Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Los:
Da var Ornstein and Smough tatt! Lordvessel skaffet.

Har Quelaag's Furysword +2, men skulle hatt et litt bedre skjold.. Har Knight Shield nå, +3 tror jeg.. Det er greit, men lurer på om det finnes noe bedre for en uten så veldig høy Strength!


Ikke så stor fan av noen Knight Shield, siden de bare kan oppgraderes til +5.

Jeg bruker Tower Kite Shield +10. Det funker veldig bra for meg i de fleste matcher. Men det er noen ganger, som foreks med Stray Demon at du burde bruke et skjold som har bra magic DEF, som Crest Shield, som har 80% reduksjon på magic damage.

Tower Kite Shield er forresten indentisk til Caduceus Kite Shield når det gjelder stats, så det kan også brukes.

Lagt til 2012-10-17 15:41:
Gleder meg veldig til DLC'en kommer ut, og man får spilt PVP arena. Men lurer på hvordan det blir i forhold til venner på xbox live. Om man får invitert venner til en match, eller om det blir helt random. For det er noe jeg syns er litt dumt med serverne som blir brukt til online nå. Selvom en kompis legger ned summon sign, så er det ikke sikkert du ser det. Jeg vet at man må være ca samme level for at det skal funke, men er ikke alltid man finner folk fordet.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
DLCen kommer på X360 tirsdag, og på PS3 onsdag. Dæven, jeg gleder meg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Med andre ord då blir det ikke så mye spilling på Dishonored og Borderlands, resten av uka..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Skal ikke ha dlcen. Har for mange spill akkurat nå. Spiller fortsatt BF3 heftig mye, kjøpte payday: the heist i går og dishonered fredag for en uke siden. Kjøper den nok til slutt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
DLC'en er ute nå!

Lagt til 2012-10-24 13:02:
Dark Wood Grain ringen min sluttet å funke etter at jeg lastet ned den nye patchen. Noen som har samme problem?
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
De har endret en del ting så folk ikke skal være så feige i pvp.
Blandt annet ringen du snakker om.
Så det er ikke en feil.
  • 0
Det er utrolig latterlig. Så de skal fjerne funksjonen på noe som folk har blitt vant til, noe som er en del av spillet, og som hjelper veldig mye når man spiller spillet? Hva med folk som ikke spiller pvp?

Merker at jeg ble veldig forbanna nå. De kan ikke fjerne funksjonen på en item i spillet. Da kunne de like godt fjernet hele jævla ringen.

Lagt til 2012-10-24 13:37:
Hvorfor ikke ta de som jukser i pvp da? Bottomless box misbrukere, og folk som bruker Dragon head stone glitchen. Man er vel for faen ikke pyse i pvp når man bruker en item man får i spillet. Bullshit!
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
ReDRuM: Er du en type som går i fullt Havel's armor og hopper rundt som en ninja? 60+ poise + og ninja hopping. Er det virkelig fair? Er altfor mange pvp's folk som bruker sånt. Og det er rimelig latterlig.

Hva er galt med bottomless box glitchen?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer ReDRuM:
Hvorfor ikke ta de som jukser i pvp da? Bottomless box misbrukere, og folk som bruker Dragon head stone glitchen. Man er vel for faen ikke pyse i pvp når man bruker en item man får i spillet. Bullshit!


Om jeg har forstått det rett, så har de fikset det også.

Uansett, sitter og laster ned ny Firmware til PS3en nå. Satser på at DLCen er på PSStore når oppdateringen er ferdig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer ReDRuM:
Det er utrolig latterlig. Så de skal fjerne funksjonen på noe som folk har blitt vant til, noe som er en del av spillet, og som hjelper veldig mye når man spiller spillet? Hva med folk som ikke spiller pvp?

Merker at jeg ble veldig forbanna nå. De kan ikke fjerne funksjonen på en item i spillet. Da kunne de like godt fjernet hele jævla ringen.


Problemet var at ringen ble for ubalansert. Du kunne ha høy poise, høy defense og fast roll. Noe som gjorde mange andre ringer ubrukelige. Wolf ring, ring of steel protection. etc
What is dead may never die
  • 0
Fikk de siste achievementsa jeg manglet tidligere idag og er endelig på 1000/1000.
Litt kjedelig at det ikke er noen nye med DLC pakken.

Til de som har spilt DLC innholdet, hvor mange timer kan en forvente?
Noen sier 8 andre sier 5.
Vurderer å kjøpe det på mandag, men jeg vet ikke om det er verdt 1200ms points.
  • 0
Aner ikke. Kjøpte den sent i gårkveld, siden PS Store var ekstremt treig med å oppdatere seg. Og siden jeg ikke hadde klart alle kriteriene in-game med den nye figuren min når jeg starta å spille det i går, fikk jeg bare testet bittelitt. Det var en boss som var jævlig vanskelig.
Og det kommer fra en som knuste Ornstein & Smough 20 min tidligere. Satser på at jeg tar den i dag, så jeg får testet DLCen skikkelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg var inne på PSN for å laste ned dlc`en, men jeg fant det ikke. Nå skal det legges til at det er håpløst å navigere seg rundt der inne etter oppdateringen. Også forbandt tregt, som grallen påpeker..
Jeg får prøve igjen ikveld.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Om du sjekker under "Games", så burde du finne den der, på den første siden.

Forøvrig så liker jeg DLCen godt så langt. Fikk endelig tatt den første DLC-bossen, etter en god del slit. Har kommet til andre bossen nå, og det ser ut som jeg kommer til å slite enda mer der. Tror jeg er i litt for lavt nivå (58 ).

Og bosskampene er supre så langt. Selv om de er vanskelige, er de enda kulere enn de i originalspillet. Syns jeg da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja, jeg fant det.
Da blir testing i kveld.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Fikk de siste achievementsa jeg manglet tidligere idag og er endelig på 1000/1000.


Kult, samme her! Brukte 164 timer på å nå full pott DLC neste!
  • 0
Siterer ReDRuM:
DLC'en er ute nå!

Lagt til 2012-10-24 13:02:
Dark Wood Grain ringen min sluttet å funke etter at jeg lastet ned den nye patchen. Noen som har samme problem?


1.06. patchen nerfer Darkwood Grain Ring til at du må ha under 25% carry weight for å få ninja-flippen. Er helt enig at det er latterlig, med tanke på at hvis man først har under 25% carry weight så har man uansett fast roll. Da er jo ringen så og si ubrukelig.
  • 0
Spilte igjennom AotA idag.
Syns vel ikke helt det var verdt 1200ms points.

Sure, det var ålreit med nye områder og fiender, men det føltes egentlig ikke nytt.
Mer som områder klippet ut av de som alt eksisterer i hovedspillet med noen få endringer.
Fiendene var greie, men noen virket resirkulert.
Bossene var omtrent som de i hovedspillet med tanke på utfordring.
Spilte på NG+6 saven min og hastemetoden min med dodging og rulling fremfor blocking fungerte fortsatt utmerket.

Anyways.
Syns de kunne pakket litt mer inn i den når de først skulle legge til ekstramatriale. Eller hvertfall satt den ned til 6-800ms points.

Hvis du er veldig fan av spillet kan det være verdt en kikk, men hvis du er på gjerdet, gjør det ikke stort om du står over.
  • 0
Er det bare meg, eller er grafikken til DLCen bedre? Syns alt virker smoothere.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Syns det virket likt.
Det var hvertfall ingen framerate drops i DLC områdene.
Noe som skjer stadig oftere i hovedspillet.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Det var hvertfall ingen framerate drops i DLC områdene.


Njaaaa. Hadde tidenes mest brutale anfall av framerate drop utenfor fog-gaten til Artorias for noen dager siden, men det var kun et engangstilfelle.

Uansett, fikk knerta Artorias i dag, og kan konkludere med at jeg er for veik til å tulle rundt i DLC-området. Tror nok jeg må levle litt før jeg fortsetter.

Fikk også testa det nye PvP-systemet. Jeg ble eid, men det er sikkert artig om man har en skikkelig PvP-build.
Let the voice of love take you higher
  • 0
*sukk*

Savner Dark Souls nå merker jeg... En måned til jeg kommer hjem og har ferie, da blir det gaming!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hva tror dere om denn builden? Ornsteins armor bruker jeg for the looks. (Har ikke statsa på plass enda, men er dette jeg tenker jeg skal jobbe meg mot. Fåreløpig har jeg bare 40 i END og jobber mot 40 VIT. Bruker at Demons Spear 4+ nå.

http://mugenmonkey.com/darksouls/?b=d2Fycmlvciw0MCwxNiw0M
CwyNywyNywxMSw5LDMyLDAsNjAsNDIsMzYsNDIsMywzMSwxNTMs
ODUsMTI1LDExMixub3JtYWwsbm9ybWFsLG5vcm1hbCxub3JtYWwsM
CwzOSw2Niw2Miw1MSwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsMCx3b29kZW
4sd29vZGVuLHdvb2Rlbix3b29kZW4sMQ==
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Linken funker ikke.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!