Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Siterer Onkel Gerda:
Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall?

Lagt til 2011-10-12 00:14:
Mobil ordliste FTW, LOL

Det er egenylig ingen rekkefølge, det er opp til en selv
Quelaag og Gargoylene må tas uansett for å gjøre progress i storyen, ellers er det fritt frem.

- - -

Fant forresten et tips om nokså rask grinding hvis noen er interesserte:

"Immediately following the fight with the Taurus Demon you will come to a bridge with a giant dragon. Go down the stairs to the right and you will notice the dragon burns every enemy for you. This also results in 300 experience being handed your way. Go down the ladder in this room to find the bonfire. Simply head up the ladder, pop up to where the dragon is, drop back down, and let the dragon kill everyone for an easy 300 experience. Rest at the bonfire and repeat until the level you want is done."
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall?

Mobil ordliste FTW, LOL
  • 0
Siterer Andrilza:
Citerer Onkel Gerda:Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall?

Mobil ordliste FTW, LOL

Det er egenylig ingen rekkefølge, det er opp til en selv

Quelaag og Gargoylene må tas uansett for å gjøre progress i storyen, ellers er det fritt frem.

- - -

Fant forresten et tips om nokså rask grinding hvis noen er interesserte:

"Immediately following the fight with the Taurus Demon you will come to a bridge with a giant dragon. Go down the stairs to the right and you will notice the dragon burns every enemy for you. This also results in 300 experience being handed your way. Go down the ladder in this room to find the bonfire. Simply head up the ladder, pop up to where the dragon is, drop back down, and let the dragon kill everyone for an easy 300 experience. Rest at the bonfire and repeat until the level you want is done."

syns jeg får kjappere souls ved å drepe wyverns?drager? i den derre valley of drakes plassen...500 per og bonfire er rett i nærheten..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
syns jeg får kjappere souls ved å drepe wyverns?drager? i den derre valley of drakes plassen...500 per og bonfire er rett i nærheten..

Det har du nok helt rett i. Prøve metoden som jeg siterte selv og den var litt ræva for å si det sånn ^^'
  • 0
Jeg fant en metode som man kan få 7k sjeler på hvert 2-6 min.Kjøp en nøkkel av smeden under undead church (for 20k) så åpner du døren som lyser i Darkroot Garden, og dreper menneskene der inne. (De respawner) Metoden er overpowerd og kan ødelegge opplevelsen av spillet, så jeg brukte den bare til å tjene inn mine 20k igjen... Men hvis du en gang står fast i spillet kan du lure alle til å hoppe i døden og du får 7k sjeler per 2-3min. Jeg tjente igjen mine 20k på ca 10min.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
WOOHOO, Quelaag's Fury Sword!!!!! AWESOOOOME!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Jeg fant en metode som man kan få 7k sjeler på hvert 2-6 min.Kjøp en nøkkel av smeden under undead church (for 20k) så åpner du døren som lyser i Darkroot Garden, og dreper menneskene der inne. (De respawner) Metoden er overpowerd og kan ødelegge opplevelsen av spillet, så jeg brukte den bare til å tjene inn mine 20k igjen... Men hvis du en gang står fast i spillet kan du lure alle til å hoppe i døden og du får 7k sjeler per 2-3min. Jeg tjente igjen mine 20k på ca 10min.

Denne kommer jeg til å bruke når jeg eventuelt står fast.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Onkel Gerda:

Grinding solved

Har gjort alt jeg kan i Dark Root nå utenom å drepe Hydra. Er foreløpig i The Depths og tror jeg står rett ovenfor bossen der. Mangler fortsatt å utforske lenger inn i Londo Ruins, Valley of Drakes og grotten bak gravplassen med alle skelettene. Etter det farer jeg vel til Blight Town og fortsetter historien. Er i level 29 nå, om noen er innenfor min rekkevidde i level så kan jeg gjerne hjelpe ut med bosser på Xbox om det ønskes.

GT: andrilza01
  • 0
Hva er maks lvlen i dark souls?
What is dead may never die
  • 0
Ka
Siterer Andrilza:
Er i level 29 nå, om noen er innenfor min rekkevidde i level så kan jeg gjerne hjelpe ut med bosser på Xbox om det ønskes.

GT: andrilza01

Kan man velge hvem man vil summon, trodde det var random jeg?
  • 0
Siterer sulesnus:
Kan man velge hvem man vil summon, trodde det var random jeg?

Litt rart å forklare, men når man er hollow kan man bli summoned ved å skrive det hvite skripte på bakken i et boss område, ikke sant? Nå, i tillegg til å kunne bli summoned kan man som menneske se disse skriptene som de som vil bli summoned har skrevet. Da kan du også se navnet til den du vil summone.
  • 0
Haha! Bell Gargoyle var jo ekstremt lett om man fikk hjelp av han Knight duden. Deilig å ta den bossen, nå kan jeg begynne å utforske igjen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg gikk inn i en fog på den plassen chapra demon var. Også siden det var første fogen så trodde ikke jeg at det var en boss der, og bare gikk rett inn. Så så jeg en svær jævel med to sverd, også var jeg død. Ble tatt med buksa nede uforberedt
  • 0
Nå skal jeg innta sens fortress! Wish me luck
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
What the hell!?
Dette spillet er ikke vanskelig.

Neida, ikke i det hele tatt.
Det er beyond sjøltortur.
Fytti helsike.
Jeg er sikker på at dette spillet hadde drept meg i virkeligheten om det kunne.

Et minutt etter jeg forlot Undead Asylum, så er det en jækla fyr som slakter meg fullstendig hver eneste gang jeg respawner.
Jesus christ, ikke kan jeg slåss mot'n og ikke kan jeg stikke av, for han følger jo selvfølgelig etter i evigheter.

Jeg prater forøvrig om den første personen en ser etter å ha forlatt UA.
Etter å ha hørt på den forferdelige stemmen hans i et par minutter, lot jeg han hilse på sverdet mitt.
Tydeligvis ikke smart, for nå får jeg ikke gjort noen ting -.-

Ugh... hvordan får dere til å spille spill som dette!?
Visste jeg var dårlig, men det får da være grenser.

Sier ikke at jeg gir opp allerede.
Men jeg må begynne på nytt eller noe, for slik det er nå kommer jeg ingen vei, på grunn av han ene duden.

Sheesh... dette spillet vil ta livet av meg.
  • 0
Det er ikke meningen at du skal angripe han...
  • 0
Siterer Ollimolli:
Det er ikke meningen at du skal angripe han...

Indeed

Litt sent nå da
  • 0
Går jo alltids ann å starte en ny en
  • 0
Siterer Ollimolli:
Går jo alltids ann å starte en ny en

Japp.

Hva slags karakter er egentlig best å spille med?
(kommer vel kanskje bare an på en selv)
Prøvde Knight nå, virket ålreit nok, men om det er noen andre som heller er å foretrekke, sier jeg ikke nei til tips.
Eller har det ikke stort å si hva slags class man velger?
  • 0
Jeg syntes selv pyromancer var en ganske enkel klasse å starte med men jeg byttet til bandit for å få en litt større utfordring
  • 0
Valgte Hunter selv, men går nesten alltid i nærkamp. Angrer ikke da, syns det er veldig betryggende å kunne gjøre litt skade med buen når jeg trenger og muligheten til å zoome er jo bare elsk!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
... Banditt er vanskelig klasse? Jeg synes den er grei jeg
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Mener at den er vanskeligere enn pyromancer... Skrev aldri at bandit var en vanskelig klasse, så dagens moral er: Les før du svarer, dette hjelper ikke bare på prøver, men på chatter og forum
  • 0
Hvilken class man velger har jo bare å si for class statsa og itemsa. Vansklighetsgraden vil etterhvert balansere seg uansett hvilken class man har valgt pga. det er hvordan man bruker soulsa som bestemmer spillestil og ikke hvilken "class" man begynner som.

Tommy, har forresten noen enkle tips til en ny spiller.
1. Når du finner spesielle souls enten ved å drepe demoner eller loote døde folk, ikke bruk de for å få vanlige souls, sjekk heller Dark Souls wikien om det er noe spesielt du kan få ut av den Soula senere i spillet som du har lyst på.
2. NPC er uforutsigbare, noen kommer til å ha en negativ effekt på spillet og andre ikke, pass på å ikke drep NPCs som er "gode" slik som merchants og trainers, med mindre du vil at spillet skal bli vanskeligere da.
3. Om du vil spille som spellcaster anbefaler jeg deg å lære deg forskjellen på faith, intelligence og attunements, med andre ord, les hvordan spellsystemet virker før du bestemmer deg for å bruke det.

Lagt til 2011-10-12 22:09:
Punkta ovenfor er bare enkle feller man kan havne i fordi man går utifra at noe funker på den måten, når de i virkeligheten funker på en helt annen måte.
  • 0
@Zyrocz: Takker

Har begynt på nytt igjen nå.
Surrer rundt på de samme stedene hele tiden, men jeg vet liksom ikke hvor jeg burde gå, for alle veier virker like jævlige.
Og hver gang jeg ser en melding på gulvet som hinter til en boss, så snur jeg alltid og løper tilbake igjen
Så jeg har ikke gjort noen fremgang akkurat...

Fremdeles absurd vanskelig.
Blir slaktet av det meste jeg møter på.

Noen tips til hvilken vei jeg burde fokusere på fra det punktet man starter etter Undead Asylum?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!