Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
Citerer fantomena:Jo, men det var ingen dårlig unnskyldning.

Again.. Meesa think soooo!


Ok.
Siterer Parkour Gamer:
Du PLEIER å ha mye penger da. Bedre nå?


Ja. Det er stor forskjell.
  • 0
Fikk min første M.O.A.B idag, ble noe nervøs når jeg viste jeg nærmet meg. Holdt på å dø på det siste killet men dropshottet skuffet ikke denne gang.

Nå som jeg har fått en tviler jeg at jeg gidder å prøve igjen. Mye kjekkere å trolle rundt med en sniper eller lignende..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er 1. prestige lvl 16. Har ikke spilt så mye i det siste, ble 1.prestige den 16.ende november ;). Legg til Greg-CS om dere har lyst til å spille mw3 ;p
  • 0
Synes singleplayeren av spillet faktisk var like bra som den i Battlefield 3. Herlig action fra start til slutt Har ikke spilt så mye multiplayer ennå da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Noen som vil spille "infected Lobby" i Privat match? add meg på PSN, jeg heter NilzMariuz!
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Tror jeg har sittet i ca 8 timer og spilt Survival de siste dagene nå. For et hærk det har vært å komme til wave 15 på alle banene, men filler'n som det var verdt det når achievementen poppet opp på skjermen. Bare å gjøre ferdig de siste oppdragene i Spec Ops og Campaign på Veteran da!

Siterer Bernt Erik:
Synes singleplayeren av spillet faktisk var like bra som den i Battlefield 3. Herlig action fra start til slutt


Her må jeg si meg totalt uenig. Selv om Modern Warfare 3 sin enspiller er langt svakere en blant annet Call of Duty 4 sin, så rir den fortsatt godt på hva som er blitt bygget opp i de foregående spillene og leverer en verdig og god avsluttning på trilogien, med et godt gameplay og en brukbar historie, i forhold til den 4 timers lange smørja BF3 leverer på det punktet. Synes det er merkelig hvordan DICE i forkant av lanseringen pratet så varmt om hvordan de la masse ressurser inn i å lage en god enspiller opplevelse, når alt de leverer er en uinspirert og nokså kjedelig kampanje som ikke på noen som helst måte engasjerer deg i karakterene eller historien, og som i tillegg er nokså døll og kjedelig å spille gjennom. Det tok meg fire timer å spille gjennom på Normal vanskelighetsgrad, og etter to timer var jeg allerede møkklei.

Co-Open i BF3 er også nokså kjedelig i forhold til Spec Ops i MW3. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men den mangler liksom det lille ekstra, og det er langt færre oppdrag også. MW3 leverer en mye mer gjennomført pakke av Campaign, Co-Op og Flerspiller, mens BF3 heller bare skinner i gjennom med flerspilleren sin.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Sliter så jævlig med lag i dette spillet. Blir one shottet hver tredje gang jeg blir drept.

Selv om jeg skyter 5 skudd på en fyr på point blank range så dør han ikke og så skyter han ett skudd, så er jeg død. På killcamen skyter jeg 2 skudd og han 5.

Var det ikke lag compensation i MW3? Det fungerer i hvertfall utrolig dårlig. Faen med verre enn det var i black ops og da sier det litt.
  • 0
Siterer svænni:
Var det ikke lag compensation i MW3? Det fungerer i hvertfall utrolig dårlig. Faen med verre enn det var i black ops og da sier det litt.


Må si jeg hadde større problemer med dette i Black Ops enn jeg foreløbig har hatt i Modern Warfare 3. Jeg merket i hvertfall ikke like lett hvem som er host og ikke, selv om det noenganger virker som at det er litt forskjeller på hva man tåler utifra connection. Hvorfor Activision ikke har spandert på oss noen dedikerte servere enda forstår jeg simpelten ikke...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Akimbo FMGs med steady aim er så stygt. Det er så mange som bruker faenskapen. Alltid 2-3 kuker i lobbyen som springer rundt med det. Er så overpowered.

Kan ikke huske et spill som har fått meg til å rage så mye. Jeg roper og slår til dataskjermen. Rart at den funker ennå...
  • 0
Siterer svænni:
Akimbo FMGs med steady aim er så stygt. Det er så mange som bruker faenskapen. Alltid 2-3 kuker i lobbyen som springer rundt med det. Er så overpowered.


Et av to/tre våpen på spillet som faktisk irriterer meg, viiiiiilt mye også! Folk skifter jo til de istedenfor å springe rundt med primary våpenet deres, noe som ikke burde være et option, secondariet burde aldri være bedre enn primary våpenet. Og med tanke på hvordan banene er designet, hvor alt er trangt osv så ser jeg dem i alle fuckings banene på spillet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som spiller på PS3 og bruker mikrofon? Jeg hører overhode ikke hva vennene mine sier til meg De høres ut som roboter!
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Noen som vet noe om Elite på pc? Kan man få tak i det og finnes det i heletatt?

Har ikke sett noe til Elite på pc.

Lagt til 2011-12-11 17:43:
Noen som også vet om når de fikser den glitchen på Outpost der det er mulig og komme seg under kartet? Nesten hver gang jeg spiller på den plana er det noen som utnytter det.
  • 0
er det lov og legge ut en egenlaget montage på dette forumet?
få litt kreativ respons?

Ok imma fire up ma montage
http://www.youtube.com/watch?v=dB9C_3t4HAM

hints og tips for videre montager mottas med glede
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Det skal være lov, ja
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Type 95 er den beste burst-fire våpenet jeg har prøvd på cod
mah boi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
@Kasperminator: Liker svært godt hvordan det er en duett-montage med variasjon. Det er ikke bare sniping, noe jeg synes er kjedelig å se på når det gjelder CoD-montager. Musikken er grei, ikke noe for detaljert musikk som tar fokuset vekk fra videoen. En annen ting jeg vil trekke fram er at skytelyder er med, noe som er positivt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg syntes MW3 er faktisk ganske bra og singelplayeren er kort men holder seg, med sin svake historie. Og Spec Ops er utrolig morsomt
Multiplayeren er egentlig bare den samme, men jeg syntes banene på Mw3 er mye bedre en tidligere spill i serien.

Men det er ikke bedre en MW1..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
MW3 FTW
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Siterer Creteck:
Men det er ikke bedre en MW1..


Lurer på om det noen gang kommer et spill som er like bra elelr bedre enn MW1 fra CoD utviklerne...
  • 0
Vis Activison fortsetter å melke serien slik, så tviler jeg på det fantomena
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
noen som vet hvordan man får maps til ps3? har elite premium
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Via Xbox finner du det inne i spillet, (Multiplayer) der skal det stå ELITE. trykk der! og jeg tror det gjelder det samme på PS3 som på Xbox!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Vurderer å begynne å teste dette igjen. hmm.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Har spilt litt Black Ops online i det siste, og i går fyrte jeg og en kompis opp MW3 for å prøve det ut, og Gud så kjedelig det var. Onlinedelen i MW3 er så kjedelig og ubalansert at jeg ikke har ord for det. Våpnene er kjedelige, og enkelte gunnere skiller seg ut som klare vinnere totalt sett. PP90 med rapid fire og ekstra stort magasin voldtar alt annet på de fleste banene, og derfor bruker så mange det. Dessuten er det så ubalansert - i én runde trengte jeg tre-fire skudd for å drepe folk, mens jeg trengte det dobbelte runden etter. Dessuten er det ofte kaos da helikoptere og droner flyr om hverandre. Black Ops er hundre ganger bedre enn dette! Har ikke prøvd Black Ops 2 enda, så jeg kan ikke sammenligne.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!