Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Jeg har lyst til å være en melee dude men med magi som backup. Hvilken klasse burde jeg ta da?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Hopetify:
Citerer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra....

bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...

kan ikke det...

Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapet

jeg holdt opp skjoldet, mens jeg prøvde å løpe mot trappa....han traff meg alltid en gang...og det tok 70-80% av livet mitt....men så lenge han ikke traff meg enda en gang (elr de hundede) kom jeg meg på toppen av trappa, fyllte opp livet...drepte hundene.....og da var kampen lett.....pga hvis du blokker angrepene hans på toppen, så detter han ned...og da kan du ta plunge atk for mye skade elr det jeg gjorde......4-5 great soul arrws^^

hydra er DØD nå er det å fortsette meg blighttown >_<

Lagt til 2011-10-16 01:16:
Siterer Sansidar:
Jeg har lyst til å være en melee dude men med magi som backup. Hvilken klasse burde jeg ta da?

er sorcerer jeg men bruker sverd......
klassene har ikke altfor mye å si...siden du kan nesten velge helt selv hvordan karakteren din blir....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Hjelp! Spillet fryser seg når jeg har laget duden min.... i loading screen

Lagt til 2011-10-16 01:42:
Fiksa det

Lagt til 2011-10-16 01:43:
Siterer gnomely:
Citerer Hopetify:Citerer gnomely:kan du ta sommerfuglen, kan du ta capra....

bare at...de første sekundene i capra demon kampen...var de vanskeligste jeg har vært borti i spillet...

kan ikke det...

Han tar halve livet mitt selv om jeg blokkerer så jeg trenger litt mer endurance, Sommerfuglen var drit enkel for meg. bare timet alle dogdene mine og sente 8 fireballs på han, dogdet mer, slo han når han kom nærmere ogs dogdet jeg, rinse and reapet

jeg holdt opp skjoldet, mens jeg prøvde å løpe mot trappa....han traff meg alltid en gang...og det tok 70-80% av livet mitt....men så lenge han ikke traff meg enda en gang (elr de hundede) kom jeg meg på toppen av trappa, fyllte opp livet...drepte hundene.....og da var kampen lett.....pga hvis du blokker angrepene hans på toppen, så detter han ned...og da kan du ta plunge atk for mye skade elr det jeg gjorde......4-5 great soul arrws^^

hydra er DØD nå er det å fortsette meg blighttown >_<

Lagt til 2011-10-16 01:16:

Citerer Sansidar:Jeg har lyst til å være en melee dude men med magi som backup. Hvilken klasse burde jeg ta da?

er sorcerer jeg men bruker sverd......

klassene har ikke altfor mye å si...siden du kan nesten velge helt selv hvordan karakteren din blir....

Bestemte meg for å være sorcerer jeg også
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Plis, ikke spam siteringer hele tia.

Har akkurat tatt den derre villsvingreia i Undead Burg, sliter hardt med å komme til neste bonfire etter det. Klarer ikke ta de Knight folka
  • 0
Et tips til de som skal ta moonligth butterfly. Finn et skole som har høy magic resistance og prp å ungå angrepene til den lander. Da slår du til (hvis du ikke har en range karakter)

Mot kapra Deamon fant jeg ut at du kan staggere han hvis du bruker f.ks en claymore (jeg brukte en Zweiander +5 ) da stopper han opp etter hvert kraftige angrep (bruk begge hendene, du har ikke bruk for skjold mot han)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Sansidar:
Begynner å spille nå...

Lagt til 2011-10-16 00:40:
Fikk en code til et eller annet... Hvor skriver jeg den inn?

På hjemmesiden dems tror jeg.
What is dead may never die
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider.

Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Crazy Kraken:
Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider.

Mange prater om at de har vært i skogen, hvordan kommer man seg dit? Og er det bare jeg som føler at det tar laaang tid å levle? Kanskje fordi jeg dør så mye men...
Det tar jo laaang tid å lvle, fordi du trenger latterlig mye souls etterhvert
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har problemer med å time bueskytinga mi og unnviking av angrepene dens. Hjelper heller ikke at avhengig av hva jeg går i så blir jeg one-hitta.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Prøver å ta havel the rock nå pga av den syk chille ringen han dropper.

Edit: And another one bites the dust

Second edti: Der var Capra demon tatt, nokså lett når jeg så trappen
  • 0
Ikke fått spilt så mye Dark Souls som jeg gjerne skulle gjort, men nå er jeg også på kanten ved å gi opp. Har tatt minotaur demonen, gått in i dead parish og tatt vilsvinnet, men klarer bare ikke å komme meg lengre. Er så ekstremt vanskelig som Sorcerer at det ikke er morsomt.

Noen tips til en stakkars spiller i nød?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bruk skjold og rull mye.
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
^Jeg anbefaler å skaffe et spyd. Man får tak i spear oss den kjøpmannen i Undead Burg. Et eller annet sted finner man winged spear som er enda lengre. Det hjelper å ha avstand til fienden
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Ikke fått spilt så mye Dark Souls som jeg gjerne skulle gjort, men nå er jeg også på kanten ved å gi opp. Har tatt minotaur demonen, gått in i dead parish og tatt vilsvinnet, men klarer bare ikke å komme meg lengre. Er så ekstremt vanskelig som Sorcerer at det ikke er morsomt.

Når du treffer de folkene med spyd og skjold spark dem for da bryter du "guarden" deres og kan angripe. Har du drake sword vis ikke så må du nesten skaffe deg det.

Har hatt sykt mye flaks nå føler jeg. Først så summoned en syk god fyr, så ble jeg invade av en black phantom og og phantomen shom jeg hadde summona drepte black phantom slik at jeg fikk 10k souls + så hjalp han meg med å ta gaping dragon som var sykt skummel
  • 0
Gaping dragon er ganske lett til å begynne med. Tok den på første forsøk alene uten å miste noe særlig liv. Definitivt spillets letteste boss.

Da jeg tok Quelaag summona jeg en player for første gang. Spilleren stilte seg opp ved starten av bossen og stod der å så på at jeg sloss, uten at han gadd å gjøre noe som helst. Jeg tok bossen og fikk mye mindre souls enn jeg hadde gjort om jeg ikke hadde summona han. Han ble human og fikk souls uten å gjøre noe som helst. Siste gang jeg summoner en spiller.
  • 0
Ettersom jeg enda ikke har kommet videre (!) har jeg et (antakelig dumt) spørsmål.
Respawner bosser likt som fiender, eller er de borte for alltid når en omsider har tatt dem?
*Krysser fingrene for sistnevnte*
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ettersom jeg enda ikke har kommet videre (!) har jeg et (antakelig dumt) spørsmål.
Respawner bosser likt som fiender, eller er de borte for alltid når en omsider har tatt dem?
*Krysser fingrene for sistnevnte*

Hvor sadistisk ville det ikke vært om du endelig klarte å ta en boss, går videre, dør, for så finne ut at du må ta bossen igjen?
  • 0
Siterer Play:
Hvor sadistisk ville det ikke vært om du endelig klarte å ta en boss, går videre, dør, for så finne ut at du må ta bossen igjen?

Man vet jo aldri med dette spillet

Jeg har nesten gitt opp å i det hele tatt komme meg vekk fra det punktet jeg er nå, så jeg vet ikke hvordan ting foregår utover i spillet
  • 0
Da ble Gaping Dragon og Hydra knust under min Zweihander 5+ (ganske letter egentlig) Hvor burde jeg gå etter disse?? Prøvde meg på Bligth Town men like ikke gærningene som skøt gift piler fra alle kanter... Katakomben liker jeg heller ikke så godt siden jeg faktisk blir lei meg av å være der. (Grenser til dyster stemning (bare gått til første Bonefire der..)) Har også ikke vert i New Londo siden spøkelsene ikke var hyggelige skapninger
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
hmmm.....darkroot basin? når du går i darkroot garden, så er det en vei mot høyre....følg veien nedover.....det er en bonfire i en hule på bunnen, og hydra bossen er på den andre siden

Siterer Kakashi sensei:

spiller sorcerer jeg og fokuserer nesten bare på int.

Siterer Crazy Kraken:
Citerer Crazy Kraken:Har tatt Capra Demon, men nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal gå. Kan gå ned i "Depths" (gikk meg bort og ble cursed der), men det stedet er helt sykt vrient til tider.

er i lvl 40-og-noe nå...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Irriterer meg utrolig nok at spillet er såpass fritt.
Hadde foretrukket en viss pekepinn til hvor en burde gå, hvertfall i begynnelsen av spillet.
Er ikke spesielt festlig å bli værende i de samme startområdene i like mange timer som det ville tatt å runde et annet spill...

Som jeg har sagt tidligere, kan jeg ikke fatte og begripe hvordan dere andre kommer så fort fremover.
Jeg må jo være tidenes dårligste gamer
  • 0
  • gnyg
  • gnyg

Hadde foretrukket en viss pekepinn til hvor en burde gå, hvertfall i begynnelsen av spillet.

Er ikke spesielt festlig å bli værende i de samme startområdene i like mange timer som det ville tatt å runde et annet spill...

Som jeg har sagt tidligere, kan jeg ikke fatte og begripe hvordan dere andre kommer så fort fremover.

Ta det med ro. Har spilt en stund og har kun slått den første bossen Du er ikke alene
  • 0

hvor er du da?
  • 0
Hvordan kommer man seg til skogen? Er lei av the depths, det er så vanskelig der!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Crazy Kraken:
Hvordan kommer man seg til skogen? Er lei av the depths, det er så vanskelig der!

Ned trappen, i rommet hvor Blacksmith befinner seg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!