Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

• Play
  • Play
aaaaaaaaaaaaaaah lol. Der ja
  • 0
Eeendelig ferdig med eksamen! Nå kan jeg endelig game Dark Souls!

...meh, tar det til helgen... Er helt utslitt! -_-

Hvor lenge har folk spilt nå BTW?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Play
  • Play
Litt over 1 timer her.
  • 0
Tretti tror jeg fordelt på noe forskjellige men på mainen har jeg spilt 22
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Det står 20 på profilen, men mange av timene er at jeg har latt PS3 stå på ned Dark Souls på tomgang.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
rundt 15-16 timer vil jeg tro, skal ta Quelagg (probly not spelled right) i morgen tror jeg. Kjøpte Orcs Must Die! på Steam i går og har KOTOR så blir muligens ikke så altfor mye DS2 i helga, men mest sannsynlig vil jeg ikke klare å legge det fra meg xD
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvor lenge har folk spilt nå BTW?

6-7 tipper jeg.
Og jeg har ikke fått gjort en dritt enda
Eneste bossen jeg har tatt er den første...
Bare susing og dauing... men jeg begynner å komme inn i det, så kanskje jeg har klart å gjøre noe innen de neste førti timene
  • 0
  • Play
  • Play
Angrep en ganske så stor Knight...
I've made a huge mistake.
  • 0
De Black Knigtsene?
  • 0
  • Play
  • Play
Vet ikke hva de heter. Den som e speilet foran på coveret.

Lagt til 2011-10-14 00:05:
Ingen bål, drage foran meg, og 5k souls står på spill! What to do?!

...

Helvete eg stikker tilbake til det gamle bålet!
  • 0
Black Knights kan være noe dritt i begynnelsen, men når man får tak i våpen som hitter litt, og lærer seg og sirkle fiendene skikkelig, så er de ikke noen stor utfordring, såå, just keep going! Har fått tak i sverdet Gravelord nå, som man får ved å bli med i Gravelord covenanten ( <3 ) , det er viiiillt! Noen andre enn meg som syns Anor Londo er et drittsted?

Noen som har vært inne i maleriet i Anor Londo kirken, er litt redd for å gå inn dit atm, frykter en helt syk boss eller noe sånt... heh
  • 0
Startet ny (pyromancer) for gøy Har nå kommet til Capra Demon (drept ham allerede) uten å dø
Sinnsykt lett det er når du vet va du skal gjøre
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Ja første gang jeg møtte Capra Demon så pelsen jeg å være defansiv. Så gikk jeg all inn offansiv neste forsøk og han falt til kne
  • 0
Siterer Bomberman:
Noen som har vært inne i maleriet i Anor Londo kirken, er litt redd for å gå inn dit atm, frykter en helt syk boss eller noe sånt... heh

Det er helt jævlig der,verre enn blight town.Du må ha mye cures for toxic og burde være flammeresistant,ha masse piler og humanity som du kan bruke som healing i nødstilfelle.Bossen kan du skippe og du må nå hun for og dra tilbake til anor londo.
  • 0
  • Play
  • Play
Da kan eg endelig hvile etter å ha nådd frem til Blacksmith. Har vært en stressende, men en god morgen

E magic en viktig del i spillet? Burde eg øke intelligence/faith, eller kanskje fokusere mest på Endurance og Vitality?
  • 0
Jeg fokuserte aldri på vitality i Demon's Souls eller nå fordi jeg satser på å ungå skade. Hvis du blir slått på mye så er det kanskje en god ide. I denne karakteren har jeg fåkusert på Strength (30) og Endurance(20)
  • 0
Fikk LE dagen før lanseringen til PS3.
  • 0
  • Play
  • Play
Tror eg går for en Dexterity basert karakter. Tror eg ødela den første Demon's Souls karakteren ved å øke for mye på Vitality og Strength

Lagt til 2011-10-14 15:41:
Kom opp mot Bell Gargoyle nettopp:

Play: Lol, dette var jo lett! Bare å holde oppe skjoldet for alle angrepene, og eg mister ikke helse!

*Halve livet til bossen e borte*

Play: ooh....

*dead*
  • 0
Siterer fantomena:
Fikk LE dagen før lanseringen til PS3.

And...? Alle fikk LE og å skryte av å ha fått et spill før lansering er litt 2007. Men om du klarer å runne Dark Souls så fortjener du oppmerksomhet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer fantomena:Fikk LE dagen før lanseringen til PS3.

And...? Alle fikk LE og å skryte av å ha fått et spill før lansering er litt 2007. Men om du klarer å runne Dark Souls så fortjener du oppmerksomhet.

U mad? Er det ikke lov å skrive at man får et spill får lanseringen slik at man blir glad, så glad at man skriver det på forumet uten at man blir grillet?
  • 0
Siterer fantomena:
Er det ikke lov å skrive at man får et spill får lanseringen slik at man blir glad, så glad at man skriver det på forumet uten at man blir grillet?

Nope

Neida.
Greit å skrive, alle kan velge å ignorere.
Men det er ikke noe spesielt med å få spill før tiden lenger.
De siste årene har jeg fått alle spill 2-3 dager før release.

Anyways.
Tror ikke jeg utforderer DS idag, kanskje i helgen, når jeg kan sitte pal litt lenger å gradvis drukne meg i frustrasjon og elendighet
  • 0
Siterer fantomena:
U mad? Er det ikke lov å skrive at man får et spill får lanseringen slik at man blir glad, så glad at man skriver det på forumet uten at man blir grillet?

Å skryte over at du fikk spillet før release en uke etter release blir litt lame. Idiotisk å skryte over å kjøpe et spill i det hele tatt.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer fantomena:U mad? Er det ikke lov å skrive at man får et spill får lanseringen slik at man blir glad, så glad at man skriver det på forumet uten at man blir grillet?

Å skryte over at du fikk spillet før release en uke etter release blir litt lame. Idiotisk å skryte over å kjøpe et spill i det hele tatt.

Den er grei. Din mening.
  • 0
Siterer sulesnus:
Citerer Bomberman:

Det er helt jævlig der,verre enn blight town.Du må ha mye cures for toxic og burde være flammeresistant,ha masse piler og humanity som du kan bruke som healing i nødstilfelle.Bossen kan du skippe og du må nå hun for og dra tilbake til anor londo.

Gikk fint det! Ble overhvelmet av tallene på fiendene og ble fanget i mange hit-comboer, men bossen gikk helt fint, tok den på første forsøk, 0 deaths!
  • 0
Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec

Lagt til 2011-10-14 17:57:
Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!