DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Andrilza 2011-10-09 04:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hadde grindet meg 5000 sjeler og klarte å miste dem, nå satt jeg nesten oppe til kl. 5 for å gjenopprette det samme gjennom grinding og klarte å miste de også xD Nå går jeg til sengs frustrert og klar for mere i morgen ^^ Btw, fuck Undead Parish Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Angrer nesten på at jeg skaffet Drake Sword nå. Det blir liksom nesten litt for lett... Eller, det er jo fremdeles vanskelig, men man merker at det blir for lett i forhold til hvor vanskelig det egentlig skal være... Uansett så syns jeg spillet foreløpig er veldig bra og det er kult at man kan se steder man skal til eller kommer fra! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 12:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 Crazy Kraken 2011-10-09 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance Nå er jeg funnet en mystisk nøkkel og har ikke peiling på hva jeg trenger den til! Finner det sikkert ut etterhvert, men det var plutselig litt rart og ikke vite hvor man skulle hen. Selv har jeg bare 16 strength og 15 i dexterity eller noe, men jeg har ikke satt meg fast pga lav lvl eller skill enda. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-09 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trenger desperat en god strategi for å ta Capra Demon!! Umulig å få noen oversikt i close quarters! Btw, husk at når dere sloss mot Bell Gargoyles, at dere fokuserer angrepene mot den første på halen dens! Da kan dere få Gargoyle Tail Axe, som ser ufattelig badass ut! Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Crazy Kraken 2011-10-09 11:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Angrer nesten på at jeg skaffet Drake Sword nå. Det blir liksom nesten litt for lett... Eller, det er jo fremdeles vanskelig, men man merker at det blir for lett i forhold til hvor vanskelig det egentlig skal være... Uansett så syns jeg spillet foreløpig er veldig bra og det er kult at man kan se steder man skal til eller kommer fra! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 12:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 Crazy Kraken 2011-10-09 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance Nå er jeg funnet en mystisk nøkkel og har ikke peiling på hva jeg trenger den til! Finner det sikkert ut etterhvert, men det var plutselig litt rart og ikke vite hvor man skulle hen. Selv har jeg bare 16 strength og 15 i dexterity eller noe, men jeg har ikke satt meg fast pga lav lvl eller skill enda. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-09 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trenger desperat en god strategi for å ta Capra Demon!! Umulig å få noen oversikt i close quarters! Btw, husk at når dere sloss mot Bell Gargoyles, at dere fokuserer angrepene mot den første på halen dens! Da kan dere få Gargoyle Tail Axe, som ser ufattelig badass ut! Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Onkel Gerda 2011-10-09 12:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 Crazy Kraken 2011-10-09 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance Nå er jeg funnet en mystisk nøkkel og har ikke peiling på hva jeg trenger den til! Finner det sikkert ut etterhvert, men det var plutselig litt rart og ikke vite hvor man skulle hen. Selv har jeg bare 16 strength og 15 i dexterity eller noe, men jeg har ikke satt meg fast pga lav lvl eller skill enda. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-09 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trenger desperat en god strategi for å ta Capra Demon!! Umulig å få noen oversikt i close quarters! Btw, husk at når dere sloss mot Bell Gargoyles, at dere fokuserer angrepene mot den første på halen dens! Da kan dere få Gargoyle Tail Axe, som ser ufattelig badass ut! Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Crazy Kraken 2011-10-09 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onkel Gerda:Utrolig hvor dum jeg var... Jeg som har spilt Demon's Souls bude ha husket at man ikke kan sikte med Armbrøst. Så først kjøpte jeg en Short Bow (1k sjeler) , og med en sorg fant jeg ut at jeg manglet 2 i dexterity. Da fant jeg ut at jeg manglet ca 4-6k sjeler for å kunne få Dragon Sword... Men plutselig fant jeg et Armbrøst av en fiende, lykkelig tenkte jeg at jeg bare trengte å bruke 2k (piler) sjeler på den og så kunne jeg drepe dragen... Så nå har jeg brukt ca 6k på tull, og må tilbake å grinde litt for å gå opp i en statt som jeg ikke har lyst på... Er en strength karakter nå, med 24 i strength og 16 i endurance Nå er jeg funnet en mystisk nøkkel og har ikke peiling på hva jeg trenger den til! Finner det sikkert ut etterhvert, men det var plutselig litt rart og ikke vite hvor man skulle hen. Selv har jeg bare 16 strength og 15 i dexterity eller noe, men jeg har ikke satt meg fast pga lav lvl eller skill enda. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-09 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trenger desperat en god strategi for å ta Capra Demon!! Umulig å få noen oversikt i close quarters! Btw, husk at når dere sloss mot Bell Gargoyles, at dere fokuserer angrepene mot den første på halen dens! Da kan dere få Gargoyle Tail Axe, som ser ufattelig badass ut! Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Bomberman 2011-10-09 13:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Trenger desperat en god strategi for å ta Capra Demon!! Umulig å få noen oversikt i close quarters! Btw, husk at når dere sloss mot Bell Gargoyles, at dere fokuserer angrepene mot den første på halen dens! Da kan dere få Gargoyle Tail Axe, som ser ufattelig badass ut! Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Onkel Gerda 2011-10-09 13:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ohh takker! Det hadde jeg hatet hvis jeg ikke fikk ting av Bosser p.g.a at jeg angrep feil sted på kroppen..."We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnyg 2011-10-09 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her må det grindes sa mannen. Og så gikk han å så på film. Er så kjedelig å grinde souls.. -.-'Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnomely 2011-10-09 18:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hadde 17 000...og holdt på å miste xD capra demon er utrolig vanskelig! får vel prøve igjen.. Lagt til 2011-10-09 18:41: capra demon= død! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
ROJ123 2011-10-09 18:52 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uggghhh... Bra måte å ødelegge håpet til noen på når man dør, og tenker: "Jaja, åpnet ihvertfall porten da " også kommer du til en port som er stengt og du må gå hele veien rundt igjen .... For å så dø og miste soulsene dine.... Og så dø igjen.. Og igjen... Og igjen... Like Comment Share 0gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnomely 2011-10-09 21:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible møtte på den største bossen jeg har sett hittil i spillet..... A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Jack the Lack of Crack 2011-10-09 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen."I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself." Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Crazy Kraken 2011-10-09 22:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jack the Lack of Crack:Lurer på om jeg nesten må ønske meg dette til jul eller noe. Håper at noen smeller opp med en brukeranmeldelse av dette spillet, det er alltid kjekt med forskjellige meninger. Var dum nok til å ikke kjøpe Demon's Souls, så hvis dette spillet virkelig er så fett kan jeg ikke tillate meg selv å være like dum denne gangen. Tar nok litt tid før noen brukeranmeldelser av den seriøse typen kommer. Dark souls er visstnok helt ekstremt langt og det er et skikkelig prosjekt å bli ferdig med det. Men det er jo ikke noe problem når det er så bra som det er! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnyg 2011-10-09 22:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg tenkte å kanskje skrive en anmeldelse en dag. Men jeg må sette meg litt mer inn i spillets utstyr og slikt først. Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
sulesnus 2011-10-10 00:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har sett en jente i hvit drakt som er bevoktet av 2 illsinte og veldig sterke vakter?har drept 2 magi vendors i start område og plutselig var jenta og vaktene der i steden. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Bomberman 2011-10-10 01:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gaping Dragon = skuff ! eneste gangen jeg døde mot den var da jeg ble fanget i en combo av Tail Swipe og Soul Arrow fra Magi fyren på toppen der.. altfor lett syns jeg.. Vil bare si til alle andre TA MASTER KEY I BEGYNNELSEN!!! Jeg angrer grenseløst mye på at jeg ikke tok den.. Flere enn meg som holder på med Blighttown? Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Andrilza 2011-10-10 04:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tips til Capra Demon: Med en gang du trår inn til bossen, rull og spring til venstre opp trappa for å komme deg opp på en platform. Der kan du snu deg og drepe hundene som kommer etter. Bossen vil også komme opp trappene, men hundene har du sikkert tatt deg av før det. Blokker så mye du kan mens du er på platformen til bossen detter ned, hopp etter og bruk plunge (angrip mens du faller). Dette tar en del skade og trenger bare å repeteres litt for å vinne.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnomely 2011-10-10 16:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible skal prøve meg på gaping dragon nå :3 kommer sikkert til blighttown senere^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Ollimolli 2011-10-10 17:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Haha satt femten timer på lørdag og spilte det her :3 må nesten si at jeg ble litt overrasket over spillet, litt lettere enn jeg forventet men det er vell bare siden jeg hadde spilt demons souls først. Skaffet meg drake sword i morges men jeg tror jeg holder meg til min Raw Battle axe +3 Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Andrilza 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Det hjelper i tillegg veldig lite når man ser på at jeg ikke har grindet noen ting emn har fortsatt kommet ganske langt i mine egne øyne ^^ Har sluttet selv nå Får bare la sjelene komme som de er.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
ROJ123 2011-10-10 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på med Gargoyle demon og homse vennen hans Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnomely 2011-10-10 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible er i blight town A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Crazy Kraken 2011-10-10 18:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Play 2011-10-10 18:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Ollimolli:Og til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
gnomely 2011-10-10 18:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Play:Citerer Ollimolli g til dere som grinder; dette er ikke et spill hvor grinding skal være løsningen! Eg grindet i Demon's Souls, og det hjalp stort. Hvorfor fungerer det ikke bra her? lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
Andrilza 2011-10-10 19:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen.Pray for the Kahn's mercy. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:12345678910111213...98