Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Siterer Hopetify:
hvor er du da?

Nei si det

Etter mye frem og tilbake, to nye saver og en mengde rot, står jeg nå trygt plassert i rommet hvor en finner stigen opp til brua hvor den røde dragen befinner seg. (stigen er selvfølgelig ikke tilgjengelig for meg enda, fordi jeg ikke har funnet veien rundt, så jeg kan sparke den ned eller whatever)

Uansett, står fast på det punktet.
Kan alle områder i umiddelbar nærhet utenat, så jeg er rimelig lei dette stedet nå.
Siste jeg gjorde før jeg skrudde av sist, var å forsøke meg på "Taurus something" på brua (uten å ha med mer liv ) så jeg kan jo alltids forsøke den veien igjen.
  • 0
Siterer Play:
Ned trappen, i rommet hvor Blacksmith befinner seg.

Men der er det jo en stor dust som skyter lyn på meg! Har jo ikke sjanse til å ta han!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Play:
Ned trappen, i rommet hvor Blacksmith befinner seg.

Men der er det jo en stor dust som skyter lyn på meg! Har jo ikke sjanse til å ta han!
løp rundt han og ned trappen der kan han ikke nå deg, hvis han kommer nærmere løp ut døren og gå litt til venstre vent til han går opp trappen igjen slå han til han går ned igjen løp ut rinse and repeat.
What is dead may never die
  • 0
Siterer Hopetify:
løp rundt han og ned trappen der kan han ikke nå deg, hvis han kommer nærmere løp ut døren og gå litt til venstre vent til han går opp trappen igjen slå han til han går ned igjen løp ut rinse and repeat.

Ok, så jeg skal bare løpe forbi han først og så slå han i halen når han snur seg? I can do that!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Play
  • Play
Har bare løpt forbi ham hver gang xP Skadet jo så vidt noe på den steinblokken!

Lagt til 2011-10-16 15:22:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Siste jeg gjorde før jeg skrudde av sist, var å forsøke meg på "Taurus something" på brua (uten å ha med mer liv ) så jeg kan jo alltids forsøke den veien igjen.

Du må ta Taurus Demon for å komme deg videre Har du reaksjonsevnene på plass, skal det ikke være særlig stress å komme seg fordi den. Her e hva eg gjorde:

Det første du kan gjøre e å ta de dumme bueskytterne i tårnet opp stigen rett ved siden av tåkedøren du kom ut. Videre beveger du deg rolig fremover til demonen viser seg. Da løper du tilbake og opp stigen igjen. Da kan du hoppe ned og stikke hva enn du bruker i huet på'n, og han mister rundt halve livet sitt. Nå som du e nede, vil eg se det best å holde seg nærmt den, for da e det lettest å unngå angrepene den bruker. Hva eg gjorde var bare å hoppe unna angrepene som kom, ta igjen med et counter attack, hoppe unna og gjenta prosessen til den døde
  • 0
Siterer Play:
Du må ta Taurus Demon for å komme deg videre Har du reaksjonsevnene på plass, skal det ikke være særlig stress å komme seg fordi den.

Hadde nesten tatt'n.
Hoppet ned i huet på'n første gang og løp til andre enden, så mens han var der løp jeg tilbake og klatret opp og gjorde det samme igjen.
Men når han hadde en brøkdel igjen av livet sitt, så traff han meg (som bare hadde ørlite grann igjen av mitt eget liv), så da var jeg dau gitt.

Har ikke spilt siden, så planen var å gå tilbake dit og prøve igjen.
  • 0
  • Play
  • Play
Kommer du forbi den kan du endelig dytte ned stigen du ikke kommer opp ved bålet.
Vis du ikke blir grilt først, that is.
  • 0
du må bare prøve og prøve tommy^^

når du har tatt taurus demon, kan du finne veien til å sparke ned stigen...så har du en ny snarvei

hmmm....ok....jeg gruer meg til å gå inn i blighttown igjen >_<
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Play:
Kommer du forbi den kan du endelig dytte ned stigen

Siterer gnomely:
når du har tatt taurus demon, kan du finne veien til å sparke ned stigen...så har du en ny snarvei

Hell yeah!

Får gjøre et forsøk i kveld da.
  • 0
Skal spille litt dark souls i kveld ettersom jeg startet en pyromancer i går For øyeblikket løper jeg rundt med en morning star og åtte fireballs noe jeg syntes er ganske fortreffelig!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Dar var hydraen tatt, skal nå til valley of dragons
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det dexterity som øker skaden piler og spyd gir?

Møtte på Capra Demon. Huff... Har også vært innom New Lando Ruins så vidt det var.

Og er det noen som vet hvor mange piler som trengs for å drepe den dragen på brua i undead burg?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
MANGE!
  • 0
Siterer gnyg:
Er det dexterity som øker skaden piler og spyd gir?

Møtte på Capra Demon. Huff... Har også vært innom New Lando Ruins så vidt det var.

Og er det noen som vet hvor mange piler som trengs for å drepe den på brua i undead burg?

du trenger en pil
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ollimolli:
MANGE!

Da er det bare å starte
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
hmmm...lurer på hvordan det kan bli med 99 på int....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Play
  • Play
Kjøpte meg 999 piler eg. Steinklumpen hadde ikke en sjanse! Trengte bare litt under 100 av dem da
  • 0
Steinklump? Har ikke sett noe særlig til steinklumper...

Lagt til 2011-10-16 19:55:
Åja glem det... Tror du mener Titanite demon
  • 0
Kom meg akkurat til den Bonfire'n som er en etasje over han Andre blacksmith duden. Håper virkelig ikke at det er meninga å drepe den demontingen i naborommet som skyter lyn elns på meg?
  • 0
Du trenger ikke men han dropper ore som trengs for å oppgradere våpen som har blitt laget gjennom boss sjeler ;) du kan bare løpe forbi men han skader veldig myeså pass på!
  • 0
Siterer DoGRoG:
Kom meg akkurat til den Bonfire'n som er en etasje over han Andre blacksmith duden. Håper virkelig ikke at det er meninga å drepe den demontingen i naborommet som skyter lyn elns på meg?

tok han lett på første forsøk.......men gjelder vel hvordan du slåss da...
altså..nær-kamp...ranged....magic...etc
  • 0
Jeg gikk heller tilbake igjen og prøvde meg på han derre svarte Knightfyren inni den kirka. Prøvde meg for moroskyld men så klarte jeg å ta han
  • 0
Hell yeah! Omsider kommet et steg videre.
Se you in hell Taurus Demon.
Tok bare 7-8 timer med rør før jeg kom hit jeg er nå

Han bød forøvrig ikke på noen utfordring i det hele tatt, fordi en bare kan hoppe ned i huet på'n, løpe til andre enden, løpe tilbake og opp i tårnet for å gjenta prosessen tre ganger til.
Kunne like gjerne gjort det for 6 timer siden med andre ord

Har fått tak i en claymore sak, så nå kan jeg hvertfall måke igjennom fiendene i nærområdet raskere enn før.
Husket også på å sparke ned stigen opp til den rød dragen før jeg utfordret sjebnen i et forsøk på å samle et eller annet som lå i andre enden av brua.
Kom meg over helskinnet, men jeg overdrev løpingen og når jeg skulle snu, så var jeg sprøstekt gitt
  • 0
Hahahahahah den høres kjip ut men gratulerer med Taurus demon! Nå kan du skaffe deg white soap stone så kan du påkalle andre spillere
  • 0
Tror denne tråden kommer til å bli brukt aktivt av alle som sliter med å komme videre i spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!