Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
DoGRoG: Gled deg til du blir invadert av en som bruker fog ring.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Sansidar:Jeg har lyst på det sverdet du får hvis du kapper av halen på den stein dragen som ser ut som den er død. Er det mulig å skyte på halen hans med pil og bue og få sverdet på den måten?



Hvilken drage tenker du på? Er det den på brua? Om det er det så er det bare å begynne å skyte løs. Good luck.


Ikke den dragen som dropper Drake sword men den dragen som ligger på den fjell siden som later som den er død. Husker ikke hva det stedet heter men det er et sted med masse små blå drager.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Valley of Drakes?
  • 0
Tror det
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Ikke den dragen som dropper Drake sword men den dragen som ligger på den fjell siden som later som den er død. Husker ikke hva det stedet heter men det er et sted med masse små blå drager.


Det er Undead Dragon eller noe i Drake Walley, med master key så kan du nå denne med en gang fra New Londo Ruins.

Et spørsmål, hvor mange har klart Smaugh og Ormstein?? Det er første boss i Dark Souls og Demon's Souls som har gitt meg ORDTLIGE problemer... og første i Dark Souls som er ganske vanskelig (Sier ikke at ingen av de andre var vanskelige, men man trengte are å prøve 1-6 ganger) Har klart å drepe Ormstein 3 ganger, og Smaugh en gang. Dessverre ikke uten å dø i mellomtiden
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Sansidar:
Tror det


Det er Zombie Dragon. Den går ikke an å kappe av halen på, men den vokter et Divine Weapon mellom armene sine, som kan hjelpe deg mye i The Catacombs. For å ta den bør du bruke en form for Pyromancy, eller Fire Weapon. Good Luck!
  • 0
Siterer Bomberman:
Det er Zombie Dragon. Den går ikke an å kappe av halen på, men den vokter et Divine Weapon mellom armene sine, som kan hjelpe deg mye i The Catacombs. For å ta den bør du bruke en form for Pyromancy, eller Fire Weapon. Good Luck!


Det er veldig lett å drepe den uansett lvl så lenge du kan bruke armbrøst eller bue (treneger vell 200-300 piler). Du løper bare opp knausten langs fjellveggen til høyere (med en gang du runder hjørnet). Feig metode, men det er lov
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Sansidar: Det e Dragon Greatsword du leter etter, hmm? Den får du av å kappe av halen til Everlasting Dragon nede i sumpen forbi en strand.
  • 0
Siterer Bomberman:
Citerer Sansidar:Tror det



Det er Zombie Dragon. Den går ikke an å kappe av halen på, men den vokter et Divine Weapon mellom armene sine, som kan hjelpe deg mye i The Catacombs. For å ta den bør du bruke en form for Pyromancy, eller Fire Weapon. Good Luck!


Har tatt tinga den vokter... Dropper den "Zombie Dragon" tingen noe?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Play:
Sansidar: Det e Dragon Greatsword du leter etter, hmm? Den får du av å kappe av halen til Everlasting Dragon nede i sumpen forbi en strand.


I BligthTown?

Lagt til 2011-10-23 23:47:
Siterer Sansidar:
Dropper den "Zombie Dragon" tingen noe?


Hvis jeg husker rikgtig så dropper den bare en dragon Scale (det gjør den i maleriet du møter senere også)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Er i lvl 25 nå... driver å dreper de bell gargoyle rumpene. Når jeg har drept de, hvor burde jeg gå videre?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
er i leverl 48 elns og sliter fortsatt med Great Grey Wolf Sif. Jeg har problemer
  • 0
Siterer DoGRoG:
er i leverl 48 elns og sliter fortsatt med Great Grey Wolf Sif. Jeg har problemer


Holda bare skjoldet oppe når han angriper, og hold deg nerme (under han) Når du angriper... Då må ha et skjold som blokker 100% physikal damage og helst ha høyest muilg stability.

Lagt til 2011-10-24 00:02:
Siterer Sansidar:
Er i lvl 25 nå... driver å dreper de bell gargoyle rumpene. Når jeg har drept de, hvor burde jeg gå videre?


Jeg tok Moonligth Butterfly (skogen under undead parish) (ved blacksmith)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
jeg bruker det derre grass shield tingen som regenererer stamina dritfort. burde jeg bytte?
  • 0
Noen som vet om noen sexy våpen man kan skaffe seg tidlig i spillet?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Det er smak og behag, tror faktisk den er smart selv om dan bare blokker 95%. Hvet ikke hvor mye 5% av skaden til Sif er, men over tid blir deg kanskje mye. Prøv deg fram, jeg hadde ikke noe problem med Sif, jeg brukte det undead worrier skjoldet (oppgradert til 3-5+ eller noe) og det funket bra. Jeg brukte en Zweihander 5+ eller noe (husker ikke helt) og det skadet nok til at han døde ganske fort...

Lagt til 2011-10-24 00:14:
Siterer Sansidar:
Hva er et Holy sword? Det står at du kan få tak i det tidlig i spillet


Vet ikke helt, men hvis du trenger den til å drepe skjelleter i katakombene, så holder det med Astoras Sword (under zombie dragen i drake valley) eller et hvilket som helst våpen som har blitt oppgradert til et divine våpen (først må du oppgradere et våpen til 5+ og så kan du modefy våpenet hvis du har et divine ember
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Er et divine våpen bra mot Nito?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Har ikke møtt han enda.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Onkel Gerda:
I BligthTown?


Yupp. Det e en hemmelig gang på bunnen som fører til stranden.
  • 0
Må man ha mange poeng i Faith for at et divine våpen skal være effektivt?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Sansidar:
Må man ha mange poeng i Faith for at et divine våpen skal være effektivt?


Er ikke sikker. Men tror at noen våpen trenger litt oppgradering i stats for å bruke sverdet effektivt. Trenger bekreftelse på det av noen som bruker divine våpen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
ok
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Hater virkelig Havel the Rock. Har prøvd å prøvd å drepe han men det går jo aldri
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Havel the Rock er faen meg et beist. Har prøvd 40 ganger men han two hitter meg

Men er Zweihander bedre enn Drake Sword? Har oppgradert Drake Sword 1 gang så det står at den tar 220 dmg mens Zweihander tar bare 130 elns. Er den fortsatt bedre?
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer DoGRoG:
Havel the Rock er faen meg et beist. Har prøvd 40 ganger men han two hitter meg

Men er Zweihander bedre enn Drake Sword? Har oppgradert Drake Sword 1 gang så det står at den tar 220 dmg mens Zweihander tar bare 130 elns. Er den fortsatt bedre?


Spørs hvor mye +atk du har. Pluss det sammen med 130, så ser du hvor mye dmg Zweihander gjør. E den lavere kan du fortsette med Drake Sword.

Lagt til 2011-10-24 17:27:
Havel det Rock e ikke så vanskelig når du har funnet teknikken. Kle deg naken og ta bare med X våpen og skjold. Når Havel angripen ruller du mot han. Har du timingen rett, vil han bomme, og siden du bærer noe av stor vekt, så har du tid til å løpe bak og stikke han i ryggen. Rinse & repeat
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!