er dummet ned så mye at det er synd.. + 30fps = Cod ser bedre ut i mine øyne. (Her er det snakk om konsoll versjoner.)

Siterer RockFuzzEleven:
Uff, får vel sette opp en liten liste:

Så basically hadde BF3 ikke noe spesielt nytt innenfor BF-serien. Listen er jo nesten bare ting som har blitt pusset på eller har vært i tidligere BF spill.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men det var noe helt annet i forhold til forrige spill.

Det er helt feil å si at MW3 er like forskjellig fra MW2 som BF3 er fra BC2. Selv et dyr ville sett det.

Siterer NewAge:
Texture pack installert?

Man installerer texture-greie på Xbox for å få bedre grafikk? Siden det ikke er plass på DVD-plata eller noe?

Btw, jeg spurte om hjelp til å finne nye ting i MW3, kan du hjelpe meg?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
kan du hjelpe meg?

Not really..

Det jeg liker med MW3 er at det er på maaange måter veldig likt MW2.
  • 0
Jeg misliker virkelig mapsa dessverre. Ser ikke meg selv spille dette mye lengre ved mindre det kommer noen mer åpne maps. Det her er rene campfesten. Ikke ser jeg poenget med sniper i dette spillet heller. Ingen maps som er designet for det.

Føler at jeg sitter å spiller samme mappet om og om igjen. Det føles veldig likt. Eneste mappet jeg liker er Village.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Really? Syntes alle mappene er veldig "trange".. Og det hadde vært greit med mer variasjon mellom de, men jeg har ikke møtt mange campere osv. Pluss at det er litt tidlig for meg å si om jeg liker de eller ikke.
  • 0
Ja er jo det jeg sier? Jeg skulle ønske at mapsa var litt mer åpne.
Føler jeg allerede er lei mapsa, pga mangelen på variasjon.

Jeg treffer på veldig mye camping, folk sitter/ligger bak hjørner ganske ofte.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0
Synes det er synd at MW3 ser så grått ut. MW2 så bra ut, men det var pga sterke, fine farger. MW3 ser så utdatert ut med de kjedelige fargene.
Banedesignet ser heller ikke bra ut.

Men jeg har vel ikke så mye å si, med tanke på at jeg enda ikke har kjøpt det. Kjøper det kanskje etter jul. Kommer så utrolig mange bra spill før det, som jeg prioriterer laaangt ovenfor MW3.
  • 0
Liker arkadia best..

er selv lvl 45 nå med 5timer og 20min spilt.. utrolig lett og levle
  • 0
Det er jo litt synd at det er så lett å levle da. Synes det blir lengre spilletid når man bruker lengre tid på å levle opp.
Har for eksempel spilt BF3 i nesten 24 timer, og er i lvl 21. Synes det er passe lang tid jeg. Har også god KD, så jeg bruker ikke lang tid pga jeg er dårlig.
  • 0
Spillet har ikke kommet enda jo! Wtf Komplett?!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpte spillet igår, og må si at det var ganske fett! Minte veldig om MW2 og det var fortsatt like gøyt, men det hadde en liten CoD 4 følelse over seg også, chill.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Alle vet jo at Modern Warfare eier på special obs. Var lett det beste med MW2 og en grunn til å kjøpe MW3 etter hvert.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Har også god KD, så jeg bruker ikke lang tid pga jeg er dårlig.

God KD =/= skills.

Jeg synes derimot at det ikke er så lett å levle i MW3, men det har kanskje sammenheng med at jeg nesten eksklusivt har brukt SPAS 12 og USAS 12
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg synes derimot at det ikke er så lett å levle i MW3, men det har kanskje sammenheng med at jeg nesten eksklusivt har brukt SPAS 12 og USAS 12

Det gjør nokk det, roterer du våpen og gjør challenges etc. så går det ganske raskt. Ihvertfall opptil level 40..
  • 0
Hva er max level'n da? 70, 80?
Safety first!
  • 0
80..
  • 0
Liker ikke shotgunnene..
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Liker ikke shotgunnene..

De suger... og det er awesome! Just like cod4! Strikeren har jeg hatt stor suksess med i dag, tror ikke de andre i lobbyen likte meg tho'.
  • 0
Pga. Skyrim får jeg ikke fullført MW3 sin SP.
  • 0
Siterer NewAge:
De suger... og det er awesome! Just like cod4! Strikeren har jeg hatt stor suksess med i dag, tror ikke de andre i lobbyen likte meg tho'.

Jeg syntes ihvertfall SPASen kunne vært som i MW2, den var bare utrolig gøy å bruke, selv om den var OP!
  • 0
Bestemte meg for å fullføre SPen i dag slik at det kun blir Skyrim framover.
  • 0
Noen her som har erfaringer med MW2 sine Map-Packs? Hvis de var bra kunne jo Elite vært noe, for da blir alle gratis
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!