Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Jeg gikk oppover, (undead parish eller noe) men hvis du drar til new londo ruins (ned bak bålet) så kan du farme souls så du kan gå opp i lvl og ting blir lettere.
Men her er tips.
Lær deg angreps mønsterene til fienden. Dø gjerne men få med deg de forkjellige angrepene de bruker. Da kan du lett kontre dem.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
og ting blir lettere.

Hell yeah!
Beste jeg har hørt i hele dag

Siterer Onkel Gerda:
Lær deg angreps mønsterene til fienden. Dø gjerne men få med deg de forkjellige angrepene de bruker. Da kan du lett kontre dem.

Ja, husker hva alle de forkjellige jeg har møtt til nå gjør.
Dør stort sett bare fordi kontrollen ikke sitter helt enda.
Ikke vandt til å bruke skulderknapper og triggers i slike spill.
Og skjold har jeg vel aldri brukt før, så det hender mer enn en gang at jeg glemmer å blokke i det hele tatt.
Sånn er det når en har spilt alle spill på easy og er vandt til å måke igjennom alt som er
  • 0
Noen som har et tips til hva jeg burde gjøre etter at jeg har tatt Bell gargoylen? Virker som det er to veier ved smeden, den ene er stengt. Samtidig er det jo en heis tilbake til det første området der jeg kan ta en heis ned eller utforske en hulen ved gravplassen. I tillegg så er det jo en vei videre inn i byen som jeg åpnet opp ved han Knight duden.

Virker som det er mange veier å gå! Tror jeg har lyst til å utforske byen litt mer egentlig. Syns det var gøy å klare Bell Gargoylen uten Drake Sword. Nå fikk jeg jo litt hjelp at han Knight duden, men det virker mer "greit" på en måte. Ja jeg er litt teit, men spillet må ikke bli for lett heller.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men spillet må ikke bli for lett heller

Som om det noen gang vil skje
  • 0
Crazy Kraken, det lureste er nok å åpne døren som er før du kommer til den broen med dragen og gå ned i depths. Du kan alltids ta Butterfly i skogen om du ikke har gjort dette ennå.
  • 0
Ja Butterfuglen (norsk engelsk ftw) var min neste viss etter gargoyle, bare drep/løp forbi han strøm kastende hide/beinløse karen, og fortsett innover i skogen til du kommer til en stor låst dør (bonefire bak skilt vegg til venstre for dør slå på vegg for å fjærne veggen.) . Da går.du tilbake til du finner et.zombie lik som hadde loot i seg og se ned stupet. Hvis du ser en rød ting der nede så hopp ned. Hvis du har fult liv så burde det gå fint. Fortsett oppover.og lykke til
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
men hvis du drar til new londo ruins (ned bak bålet) så kan du farme souls så du kan gå opp i lvl og ting blir lettere.

Hvor i New Londo Ruins mener du?
Kommer ikke forbi alle spøkelsene, så hvis det er etter det, er jeg pretty much f**ked foreløpig.

Kikket på en annen (dårligere) farming metode, men da må jeg senke stigen opp til den rød dragen. Er på riktig sted, men jeg vet ikke hvilken vei jeg må gå for å komme rundt og over, så jeg kan sparke den ned.
  • 0
har ikke hatt tid til å komme meg videre pga jobb....innen jeg er ferdig for dagen, sovner jeg når jeg kommer hjem

Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Onkel Gerda:men hvis du drar til new londo ruins (ned bak bålet) så kan du farme souls så du kan gå opp i lvl og ting blir lettere.

Hvor i New Londo Ruins mener du?

Kommer ikke forbi alle spøkelsene, så hvis det er etter det, er jeg pretty much f**ked foreløpig.

Kikket på en annen (dårligere) farming metode, men da må jeg senke stigen opp til den rød dragen. Er på riktig sted, men jeg vet ikke hvilken vei jeg må gå for å komme rundt og over, så jeg kan sparke den ned.

med en gang du er i new londo ruins...står det jo en hel haug med undead inntil veggene, som ikke gjør noe....du kan få 300+ souls på en runde...
hvis du går til du møter spøkelser...er du død
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
med en gang du er i new londo ruins...står det jo en hel haug med undead inntil veggene, som ikke gjør noe....du kan få 300+ souls på en runde...

I see.
Syns jeg fikk så lite fra dem, så jeg tenkte kanskje han mente noen andre
Og hvis det er dem det er snakk om, så er det jo jækla kjedelig.
Må kjøre heisen opp og ned hele tiden for å respawne dem -.-
(med mindre jeg har oversett noe som vanlig)

Siterer gnomely:

Merka det
Fikk tatt fire-fem av dem, men så var jeg tom for fireballs og våpenet mitt tok for lite av livet dems til at jeg gadd å bry meg med det (ja jeg brukte den curse saken for å kunne skade dem med vanlige våpen)
  • 0
Har du kommet deg langt Tommy? New Londo Ruins er vel ikke den beste plassen å starte
  • 0
Siterer Zyrocz:
Har du kommet deg langt Tommy? New Londo Ruins er vel ikke den beste plassen å starte

Har egentlig bare susa frem og tilbake opp og ned fra startpunktet

Er på dette punktet nå:
Siterer Tommy Kvaernerud:

Prøvde meg på taurus something bossen på den ene brua igår, men når jeg kom dit, hadde jeg bare en brøkdel av livet igjen, så han gjorde kort prosess med meg etter jeg hadde plantet øksa i hodet på'n to ganger.
Gadd ikke gå tilbake igjen igår, så nå står jeg egentlig på overnevnte sted å prøver å finne beste rute videre.
  • 0
MØKKASPILL!!!! Jeg har blitt dratt inn i et maleri og kan ikke dra tilbake til anor londo før jeg har tatt bossen og det er umulig og komme seg frem pga ildsprutende toxic fiender og digre fugler som spiser meg opp.Saven er faen meg ødelagt.
  • 0
Jeg så de pga at du så du døde mot alle fiender, så tenkte jeg skulle gi deg en farm metode som var helt sikker Hvis du vil slippe å dra opp igjen så dø der nede (hoppe i vannet eller noe) så plukker du opp sjelene på vei ned igjen

BTW vet noen om man får noe våpen får å kappe av noe spesielt på capra Demon (usikre om skrevet riktig) Han dreper meg foreløpig ganske fort...

Lagt til 2011-10-13 19:50:
Siterer sulesnus:
MØKKASPILL!!!! Jeg har blitt dratt inn i et maleri og kan ikke dra tilbake til anor londo før jeg har tatt bossen og det er umulig og komme seg frem pga ildsprutende toxic fiender og digre fugler som spiser meg opp.Saven er faen meg ødelagt.

?? Prøve om og om igjen ? Hvor er det ?
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
?? Prøve om og om igjen ? Hvor er det ?

Det er ikke mulig de toxic fiendene eksploderer når du dør og du blir instant toxic og jeg er tom for cures og har lite piler igjen.

Det er i område etter seth fortress i et maleri som man trenger en dokke for å komme inn.
  • 0
Tatt asylum demon og Tauros Demon og har fått tak i drake sword.
What is dead may never die
  • 0
Har STOR sympati med deg, hadde blir gæren om noe sånt hadde skjedd med meg... Takker for andvarsel .
  • 0
har hørt at det er et område i spillet som du ikke kan dra fra, før du har drept bossen...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Har STOR sympati med deg, hadde blir gæren om noe sånt hadde skjedd med meg... Takker for andvarsel .

prøvde igjen og igjen som du sa og etter et sant helvete kom jeg meg frem til bossen,hun sa om jeg feilaktig hadde gått inn i maleriet kunne jeg gå planken. eller så kunne jeg sloss.Er i allefall trygg igjen nå,tok meg bare en dag og komme meg ut derfra.
  • 0
  • Play
  • Play
The fuck...Skjelettene i Firelink Shrine tåler jo sykt mye. Hvordan skal eg få grindet når eg dør selv av dem? Kanskje Wanderer ikke var det beste valget..
  • 0
Ikke noe poeng å grinde. spesielt ikke mot fiender som ikke gir sjeler...
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
  • Play
  • Play
De gir ikke sjeler heller wtf? Stedet kryr jo av disse dustene!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Play:

Gå opp trappen mot Undead Burg. Mye smartere det
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ikke så rart i grunn siden de ikke er levende
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer gnyg:
Citerer Play:

Gå opp trappen mot Undead Burg e. Mye smartere det

Har ikke peiling på hvor Undead Burg. Tar eg trappen til høyre i begynnelsen av Firelink, så havner eg tilslutt på venstresiden igjen hvor alle skjelettene holder til.
  • 0
Siterer Play:
Har ikke peiling på hvor Undead Burg. Tar eg trappen til høyre i begynnelsen av Firelink, så havner eg tilslutt på venstresiden igjen hvor alle skjelettene holder til.

Helt til høyre, ikke opp mot ruinene også til høyre
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!