Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Er det flere som synes Looking Glass Knight er vanskelig? Tok han i stad, men det krevde en del forsøk. Det forbanna skjoldet hans er i veien hele tiden.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Er det flere som synes Looking Glass Knight er vanskelig? Tok han i stad, men det krevde en del forsøk. Det forbanna skjoldet hans er i veien hele tiden.


Syntes han var utrolig lett i forhold til en boss du møter litt senere. 2 jævler jeg ikke har klart enda, som er mye værre enn ornstein og smough. De fikk meg til å legge spillet på hylla, og jeg har ikke rørt det siden lansering.
The D' is silent.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Finalfantasyfrelst:
Syntes han var utrolig lett i forhold til en boss du møter litt senere. 2 jævler jeg ikke har klart enda, som er mye værre enn ornstein og smough. De fikk meg til å legge spillet på hylla, og jeg har ikke rørt det siden lansering.


Hvem snakker du om her? Er det Watcher and Defender?

Jeg syntes bossene i DS2 var generelt alt for lett og uinteressante. De fleste tok jeg på ett, to eller tre forsøk. Eneste jeg slet litt med var Ruin Sentinels.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ja, jeg merket at de fleste av bossene er temmelig lettere enn forløperen. Men har definitivt blitt frustrert av toeren også. Nå er jeg i Undead Crypt.
  • 0
Siterer Los:
Hvem snakker du om her? Er det Watcher and Defender?

Jeg syntes bossene i DS2 var generelt alt for lett og uinteressante. De fleste tok jeg på ett, to eller tre forsøk. Eneste jeg slet litt med var Ruin Sentinels.


Yes, det er de to. Slet med Ruin sentinels selv en stund, men disse knærta meg lett. Aldri hatt noe problem med Ornstein og Smough, men disse to.. damn boy. Overlever ikke 1min engang i det rommet.
The D' is silent.
  • 0
Wuhuuu! Kom meg videre i Dark Souls 2 i dag! Kom med til "Piratland" (hva var navnet) og gjorde alt der. Morro å komme igang igjen. Mistet 10000 sjeler pga poisen, men fikk jo litt fra bossen der så da fikk jeg gått opp noen levler uansett. Nice!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Et triks som funket for meg mot Ruin Sentinels var å ikke hoppe ned fra der du lander når du kommer inn til bossen. Alle tre hopper opp.
  • 0
Throne Defender and Throne Watcher er en vanskelig boss, men den mest givende så langt jeg har kommet. Klarte den etter 4 forsøk, og var ordentlig konsentrert. Fant ut at det er enklere å ta Defender først, fordi begge kan gjenopplive hverandre. Defender har mest liv, og derfor er det enklere å ta Watcher etterpå før han rekker å gjenopplive Defender. Defender er den skjeggete mannen.
  • 0
Gavlan wheel? Gavlan deal! Haha
  • 0
Å herregud da har jeg altså kommet meg til Gwyn etter 130 timer.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Gwyn må være favorittbossen min fra Dark Souls. Lykke til
  • 0
Noen Dark Souls 2 spørsmål:

Hva skjer om jeg blir medlem av Rat King Covenant?

Og hvor burde jeg bruke disse Pharros Lockstone greiene?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Noen Dark Souls 2 spørsmål:

Hva skjer om jeg blir medlem av Rat King Covenant?

Og hvor burde jeg bruke disse Pharros Lockstone greiene?


Vel det er ikke akkurat noe jeg har så lyst til å fortelle, men jeg kan merke det som en spoiler.
Spoiler: Rat King Covenant er nesten det samme som brotherhood of blood Covenant eller Bell keepers. Altså et PvP Covenant. For å levle opp covenantet må du gi rottehaler til han som er lederen for det. Den eneste måten å Gjøre det på er ved å bekjempe en annen spiller som er interessert Covenantet. Pharros Lockstone kan du bruke på mange steder for å vise skjulte hemmeligheter. For å bruke dem må du aktivere dem på et grått lokk enten på vegg eller på bakken. Det er bilde av et ansikt med en firkanta munn. Lockstonen skal inni det hullet så vil det skje noe rart...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Ah, da vet jeg at Rat King Coventant ikke er noe for meg.

Jeg vet hva Pharros lockstone gjør, men jeg har sett langt fler av disse fjesene enn "nøklene". Spørsmålet er jo da hvilke jeg burde åpne og ikke åpne. Det er jo en hel haug med de fjesene ved The Rat King, hvordan skal jeg velge mellom de 10 som er der?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som har PC-versjonen? Mistenker at det er mye bedre å spille på konsoll.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
hvordan skal jeg velge mellom de 10 som er der?

Du får mange av dem senere I spillet.

Lagt til 2014-11-10 20:39:
Siterer Subject 17:
Noen som har PC-versjonen?.

Ja det har jeg.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
De fleste "nøkkelhulla" ved rat conv er bare feller. Jeg har brukt 8 stk elns der, alt er feller som kan brukes til din fordel i pvp.
The D' is silent.
  • 0
Siterer thosol01:
Du får mange av dem senere I spillet.


Ah ok. Foreløpig har jeg bare funnet 2.

Siterer Finalfantasyfrelst:
De fleste "nøkkelhulla" ved rat conv er bare feller. Jeg har brukt 8 stk elns der, alt er feller som kan brukes til din fordel i pvp.


Ok, da vet jeg at jeg ikke skal starte med å putte dem der. Takk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
MEGA SPOILER anbefaller å lese dette kunn viss du har spilt ferdig spillet eller tatt hovedbossen.

Spoiler: Da har jeg altså tatt Nashandra meget enkel faktisk. Det gjorde meg litt overasket når henne ikke hadde mer sterkere angrep enn curse. Men jeg synes dette har vært ett fantastisk spill spesielt med tanke på begynelse og slutt, og jeg vil nok ikke komme til å slutte med å spille Dark Souls med det første. Føler kanskje at det har tatt litt mye av tiden min, men det var absolutt værdt det.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har noen her noen tips for å klare hun edderkopp bossen i DS2? Sliter skikkelig og føler nesten at jeg har endt opp på et sted i spillet der jeg ikke burde gått enda, men det er noen dører jeg ikke kan åpne enda fordi jeg mangler en ring så jeg vet ikke hvor jeg burde gå.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Grallen:
Artwork fra spillet sier at Dark Souls III kommer tidlig i 2016. Noen andre enn meg som syns dette er alt for tidlig?

http://www.ign.com/articles/2015/06/09/dark-souls-3-art-confirms-
early-2016-release

Synes det er ganske tidlig ja, kunne godt ha ventet til fall 2016 eller våren 2017 for den slags skyld. Noe jeg ikke ser bort i fra heller. Men Miyazaki er kjent for å trolle folk så det kan hende at dette bare er noe han har lyst til å slenge seg på mef, men vi får se på e3. Allikevel, ser det fryktelig stilig ut.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Synes det er ganske tidlig ja, kunne godt ha ventet til fall 2016 eller våren 2017 for den slags skyld.


Helt enig, det er et mye bedre lanseringsvindu etter min mening.

Siterer thosol01:
Men Miyazaki er kjent for å trolle folk så det kan hende at dette bare er noe han har lyst til å slenge seg på mef, men vi får se på e3.


Jau, for det er "bekreftet" at det er Miyazaki som er sjefen denne gangen? Håper virkelig det.

Siterer thosol01:
Allikevel, ser det fryktelig stilig ut.


Det gjør det, og om den infoen som er lekket viser seg å være sann, så har vi en del kule konsepter i vente.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!