Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~

Onlinen i MW3 er kjedelig, elendig maps er mitt største ankepunkt. Skal jeg spille CoD online spiller jeg MW2.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A Noobcake:
Det er det som er hele problemet. Siden så mange kjøper CoD er det flere og flere utviklere som tar etter disse strengt talt bedritne spillene fordi de ser at formelen selger som ville helvete, noe som senker kvaliteten og variasjonsnivået i spillindustrien betraktelig. Activision er som en igle på industrien nå, en som lever av kreativitet og originalitet.

Jepp,COD suger.

Spesiellt modern warfare 3

Det er et dritdårlig spill,det er pisskjedelig.
Urealistisk,uorginalt og mildt sagt tamt.
Utviklerene eier jo tydeligvis ikke kreativitet i det hele tatt.Seriøst alle modern warfare spilla er jo prikk like.Modern warfare 1 ender med at du ligger døende på en bro i russland.Modern warfare 2 ender med at du ligger døende i fjellene i Afghanistan.Og de legger til baner hvor du skal drepe ubevæpnede sivile på flyplass og på MD 3 ser du en familie med barn bli drept i et bombeangrep.
Hva faen?
Trenger de å inkludere slikt dritt.
Og spillene er urealistiske,du blir truffet av masse skudd og skjermen blir rød en kort stund og så er du helt fin igjen.Jævlig urealistisk.

Disse spillene er så oppskrytte og dårlige at det får counter strike til å virke som et drittbra undervurdert spill.
  • 0
Det som irriterer meg mest er at de forandringene som flere anmeldere skryter så av, er bittesmå forandringer. Jeg leste en anmeldelse av Black Ops 2 hvor anmelder skrøt av de store forandringene i flerspilleren, men den største forandringen er vel at man har 10 forskjellige ting man kan bruker per klasse, så man kan f.eks fjerne en Perk 3 og legge til så man får 2 av Perk 2, for å kunne skreddersy sin klasse mer. Selv føler jeg at det ikke utgjorde den store forskjellen, og spillbarheten er nøyaktig den samme. Jeg føler at det eneste nye per CoD-spill er banene og våpen, så jeg har følt meg snytt av de siste to spillene - det er nesten som tilleggspakker. Jeg er nå ferdig med Call of Duty-serien, etter å ha brukt 1000,- på to spill (MW3 og BO2) som ga meg nøyaktig det samme som MW, MW2, WaW og BO har gitt meg før.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Brukt rundt 200 timer på MW2 på Xbox. Blops 2 og MW3? Ikke i nærheten en gang. Har spilt Blops 2 MP kun i 3 timer.
  • 0
Jeg har spilt BO2 i.. tja, 15 timer kanskje, på grunn av et par lan. I MW3 har jeg brukt tilsvarende. Med mindre det neste COD-spillet bringer noe nytt, og ikke "ny måte å skreddersy karakteren din" eller "nytt stæsj du kan sette på våpnene", kommer jeg til å holde meg unna...
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!