Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

har nå tatt: Asylum demon - Tauros Demon - den røde dragen - Bell gargoyls -Titanium demon - gaping dragon - hydra - moonlight butterfly - goldgolem Havel the rock - Mecha Boar - the channeler - tower knight - undead dragon - og 3 black knights. Bruker nå dark knights halberd +1. skal farme litt før jeg går ned i det sadistiske stedet med navn blighttown
What is dead may never die
  • 0
Fikk akkurat tak i drake sword(?)
Damn! var som om vanskelighetsgraden gikk fra "go fuck yourself with a spiked bat!"
til "here, have this awesome sword, it will make all your enemies seem like cute furry kittens"

Har på følelsen av at det ikke vil vare lenge, men jeg benytter sjansen til å lvl'e litt.
  • 0
<quote author="Tommy Kvaernerud"></quote>Tips for litt lett farming i begynnelsen, løp opp til broen med hellkite wyvern og på den til å drepe de skeletonsene som er der løp ned til bonfire rest der og repeat
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Ollimolli:
Åja glem det... Tror du mener Titanite demon

Yepp, han indeed.

Eg kjempet mot en megasteinklump, og i belønning så fikk eg en mindre steinklump...

Lagt til 2011-10-16 22:41:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Fikk akkurat tak i drake sword(?)

Hvor fikk du Drake Sword? Har ikke snublet over noe awesome våpen enda ):
  • 0
Siterer Play:

Skjøt 16 piler på halen til den rød dragen...
  • 0
  • Play
  • Play
Citerer Play:

Skjøt 16 piler på halen til den rød dragen...

Men men...it's my friend Den hjelper meg å farme. Har klart å brenne inn 40k souls så langt med'n.

Jaja...it must be done.
  • 0
Trenger du ikke veldig mye for å reparere det? Brukte det selv i fem minutter fram til jeg skjønte at jeg ikke likte det og når jeg skulle reparere utstyret mitt kosta det søren meg 800 sjeler å reparere det...
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Play:
Men men...it's my friend Den hjelper meg å farme. Har klart å brenne inn 40k souls så langt med'n.

Dragen dør ikke av det.

Halen kommer også tilbake samtidig med alle vanlige fiender.
(så lenge dragen lever selvfølgelig)
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Ollimolli:
Trenger du ikke veldig mye for å reparere det? Brukte det selv i fem minutter fram til jeg skjønte at jeg ikke likte det og når jeg skulle reparere utstyret mitt kosta det søren meg 800 sjeler å reparere det...

800 e ikke så mye...selv ikke for meg i lvl 18.

Dragen dør ikke av det.

Halen kommer også tilbake samtidig med alle vanlige fiender.
(så lenge dragen lever selvfølgelig)

Oh, det var nå du tente bålet bak den at den fløy vekk da?
  • 0
Siterer Play:
Oh, det var nå du tente bålet bak den at den fløy vekk da?

Den er der enda...
Har ikke vært i området bak den enda.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kom meg over helskinnet, men jeg overdrev løpingen og når jeg skulle snu, så var jeg sprøstekt gitt

Så du fikk ikke tak i stæsjet?

Til slutt klarte jeg å slå Bell Gargoyle. Så nå bruker jeg tiden på å farme i Basinroot Garden. Har ikke fått tak i 20k sjeler enda siden jeg bruker de på oppgradering av buen og slikt. Når jeg møter Moonlight Butterfly igjen så er det time for revenge.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så du fikk ikke tak i stæsjet?

Nei gud veit hva som var der.
Sikkert bare noe random våpen eller tullball.
Borte nå hvertfall.

Jeg er bare fornøyd med å fakstisk ha tatt et steg videre i spillet
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. Det er deilig å avansere. Har avansert masse i dag så er meget fornøyd ^^.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
er i lvl 45 nå.....lurer på hva som er maks lvl
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer gnomely:

792 vil eg tro.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer gnomely:

Høyt. Sikkert 178 eller høyere.

Siterer Play:
<quote author="gnomely">er i lvl 45 nå.....lurer på hva som er maks lvl</quote

792 vil eg tro.

Wow, såpass. Er bare å grinde i vei.
  • 0
  • Play
  • Play
Eller litt over 700 i hvert fall.

Lagt til 2011-10-16 23:24:
120 e vel det høyeste folk kommer til å forholde seg til anyway, som i Demon's Souls. 90-120 e vel det beste stedet å stoppe.
  • 0
Ahh når har jeg en Devine Longsword +5 og en Zweihander +9 , noen tips om hvor neste boss befinner seg? Nylige bosser jeg beseiret er Gaping Dragon og Hydra...

Foresten den Halvdøde Lynkastende Steingreien som er ved smeden i Undead Parish, klarte den relativt lett, men møtte en til dypt (relativt dypt) inne i katakombene... Sliter med den (prøvd 3 ganger) fordi jeg har ikke plass til å ungå den i den trange gangen den befiner seg i og jeg er en close combat dude...

Vet noen om det er limited hvor mange curse greier man kan kjøpe? og Hvor fløy den røde dragen egentlig?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hvilken class er enklest å komme seg videre med? Valgte selv Thief men føler at mange her klarer seg ganske mye bedre enn meg, jeg sliter for harde livet med han demonfyren som skyter lyn ut av staven hans med bare ett bein rett ved blacksmithen. Vurderer nå å kanskje starte en ny en
  • 0
Har ikke prøvd tyv, men jeg liker bandit med mye styrke (33)
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg startet som knight. Men har nå begynt mer med lettere rustning og pil og bue og slike ting. Føler det går litt lettere da.

Men er det noen som har noen tips for å lage seg en skikkelig bra bue? Har en langbue som jeg har oppgradert en 4-5 ganger allerede. Kanskje en spesialoppgradering passer bra.. Liker å ha en bue for hånden.
  • 0
  • Play
  • Play
DoGRoG, bare skyt piler/bolts på han. No sweat!

Lagt til 2011-10-17 07:00:
Startet som Wanderer og har begynt å bygge opp Dexterity. Så denne karakteren vil mest sannsynlig løpe rundt med spear/pole, og en bue for range attacks. Liker for øyeblikket Halberd'en som eg fant tidligere. Syntes dog det e strength-baserte våpen som dominerer spillet.
  • 0
Enig og når høy styrke gjør at en slår fortere så har man mulighet for en høy dps. BTW skulle jeg ikke få trophy når jeg oppgraderte til Divine Longsword +5 ?
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Enig og når høy styrke gjør at en slår fortere så har man mulighet for en høy dps. BTW skulle jeg ikke få trophy når jeg oppgraderte til Divine Longsword +5 ?
du får først trophy når du har divIne +10 tror jeg
  • 0
  • Play
  • Play
Ser ut til at flertallet av DS community'et mener at våpnene e veldig ubalanserte, og at Lightning Weapons e hva man bør gå for

Men hva e egnentlig lightning weapons? Har det med enchanting å gjøre? Magi?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!