Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Jeg merket at min divine longsword 5+ her en god del høyere dps enn min Zweihander +9 ... (claymore)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Noen som vet hvordan man gjennoppliver blacksmithen ved titan demon?
What is dead may never die
  • 0
Er det mulig å komme seg forbi den svære stygge greia som plutselig dukker opp etter et par min med spilling?
  • 0
Siterer fantomena:
Er det mulig å komme seg forbi den svære stygge greia som plutselig dukker opp etter et par min med spilling?

Asylum Demon?

Første gang du møter'n må du løpe inn en liten dør på siden av rommet.
Andre gang må du slakte'n.
  • 0
Jeg syntes 800 sjeler er mye forhold til andre som koster 40...
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ollimolli:
Tjente 120000 på 30 sekunder uten og gjøre noe
  • 0
Ja det er ditt problem
  • 0
  • Play
  • Play
Svarte eg sliter med hydraen. Klarer ikke engang kommer frem før eg blir blasted av Hydro Pump..

Lagt til 2011-10-17 19:45:
Siterer Hopetify:
Citerer Ollimolli:

how o.O
  • 0
Siterer Play:
Svarte eg sliter med hydraen. Klarer ikke engang kommer frem før eg blir blasted av Hydro Pump..

Lagt til 2011-10-17 19:45:
Citerer Hopetify:
Citerer Ollimolli:

how o.O

Du vet den skogen i darkroot garden rett før moonlight butterfly, den som krever at du har aertos crest til 20k souls. Vis du løper inn der og snakker med en katt slik at du blir med i forest hunter waywarden så får du en ring som gjør at du innvanderer andre spillere som går inn i skogen vis de ikke er medlem av av forest wayward. og jeg innvaderte en fyr og han kom til å falle ut og jeg fikk 120k souls. dte beste med denne typen invasjon er at vis du dør så mister du ingen ting. det eneste som skjer er at du blir teleporta til forrige bonfire som du resta på.
  • 0
ok...HVOR er denne katten?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Den er på veien til Great grey wolf sif. I starten av den første broa etter fyren med den store øksa
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Hopetify:
Skrevet 2011-10-17 20:09 S

Oooh, nice. Eg fant fant den katten før i dag, men ingenting har skjedd enda. Vil dette si at man innvaderer online-spillere, eller NPCs?
  • 0
Hvis jeg blir med i en nye coviant mister jeg medlemskapet i den glame da? Blir jeg i såfall bannet for alltid?
  • 0
@Onkel Gerda Nei du kan alltid bli med i den gamle covenanten med mindre du har brutt noen av reglene...

@Play Du får en ring av Alvina Når du har på denne kan hun summone deg når hun vil til å forsvare skogen fra inntrengere
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Ollimolli:
@Play Du får en ring av Alvina Når du har på denne kan hun summone deg når hun vil til å forsvare skogen fra inntrengere

Det vet eg. Hva eg mente var at ingenting hadde skjedd siden eg fikk ringen.
  • 0
Da er både Seath The Scaleless og The Bed of Chaos beseiret, bare Gravelord Nito og Four Kings igjen før jeg kan bruke the Lordvessel!!!!!
  • 0
Har begynt å ha Dark souls soundtracket i bakgrunnen når jeg spiller minecraft
Fantastiske saker.

Prøver forøvrig å lage en dark souls-ish verden.
  • 0
  • Play
  • Play
Hva var lvlen til dem som allerede har tatt Hydra? E for øyeblikket 27. E det for lavt? Har heller ikke oppgradert en skitt siden eg begynte spillet x)
  • 0
hmmm...var vel lvl 43....
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Burde jeg drepe han karen i gull rustning som er i Firelink Shrine? Han virker ikke helt snill...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Burde jeg drepe han karen i gull rustning som er i Firelink Shrine? Han virker ikke helt snill...

Nei la ham leve inntil videre, er vel i lvl 51-55 men sliter litt nå, tok nettop great dire wolf sif så nå er det vel å gå til blight town Yay
  • 0
  • Play
  • Play
Hmm, eg burde kanskje vurdere å grinde litt da x)

Ja, eg tror nok det får bli slik. Utstyret mitt suger drit.
  • 0
Blight Town kan døøøøøøøøøøøøøøøø! argh!
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Nå drepte jeg Sif...Syntes det var trist å måtte drepe han når han haltet.
Har nå en en Divine Longsword +5 og en Zveihander +10 <3 Men hva trenger jeg for å oppgradere dem videre?
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Nå drepte jeg Sif...Syntes det var trist å måtte drepe han når han haltet.
Har nå en en Divine Longsword +5 og en Zveihander +10 <3 Men hva trenger jeg for å oppgradere dem videre?

Tror du trenger "Embers". For eksempel Crystal Ember, Dark Ember eller Chaos Ember.

Helt enig med Sif Spesielt når jeg har hund selv...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!