Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
HHAHHHAHAHAAH DEN VAR GOD DU! KJEMPE VITS!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg er sjokkert over meg selv. Jeg brukte resten av sparepenga mine på MW3. Fytti.


Hvorfor?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Parkour Gamer:Jeg er sjokkert over meg selv. Jeg brukte resten av sparepenga mine på MW3. Fytti.

Hvorfor?


Han ble fristet ifølge vår samtale på Steam.
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Parkour Gamer:
Kjøpte jeg ikke det samme spillet for noen år siden?


HHAHHHAHAHAAH DEN VAR GOD DU! KJEMPE VITS!


Kjøpte ikke jeg akkurat det samme spillet, bare med haugevis av flere muligheter i 2005?

Oh wait, dette er ikke BF3 tråden....
  • 0
Siterer fantomena:
Er enig med PG etter de over 5 timene jeg har brukt på MP og SP.


Har ikke sagt at MW3 er dårlig. Men synes det minner ekstremt mye om alle de tidligere utgivelsene da.
Synes det er morro da, i det minste så langt jeg er kommet. Er ikke et dårlig spill, men er mange ting jeg ville ha forbedret på. Som for eksempel grafikken. Jeg spiller ikke CoD for grafikken, men det føles ikke skarpt, eller pent. Det funker. Men det er ikke veldig bra. Føles som om jeg spiller på Medium/Low, mens jeg spiller på High. Men det er vel gameplayet som teller!

Lagt til 2011-11-21 17:17:
Lol. Da jeg kjøpte MW3 sa jeg til kompisen min: "En jeg kjenner ønsker seg MW3, veldig mye. Han har ikke penger til det. Tør vedde på at han kommer til å blokkere meg når jeg skriver til ham på Steam at jeg har MW3"

Guess what?

http://bildr.no/view/1031946
  • 0
Må si meg litt skuffet over enspilleren i MW3. Med tanke på at MW2 sin enspiller fortsatt holdt en nokså god standard og hadde et godt plott så hadde jeg liksom litt forventinger til denne avsluttningen, men den rir fortsatt litt for mye på hva det var CoD 4 startet med tanke på forholdet du har til karakterene. Det virker liksom som at utviklerne har tenkt seg at de bare kan gi faen fordi at de som har fulgt med på historien uansett kommer til å ha såpass gode bånd og kjennskapet til karakterene at det er ikke verdt det å prøve å opprettholde disse eller bygge noen kjennskaper til andre karakterer. De skal ha det at det nøster opp alle trådene i spillet, men som jeg ble skuffet egentlig. Heldigvis er Spec Ops og flerspilleren bedre...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Synes musikken i SP var bra, og det er intenst. Men allikevel var det ikke så engasjerende.
  • 0
I min mening var MW2 sin SP flere ganger bedre enn MW3 sin SP.
  • 0
Siterer fantomena:
I min mening var MW2 sin SP flere ganger bedre enn MW2 sin SP.


Det gir ikke mening.
  • 0
Du som har over 120 i IQ burde kanskje ha skjønt poenget hans...?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Synes MP er morro da. Men man ranker opp alt for fort. Etter 3 timer er jeg snart i lvl 30. Noen av banene er bra, mens andre synes jeg er skikkelig dårlige. Er litt pain in the ass å spille på noen av banene. Men jeg overlever!

Synes fortsatt BF3 er best, men ble positivt overasket over MW3. I det minste MP.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Etter 3 timer er jeg snart i lvl 30.


Det tar alt fra 15-24+ timer å komme opp til og fullføre level 80, gang det på 10 så har du en god del gametime.

Første prestige tok meg rett under 24 timer(in game tid), men da prøvde jeg ikke å ranke så det kan alltids gjøres raskere. Men det tar en god del tid å komme seg til level 80 i 10ende prestige.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer fantomena:I min mening var MW2 sin SP flere ganger bedre enn MW2 sin SP.

Det gir ikke mening.


Du som har så høy IQ burde vel kanskje ha klart å erstatte MW2 med MW3?
  • 0
Siterer fantomena:
Du som har så høy IQ burde vel kanskje ha klart å erstatte MW2 med MW3?


Har du ekstremt lav IQ da som klarte å skrive MW2 istedenfor MW3?

Meesa think sooooo!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer fantomena u som har så høy IQ burde vel kanskje ha klart å erstatte MW2 med MW3?

Har du ekstremt lav IQ da som klarte å skrive MW2 istedenfor MW3?

Meesa think sooooo!


Aldri hørt om skrivefeil og et jævlig tastatur?
  • 0
Hvilket tastatur bruker du?
  • 0
Siterer fantomena:
Aldri hørt om skrivefeil og et jævlig tastatur?


Har hørt om dårlige unnskyldninger! Whooop!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvilket tastatur bruker du?


Et trådløst tastatur jeg fikk gratis fra en konkurranse for 3 år siden.

Siterer NewAge:
Citerer fantomena:Aldri hørt om skrivefeil og et jævlig tastatur?

Har hørt om dårlige unnskyldninger! Whooop!


Jo, men det var ingen dårlig unnskyldning.
  • 0
Siterer fantomena:
Et trådløst tastatur jeg fikk gratis fra en konkurranse for 3 år siden.


No offence, men du som har så mye penger, hvorfor kjøper du deg ikke et nytt?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Et trådløst tastatur jeg fikk gratis fra en konkurranse for 3 år siden.

No offence, men du som har så mye penger, hvorfor kjøper du deg ikke et nytt?


Jeg har ikke mye penger.
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer fantomena u som har så høy IQ burde vel kanskje ha klart å erstatte MW2 med MW3?

Har du ekstremt lav IQ da som klarte å skrive MW2 istedenfor MW3?

Meesa think sooooo!


  • 0
Siterer fantomena:
Jeg har ikke mye penger.


  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer fantomena:Jeg har ikke mye penger.


Om jeg har hatt mye penger hadde ejg ikke ønsket meg Super Mario 3D Land, Zelda: Skyward Sword, Rayman Origins og Star Wars Complete Collection i julegave. Da hadde jeg kjøpt dem alle allerede.
  • 0
Du PLEIER å ha mye penger da. Bedre nå?
  • 0
Siterer fantomena:
Jo, men det var ingen dårlig unnskyldning.


Again.. Meesa think soooo!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!