Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


  • Los
  • Los
Holy crab! Der tok jeg Ornstein og Smaugh! Fy grønne bønner hvor jeg slet med dem! Det ble Ornstein først, fordi jeg syntes det var lettest.

Jeg fjernet også Gwynevere-illusjonen. Fordi etter å ha lært om lore'n er jeg ute etter å avskaffe The Age Of Fire, som er en illusjon av at ting er bra med store konsekvenser. Så Dark Lord blir jeg, fordi jeg ikke vil videreføre den Matrix-aktige illusjonen av The Age of Fire
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har nettopp bekjempet siste bossen i Dark Souls. Har aldri vært så konsentrert og fylt med adrenalin av et spill før, og Gwyn er en fantastisk boss. Noe DLC jeg ikke har fullført, men følelsen av å ha fullført hovedspillet er deilig. Ble "To Link the Fire"- slutt på meg. Hvilken level var dere da dere fullførte for første gang? Jeg er level 85.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Mener å huske at jeg var level 80 omtrent. Måtte ha hjelp fra to stykker da. Klarte ikke å ta ham med vanlig spilling, og parering visste man ikke om. Tenker meg om og innser at jeg faktisk aldri har tatt ham "lovlig".
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
122 første gangen, rundt 100 den andre. Men hvor høy SL er har ikke så mye å si med mindre statistikken du høyner samsvarer med våpenet du bruker, eller du har en Vit-basert karakter. Gå rundt med et Lightning-våpen f.eks. og det spiller ingen rolle om du er SL 50 eller 150; våpenet gjør fortsatt like stor skade.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg var vel lvl 82 eller så. Etter å ha tatt O&S i NG+ i går feiret jeg med å runde lvl 100

Jeg har prøvd meg et par ganger på Dark Sun, men han var en vrien nøtt.. Mest fordi jeg har dårlig Endurance. Så jeg tror jeg skal ta Depths og litt sånt og hellet komme tilbake til gutten.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Lurer på om eg skal kjøpe Dark Souls, men er usikker. Anbefaler dere Dark Souls 1?
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer xXAkresSXx94:
Lurer på om eg skal kjøpe Dark Souls, men er usikker. Anbefaler dere Dark Souls 1?


Dark Souls 1? Mener du Demon's Souls eller Dark Souls? Begge er verdt det, men det vil alle som liker serien si. Liker du en real utfordring, Liker du rpg og subtil lore/historie? Da kan serien anbefales på det varmeste.
  • 0
var vel rundt level 80 første gangen jeg rundet spillet. På den karakteren er jeg nå på NG++, og har akkurat tatt Ornstein & Smough.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer xXAkresSXx94:
Lurer på om eg skal kjøpe Dark Souls, men er usikker. Anbefaler dere Dark Souls 1?


Ja! Bare bli vant til å dø og dø mye, og å lære av dine feil. Det tar litt tid å sette seg inn i ting, og personlig mener jeg at det ikke er noe galt i å kikke litt på noen Wikier for å lære litt om enkelte aspekter av spillet. Men når du legger litt inn i spillet gir det 1000 ganger så mye tilbake
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Da har jeg vært en tur i the Depths. Tok Gaping Dragon og husket hvorfor jeg ikke syntes det var noe gøy der nede og stakk igjen så da tok jeg turen til Darkroot. Fikk avskaffet både Havel og Moonlightbutterfly. Seriøst, Gaping Dragon og Moonlightbutterfly må være de to letteste bossene i spillet! Sammen med Iron Golem da, men han klarte jo faktisk å drepe meg en gang i det minste
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hvis det er noen som vil gjøre litt PVP med meg så ville det vært gøy. PM me if interested.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
  • Los
  • Los
Klarte endelig Dark Sun, og fikk ordnet meg litt pyromancy. Jeg har ikke brukt magi før, så satt meg aldri inn i det, men fant ut at det kostet meg minimalt å få bruke noen pyromancyer. Det er kult, men jeg er ikke så flink til å huske å bruke det

Nå er vel planen New Londo, har begynt litt men kom ikke langt
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har begynt på NG+. Har kommet til Great Grey Wolf Sif, som er en av favorittbossene mine pga atmosfæren og designet. Kanskje enkel i forhold til andre, men jeg synes det er en balansert boss. Håper virkelig utviklerne får ordnet med den kjedelige og frustrerende backtrackingen i Dark Souls II.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Har begynt på NG+. Har kommet til Great Grey Wolf Sif, som er en av favorittbossene mine pga atmosfæren og designet. Kanskje enkel i forhold til andre, men jeg synes det er en balansert boss. Håper virkelig utviklerne får ordnet med den kjedelige og frustrerende backtrackingen i Dark Souls II.


Sif er også den mest triste bossen.
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Sif er også den mest triste bossen.


Ja, en boss man faktisk ikke vil drepe.
  • 0
  • Los
  • Los
Han er favoritten min også ;) jeg hadde glemt at jeg måtte drepe han for å komme meg videre, så jeg var egentlig tenkt å la han leve i NG+.. Men det går jo ikke det.. Stakkars Sif!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Damn..

Har spilt mye i det siste og begynner å nærme meg 100 timer på karakteren min (det er veldig mye i ett spill for å være meg).

Etter O&S tullet jeg mye rundt. Jeg bare gikk rundt på plasser jeg likte og drepte ting, fant nytt utstyr og opplevde ting jeg ikke så på min første gang gjennom. Etter mye om og men tok jeg til på Four Kings, som var mer smertefull enn sist. Jeg syntes fortsatt O&S har vært de verste bossene i NG+ så langt. Jeg forsket litt frem og tilbake på Four Kings, og brukte en del tid på andre ting, fordi jeg ble så lei av å prøve meg på dem. Men nå fikk jeg tatt dem og satt ned Lordvesselen også.

Jeg er litt usikker på hva jeg vil nå.. Kanskje det blir en pause. Men jeg vurderer sterkt å teste Valley of Drakes.

Har også blitt litt mer observant på hva jeg velger av stats og utstyr. Jeg hadde lenge en dex.build men spilte som en quality, og det blir litt feil. Så nå har jeg dumpet litt armor for å rulle fort, fått fatt i en +14 Iato og Dark Wood Grain Ring. Jeg bruker den ikke nå, for jeg fant ut at med Havels så kunne jeg rulle fort med en god del rustning på, så thats how I roll!

Lurer på om jeg skal ta å kjøpe AotA også nå. Jeg har jo åpnet Dukes og reddet Dawn, så om jeg kjøper det nå kan jeg få det med meg på det gjennomspillingen her..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Play
  • Play
AotA har underholdene sjefer å kjempe mot. Do it!
  • 0
Siterer Los:
Jeg er litt usikker på hva jeg vil nå.. Kanskje det blir en pause. Men jeg vurderer sterkt å teste Valley of Drakes.


God idé, det skal jeg gjøre også. Jeg har aldri gått gjennom Valley of Drakes og drept alle drakene. Nå ble jeg interessert i å prøve det. Etter å ha hatt et par måneders pause fra Dark Souls føltes det veldig godt å starte på nytt her om dagen. Det var også digg å starte som Warrior, for jeg liker alltid å få tak i Zweihander og benytte meg av den, og jeg trengte ikke å levle så mye før jeg kunne bruke den i forhold til når jeg starter som pyromancer.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Her er en utrolig bra lvl 80 build som jeg har laget for de som vil prøve ;)

Fordeler:
-2014Hp!
-55Poise (gjør at du nesten aldri blir stønnet på et slag)
-Nesten 300 Defense (400 er det høyeste som det er vits i å ha)
-Fast roll, høyeste stamina man kan ha + høy stamina regenerasjon
-Høy skade 574 + godt rekkevide
-Trenger bare 16 i STR og 14 i DEX

Ulemper:
-Bare ett våpen
-Ikke spesielt rask angreps hastighet
-Elemental weapon (mindre effektivt mot bosser i NG+ og oppover)

Utrolig bra mot PvE samt PvP. Anbefaler på det sterkeste for både nybegynnere og viderekommende i Dark Souls.


All info er her:
http://mugenmonkey.com/darksouls/?c=147960751667775834
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
W00t!! Jeg trengte noen titanite chunks, så jeg poppet noen humanities, tok på Covetus Gold Serpent Ring og dro ned til New Londo i håp om å få et par i løpet av en runde, og på drap nummer 2 fikk jeg en titanite slab! Yeehaw!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det samme hendte meg i forrige uke, men jeg fikk 2 titanite slabs på rad! Har aldri hatt så flaks i et spill før (har farmet Darkwraithene VELDIG mye, og det var første gang jeg fikk slabs
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Fant en video på youtube av en spiller på som tar Taurus Demon, Capra Demon OG Four Kings kun ved å bruke Armour of Throns og rulle inni bossene. Forbanna imponerende! http://www.youtube.com/watch?v=G4U5lo3X150
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Stilig. Kult at folk aldri går lei spillet og at alt som er gjort er gjort.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
På tide og steppe opp gamet mitt og droppe casual holdningen jeg har hatt til nå og bli hardfuckingscore. Dark souls: PTD Edition er innstalert og kroppen min er klar for lidelse, nå hva kan dere anbefale som beste/morsomste classen for min første playtrough? Caster class er uaktuelt, vil ha noe smidig som tåler en støyt men fortsatt kan gjøre en god del damage. Altså noe sånt heavy armour greier er altså også uaktuelt, ja jeg vet du kan gjøre forskjellige builds men hvilken class er best optimalisert for akkurat den playstylen jeg tenker på?

Bandit it is! http://imgur.com/DtLznTq
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!