DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
bent_a 2011-10-14 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Endelig hjemme etter en uke på Kreta. Var svært trøtt i går kveld, men måtte likevel prøve Dark Souls som hadde havnet i postkassen. Gleder meg til fortsettelsen...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Play 2011-10-14 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 mot en e feigt. Herregud.. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 18:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokkaWhat is dead may never die Like Comment Share 0 Play 2011-10-14 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons.What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-14 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 2 mot en e feigt. Herregud.. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 18:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokkaWhat is dead may never die Like Comment Share 0 Play 2011-10-14 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons.What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-14 18:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokkaWhat is dead may never die Like Comment Share 0 Play 2011-10-14 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons.What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-14 19:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons.What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-14 19:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons.What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-14 19:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Hopetify: Citerer Play: Citerer Hopetify: Hvor skal jeg gå etter å ha drept Bell gargoyls og ringt i kirkje klokka Hva brukte du for å ta dem? Du kan sikkert begynner å gå forbi det enbeinte monsteret og inn i skogen. Brukte to summons. Summons? Som i at du spawner monstre? o.O Tok dem med Battle Axe no nettopp! E så stolt :'D Tok nettopp Titanium demon i skjelleren, tok han med kiting, 8 fireballs og drake sword. med summon mener jeg at jeg summona andre spillereWhat is dead may never die Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Ollimolli 2011-10-14 19:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
dragonspire 2011-10-14 19:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Dette her skjer uansett om du slipper han ut eller ikke Lagt til 2011-10-14 19:45: To bosser igjen så er det fullført. mon tro hvor mange ganger jeg har dødd i løpet av spillet. men for et spill Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-14 19:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er i soul lvl 20 burde jeg vente med å gå i darkroot garden/ BAsin?What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-14 19:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Fuck, hvorfor tenkte eg ikke på det?! Jaja, klarte det no uansett Siterer Ollimolli:Husker bell gargoyles jeg tok de for en uke siden nå Fikk spillet en uke etter release, så ja...ligger litt etter kan man si Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
sulesnus 2011-10-14 20:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:med summon mener jeg at jeg summona andre spillere Kan man summone flere?Hvordan gjør man det?hva trenger man? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Zyrocz 2011-10-14 20:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Lagt til 2011-10-14 17:57: Skjer med at de alltid må ha en karakter som dreper Merchants.. (man kan gjennoplive henne da, men det er senere i spillet) Har hørt av noen venner at man kan gjennopplive NPCene som ble drept senere. Pluss man får mange ekstra items om man venter med å drepe Lautrec til han har drept NPCs. Selv begynte jeg å slå på han med en gang pga. han bare føltes som en bad guy fra starten når jeg slapp han fri. Angret litt når jeg fant ut at man fikk en awesome boss fight og mange items om man ventet til lengre ut i spillet xD Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-14 21:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Skrevet 2011-10-14 20:29 Du trenger den white soapstone og så må du være human for å summone folk. Tror du kan ha maks to stykker.What is dead may never die Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Onkel Gerda 2011-10-14 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
gnomely 2011-10-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Liker å klare ting alene jeg Synes at det kan bli "juks" å gå to stykker mot en boss... enig syns det er bare en snarvei gjennom spillet A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
gnyg 2011-10-15 07:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Enig med gerda og gnomely. Håper at jeg får puttet inn noen timer til helga. Dark Souls er gjerne et slikt spill som man bør helst spille noen timer når man først er i gang^^.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-15 15:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fikk full elite rustning igår ^^What is dead may never die Like Comment Share 0Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-15 16:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
gnomely 2011-10-15 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-15 17:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:du må bare angripe når den faktisk lander da^^.....jeg greide å bruke porten du kom ifra...som et skjold...iblandt... Merk at eg sa "nesten aldri" Det var jo ikke slik at eg bare veivet vilt i luften etter den x) Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Andrilza 2011-10-15 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Fant den for litt siden. Eg klarer ikke å spille med karakteren så treig som det Eg fortsetter nok med å forholde meg til det orginale som karakteren begynte med. Og wtf. Den sommerfuglen lander jo nesten aldri! Jeg har ingen range-våpen å bruke. Har ikke lært magi, har ingen stav eller bolts... Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Hopetify 2011-10-15 18:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok nettopp sommerfuglen, Men føler at jeg er i for lav level til å ta capra demon, noen tips til farming? Ps: den røde dragen er død.What is dead may never die Like Comment Share 0gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
gnomely 2011-10-15 19:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
Play 2011-10-15 19:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Det er faktisk bra å ha tyngde i mot sommerfuglen. Man bruker lengre tid på å rulle, noe som kan gjøre det lettere å unnvike strålene som den skyter. Lettere å unnvike? Med å være lett kan eg bare bevege meg på andre siden av området; trygt ifra strålen. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...78910111213141516171819...98