Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Homefront-tråden


Fant ingen tilsvarende tråd, så lagde en selv.
---------------------------------------------------


Format: PC, PS3, Xbox 360

Sjanger: Action

Utvikler: Kaos Studios, Digital Extremes

Utgiver: THQ

Antall spillere: 1

Utgis: 08 Mars 2011



I en tid der krigssjangeren er utrolig etablert, er det vanskelig å skape et nytt konsept uten å bringe frem gamle inspirasjonskilder. Battlefield: Bad Company 2 innehar fortsatt tittelen som ledende flerspillergigant, Medal of Honor har utforsket realistiske territorier og Gears of War er guruen av kjapp og høyoktan skyteaction. Men Kaos Studios lar seg ikke skremme, og utforsker mer nærliggende breddegrader i Homefront - et spill med en beinhard historie om det menneskelige overlevelsesinstinktet i et uforberedt Amerika.

http://www.gamereactor.no/spill/7682/Homefront/

Singelplayer gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=QUyW6EdNeyg&feature=related

Multiplayer gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=Ppvix5swmnUJeg synes dette ser veldig spennende ut, selvom tror heller Crysis 2 blir årets skytespill.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg tror Homefront har potensialet til å bli GOTY. Men, konkurransen er nok hard. Dette skal skaffes på lanseringsdato
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hehe, ja, ser innmarri bra ut og orginalt, men jeg kjøper Crysis 2 før dette
Men skal kjøpe det en eller annen gang da Men prioriterer Crysis 2 først
  • 0
Ser veldig interessant ut, spesielt interessert i multiplayer!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Venter med og skaffe dette. Hadde store forhåpninger en gang i tiden, men jeg får se.
Decyfered!
  • 0
Ser ganske fett ut, men det minner meg omg MAG, som var en sluffelse.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det er jo tydelig hva dette spillet egentlig handler om, nemlig Amerika sitt kritiske synspunkt på kommunismen og Nord-Korea og det faktum at enhver redneck har rett og lov til å bære våpen for deretter å forsvare seg mot "bolsjevismen og kommunismen".
De lever fremdeles i den tro at de bor i verdens beste land, har verdens beste militære styrker og har verdens beste politikk.
Dette spillet er ingenting annet enn Amerikansk propaganda på det verste.
Boikott!
  • 0
Gravkorset har et poeng der. Men ikke faen om jeg boikotter det. Synes det ser interessant ut, men venter nok en stund før det anskaffes. Men foreløbig så står bare Bulletstorm og RB3 Pro Guitar på innkjøpslisten, så det burde vel bli tid til Homefront rundt sommertider!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ser bra ut. Men jeg Prioriterer Bulletstorm først :3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Gravkorset:
Det er jo tydelig hva dette spillet egentlig handler om, nemlig Amerika sitt kritiske synspunkt på kommunismen og Nord-Korea og det faktum at enhver redneck har rett og lov til å bære våpen for deretter å forsvare seg mot "bolsjevismen og kommunismen".
De lever fremdeles i den tro at de bor i verdens beste land, har verdens beste militære styrker og har verdens beste politikk.
Dette spillet er ingenting annet enn Amerikansk propaganda på det verste.
Boikott!


Du mener på samme måte som at CoD:MW2 er en erotisk fantasi for alle amerikanere som ikke liker russere og vil se en åpen krig mot den russiske stormakten, hvor USA nok en gang kan på ta seg "helte"-kappen? I tillegg til at det også her foregår krig på amerikansk jord, som også er en god grunn for ekstreme amerikanere for å ta til våpen.

På samme måte som at MoH er en rekrutering til krigen mot terror, og et steg mot at USA skal være "heltene" i også denne konflikten?

På samme måte som at Black Ops tilsier at USA kan snike seg inn og ut av alle konflikter å bruke de virkemidler de vil for å sette ting som de vil?

Alle krigsspill innehar en propaganda, en politisk bakgrunn og viser på et vis eller et annet at bruk av våpen og åpne konflikter er ok! Det er ikke noen grunn til å dra dette problemet over på ett spill, det er et igjengående tema på samtlige spill av denne typen.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Vil ikke akkurat si at det er god propaganda når de fremstiller USA som et land med dårlig militære styrker, som må bedrive geriljakrig..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
som må bedrive geriljakrig..


Alle tøffe land driver geriljakrig.
Decyfered!
  • 0
Er det bare jeg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er Propaganda? Det er et spill for guds skyld......
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer HopeN:
Er det bare jeg som ikke bryr meg i det hele tatt om det er Propaganda? Det er et spill for guds skyld......


Jeg bryr meg ikke. Gidder ikke å tenke over slike ting.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Håper at spillet kjører Battlefield-ish spillestil, bare med sin egen vri og at det ikke blir FOR likt.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er usikker, men tror på det beste
Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg.
  • 0
Noen som kan hjelpe meg? Jeg forhåndsbestilte spillet på steam og når står
det at jeg kan forhåndslaste det slik at jeg har det til spillet kommer ut, men forhåndslastningen stopper automatisk og jeg kommer aldri på over 100% :/

EDIT: Aldri over 0%
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Gleder meg til å se mer av flerspillern!
  • 0
Siterer Bernhard007:
og jeg kommer aldir på over 100% :/


Over 100%? Det er vel litt vanskelig å få til?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Bernhard007:
og jeg kommer aldir på over 100% :/


Over 100%? Det er vel litt vanskelig å få til?

Haha, så ikke den Mente å skrive 0% så skjønner ikke hvordan jeg klarte det
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Noen andre her som kjører Homefront på PC? Jeg har en mer en god nok pc, og i følge "Can You Run It" siden skal jeg kunne kjøre Homefront på recommened. Jeg startet med å prøve spillet med high quality graphics, men det lagget i singleplayer, så jeg skrudde ned til medium grafikk.

Ennå så lagger det, og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg vil tro at det har noe med prosessoren min å gjøre, men det er da veldig rart. Du kan se PC specha mine på krypinnet mitt.

Noen som har problemer med multiplayer? Når jeg prøver å joine så står det bare at jeg skal autospawne om 0 sekunder, men ingenting skjer. Har prøvd en fem - seks ganger. Jeg kom dog inn på en server en gang, men da ble det halvveis FPS og halvveis TPS. Vanskelig å forklare, men det var noe innmari til glitchy.

Siterer Bernhard007:
Noen som kan hjelpe meg? Jeg forhåndsbestilte spillet på steam og når står det at jeg kan forhåndslaste det slik at jeg har det til spillet kommer ut, men forhåndslastningen stopper automatisk og jeg kommer aldri på over 100% :/

EDIT: Aldri over 0%


Mener du at Steam "suspender" nedlastingen din? Skjedde med meg og, bare la pc'en stå på over natten så vil spillet være ferdig nedlastet .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kjører det på very high, men en sjelden gang, spesielt når spillet saver så lagger det. Forferdelig kort spill da, og særdeles skuffende story.
Multiplayer er fun da.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Ja, er vell når det saver det lagger. Har skrudd opp grafikken igjen, trodde det var det som var årsaken. Skal prøve very high selv. Spiller du på pc? I så fall hva er pc'en din sine spechs?

Får desverre ikke multiplayer til å fungere .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Noen andre her som kjører Homefront på PC? Jeg har en mer en god nok pc, og i følge "Can You Run It" siden skal jeg kunne kjøre Homefront på recommened. Jeg startet med å prøve spillet med high quality graphics, men det lagget i singleplayer, så jeg skrudde ned til medium grafikk.

Ennå så lagger det, og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg vil tro at det har noe med prosessoren min å gjøre, men det er da veldig rart. Du kan se PC specha mine på krypinnet mitt.

Noen som har problemer med multiplayer? Når jeg prøver å joine så står det bare at jeg skal autospawne om 0 sekunder, men ingenting skjer. Har prøvd en fem - seks ganger. Jeg kom dog inn på en server en gang, men da ble det halvveis FPS og halvveis TPS. Vanskelig å forklare, men det var noe innmari til glitchy.

Citerer Bernhard007:
Noen som kan hjelpe meg? Jeg forhåndsbestilte spillet på steam og når står det at jeg kan forhåndslaste det slik at jeg har det til spillet kommer ut, men forhåndslastningen stopper automatisk og jeg kommer aldri på over 100% :/

EDIT: Aldri over 0%


Mener du at Steam "suspender" nedlastingen din? Skjedde med meg og, bare la pc'en stå på over natten så vil spillet være ferdig nedlastet .

Fant ut at det var, var bare til å laste ned spillet fra England istedenfor fra Norge så gikk det helt fint

Siterer Ash Ketchum:
Får desverre ikke multiplayer til å fungere .

Ikke jeg heller, jeg kommer inn på serveren også står den bare der i spectator mode eller så får jeg førstepersonssyn og får gå rundt, men fiendene bare springer i vegger og jeg kan ikke skyte dem :/
Dere ser noen eksempler her:
http://bildr.no/view/847340
http://bildr.no/view/847341
http://bildr.no/view/847342
Det er selvfølgelig litt vanskelig å se i stillbilder, men disse går rett i veggen alle i sammen.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!