DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Bomberman 2011-10-15 19:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... Morsomt at du sier det, for de fleste jeg snakket med på forumer, og sett videoer av, sier at de første 10 sekundene mot Capra Demon kommer til å bestemme utfallet av kampen. <quote author="Onkel Gerda">Tips til alle/advarsel til alle! (Mange vet dette sikkert da) pass deg for han i gull rustningen utenfor buret til den stumme damen... Hvis du lar han bli der men du drar til et sted (husker ikke hvor) så dreper han den stumme damen... Her er viki for å passe på at det ike skjer (det skjedde med meg) http://darksoulswiki.wikispaces.com/Knight+Lautrec Du vil vel ikke drepe han før han rekker å drepe Fire Keeperen? Da kan du ikke få tak i hans meget pene Armor set! Kan noen hjelpe meg med Dragonslayer Ornstein og Executioner Smough ? de er jo UMULIG! Like Comment Share 0DoGRoG 2011-10-15 19:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er fortsatt i Undead Burg ellerno sånt og jeg sliter som bare det. Enten støtter jeg på den Black Knight duden som dreper meg, eller han derre Havel the Rock som er ultrasterk som one-hitter meg. Tror jeg skal lese litt strategi før jeg fortsetter Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer DoGRoG:Er fortsatt i Undead Burg ellerno sånt og jeg sliter som bare det. Enten støtter jeg på den Black Knight duden som dreper meg, eller han derre Havel the Rock som er ultrasterk som one-hitter meg. Tror jeg skal lese litt strategi før jeg fortsetter De to er helt frivilige ;) Du skal bare fortsette opp trapper til du kommer til en tåkedør. Hvis du har fireballs, lokk med deg Black Knight tilbake til en stige som er litt før du møter han, klatre opp og kast flammer på han. Er verdt det siden han vokter en nokså kul ring Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 Ollimolli 2011-10-15 20:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0DoGRoG 2011-10-15 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Andrilza: Jeg er Thief så jeg har ikke noe fireball ellerno, men har noen akstekniver, bomber samt pil og bue Kan prøve ut det (Y) Havel derimot er faen meg en harding Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
DoGRoG 2011-10-15 19:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er fortsatt i Undead Burg ellerno sånt og jeg sliter som bare det. Enten støtter jeg på den Black Knight duden som dreper meg, eller han derre Havel the Rock som er ultrasterk som one-hitter meg. Tror jeg skal lese litt strategi før jeg fortsetter Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-15 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer DoGRoG:Er fortsatt i Undead Burg ellerno sånt og jeg sliter som bare det. Enten støtter jeg på den Black Knight duden som dreper meg, eller han derre Havel the Rock som er ultrasterk som one-hitter meg. Tror jeg skal lese litt strategi før jeg fortsetter De to er helt frivilige ;) Du skal bare fortsette opp trapper til du kommer til en tåkedør. Hvis du har fireballs, lokk med deg Black Knight tilbake til en stige som er litt før du møter han, klatre opp og kast flammer på han. Er verdt det siden han vokter en nokså kul ring Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 Ollimolli 2011-10-15 20:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0DoGRoG 2011-10-15 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Andrilza: Jeg er Thief så jeg har ikke noe fireball ellerno, men har noen akstekniver, bomber samt pil og bue Kan prøve ut det (Y) Havel derimot er faen meg en harding Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Andrilza 2011-10-15 20:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer DoGRoG:Er fortsatt i Undead Burg ellerno sånt og jeg sliter som bare det. Enten støtter jeg på den Black Knight duden som dreper meg, eller han derre Havel the Rock som er ultrasterk som one-hitter meg. Tror jeg skal lese litt strategi før jeg fortsetter De to er helt frivilige ;) Du skal bare fortsette opp trapper til du kommer til en tåkedør. Hvis du har fireballs, lokk med deg Black Knight tilbake til en stige som er litt før du møter han, klatre opp og kast flammer på han. Er verdt det siden han vokter en nokså kul ring Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 Ollimolli 2011-10-15 20:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0DoGRoG 2011-10-15 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Andrilza: Jeg er Thief så jeg har ikke noe fireball ellerno, men har noen akstekniver, bomber samt pil og bue Kan prøve ut det (Y) Havel derimot er faen meg en harding Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Ollimolli 2011-10-15 20:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0DoGRoG 2011-10-15 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Andrilza: Jeg er Thief så jeg har ikke noe fireball ellerno, men har noen akstekniver, bomber samt pil og bue Kan prøve ut det (Y) Havel derimot er faen meg en harding Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
DoGRoG 2011-10-15 20:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Andrilza: Jeg er Thief så jeg har ikke noe fireball ellerno, men har noen akstekniver, bomber samt pil og bue Kan prøve ut det (Y) Havel derimot er faen meg en harding Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Crazy Kraken 2011-10-15 20:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider. Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men..."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 20:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra.... bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet... kan ikke det... Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapetWhat is dead may never die Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Bomberman 2011-10-15 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Klarte herved Smough og Ornstein ganske enkle når du får to phantoms til å hjelpe deg summonet du spillere, eller npc phantoms? Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
sulesnus 2011-10-15 22:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible For et spill dette er klarte også smough og ornstein nå med hjelp fra 2 stk.Spillet tar meg med på en utrolig reise.Elsker det!!! Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 22:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demonWhat is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Crazy Kraken 2011-10-15 23:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Play 2011-10-15 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Noen som har funnet gode farmesteder enda? Håper det finnes lignende som i 4-3 i Demon's Souls. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 23:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han.¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget...What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Sansidar 2011-10-15 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kill em with fire "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Kill em with fire Hvem da?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Sansidar 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Bomberman 2011-10-15 23:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 23:47 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em</quote> Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild What is dead may never die Like Comment Share 0gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
gnyg 2011-10-15 23:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Sansidar 2011-10-15 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Citerer Bomberman:Citerer Hopetify: Citerer Crazy Kraken: Citerer Hopetify: Har ennå ikke tatt Capra demon eller noe sånt, har farma og kjøpt 2 int pluss great soul arrows. må farme mer fordi jeg trenger mer stamina vis jeg skal ha en sjanse mot capra demon Hvorfor må du ha så mye stamina? Jeg har ikke særlig mye stamina og tok han etter noen forsøk. Ja han drepte meg på under 4 sec de tre første gangene men så fant jeg ut en metode som fungerte og vips så hadde jeg tatt han. ¨ Fordi han slår gjennom hele stamina baren min og tar halve livet mitt på ett fuckings slag. og det re det første slaget... Så ikke blokk. Du burde heller dodge slaget hans, og komme deg opp trappene, og helt ut til kanten av den 'ledge' saken. Her dreper du hundene hans, og siden du har Great Soul Arrow kan du bare skyte på han herfra. Men pass på når han står i trappen og skal ta sitt Hoppe angrep hvor han slår med begge sverd. Da blokkerer du i tilfelle han klarer å hitte deg (skjer noen få ganger). Og ellers spammer du han full i Soul Arrows. Kan ta noen forsøk, men Capra demon er ikke så vanskelig når man finner strategien. Takk for tipset, skal bare lvle en gang gidder ikke å utfordre en boss når jeg er 500 souls unna ny lvlel som jeg faktisk trenger. Citerer Sansidar:Kill em with fire Hvem da? All of em Ahh, skjønner hva du mener. Prøv pyromancer klassen da kan du drepe dem med ild</quote> You got it "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-15 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Syntes Moonlight butterfly var lett. man må nesten bar lære seg angrepene densWhat is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Sansidar 2011-10-15 23:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg "Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Hopetify 2011-10-16 00:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Sansidar:Buya Dark Souls i dag til ps3.... Digg hvis noen vil hjelpe meg noen spørsmål så langt?What is dead may never die Like Comment Share 0Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Sansidar 2011-10-16 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Begynner å spille nå... Lagt til 2011-10-16 00:40: Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
Zyrocz 2011-10-16 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:Den jævla sommerfuglen. Den er jo så stress å ta! Nei, den er enkel. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...891011121314151617181920...98