DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Lt Mactawish 2015-12-21 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Klarte bossen (han blinde duden) Lost Sinner er faktisk en chick (who would've guessed? )Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2015-12-21 23:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Lost Sinner er faktisk en chick (who would've guessed? ) Jøss, det hadde jeg ikke trodd! Ikke en veldig vanskelig boss syns jeg. Den hunden/rotta med alle de små rottene var derimot litt vrien"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-05 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok ut Ornstein og Smough akkurat nå. Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Utrolig kul fight, musikken satt virkelig stemningen."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0 Grallen 2016-01-05 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene.Let the voice of love take you higher Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-06 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Grallen:Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene. Hadde noen veldig intense "på hengende håret" øyeblikk, det skal sies. Tok ut Smough først, så måtte holde tritt med Ornstein den andre halvdelen. Følte Gargoyle fighten gjorde meg litt vandt å sloss mot to bosser samtidig, så tror det var mye med på å gjøre at jeg klarte meg mot OnS. Det og ikke minst en +3 Estus... "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2015-12-21 23:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Lost Sinner er faktisk en chick (who would've guessed? ) Jøss, det hadde jeg ikke trodd! Ikke en veldig vanskelig boss syns jeg. Den hunden/rotta med alle de små rottene var derimot litt vrien"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-05 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok ut Ornstein og Smough akkurat nå. Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Utrolig kul fight, musikken satt virkelig stemningen."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0 Grallen 2016-01-05 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene.Let the voice of love take you higher Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-06 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Grallen:Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene. Hadde noen veldig intense "på hengende håret" øyeblikk, det skal sies. Tok ut Smough først, så måtte holde tritt med Ornstein den andre halvdelen. Følte Gargoyle fighten gjorde meg litt vandt å sloss mot to bosser samtidig, så tror det var mye med på å gjøre at jeg klarte meg mot OnS. Det og ikke minst en +3 Estus... "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
dark samus nemesis 2016-01-05 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tok ut Ornstein og Smough akkurat nå. Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Utrolig kul fight, musikken satt virkelig stemningen."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0 Grallen 2016-01-05 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene.Let the voice of love take you higher Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-06 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Grallen:Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene. Hadde noen veldig intense "på hengende håret" øyeblikk, det skal sies. Tok ut Smough først, så måtte holde tritt med Ornstein den andre halvdelen. Følte Gargoyle fighten gjorde meg litt vandt å sloss mot to bosser samtidig, så tror det var mye med på å gjøre at jeg klarte meg mot OnS. Det og ikke minst en +3 Estus... "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Grallen 2016-01-05 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Klarte det på første forsøk, så da føler jeg meg ganske stolt Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene.Let the voice of love take you higher Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-06 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Grallen:Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene. Hadde noen veldig intense "på hengende håret" øyeblikk, det skal sies. Tok ut Smough først, så måtte holde tritt med Ornstein den andre halvdelen. Følte Gargoyle fighten gjorde meg litt vandt å sloss mot to bosser samtidig, så tror det var mye med på å gjøre at jeg klarte meg mot OnS. Det og ikke minst en +3 Estus... "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
dark samus nemesis 2016-01-06 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Grallen:Dæven, OnS er nok den bossen jeg har daua mest mot i Dark Souls, så å greie den på første er godt gjort. Og ja, fet fight. Er nok en av favorittene mine fra Souls-spillene. Hadde noen veldig intense "på hengende håret" øyeblikk, det skal sies. Tok ut Smough først, så måtte holde tritt med Ornstein den andre halvdelen. Følte Gargoyle fighten gjorde meg litt vandt å sloss mot to bosser samtidig, så tror det var mye med på å gjøre at jeg klarte meg mot OnS. Det og ikke minst en +3 Estus... "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Finalfantasyfrelst 2016-01-06 01:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller igjennom Dark Souls II igjen, startet for noen dager siden. Og jeg er på den første bossen i Iron Keep, fyfaen. Jeg hater den like mye nå som sist. Den bossen jeg snakker om + den rett før siste boss er de to verste i spillet by far. (utenom dlc)The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
dark samus nemesis 2016-01-11 15:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Finalfantasyfrelst 2016-01-11 17:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Veeeel, Bed of Chaos. Hva skal man si. Klarte den på andre forsøk, men forstår virkelig ikke hva som var planen når de kokte sammen denne bossen. De seks taurus demonene som står samlet på ett sted er mindre bullshit enn Bed of Chaos. Den lever i det minste opp til navnet, det skal den ha. Kjedelig og kaotisk. Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen.The D' is silent. Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
dark samus nemesis 2016-01-11 18:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Finalfantasyfrelst:Dette er den kjedeligste bossen føler jeg blant de "4 lordene" du må ta for å komme til siste boss. Skjønner heller ikke hvorfor alle hater og sliter på den, den er jo den enkleste bossen i spillet etter min mening. Til og med enklere enn tutorial bossen. Den ble utrolig lett når jeg fant ut mønsteret, som ikke tok så veldig lang tid. Døde av å bli slått i luften på vei ned til roten man må lande på. Utrolig tamt design sammenlignet med de andre bossene da. Og der ble man ferdig med Dark Souls. Jøss."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-01-30 18:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tenkte på å spille gjennom DS1 som lite plaster på hypesåret (damn you DARK SOULS 3!), men er rimelig rutinert så tenkte å ta meg et challenge-run eller noe sånt for å holde på spenningen. Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run?Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
dark samus nemesis 2016-02-13 04:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-02-13 13:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Siterer Lt Mactawish:Er det noen som har noen tips til et cosplay/challenge-run? Dette funker vel best på NG+, siden man ikke får tak i Black Knight rustningen før i det siste området, men jeg kjører full Black knight, med black knight greatsword på min NG+. Ingen skjold eller alternative våpen, bare sverdet. Funker for meg i det minste Har lagt prosjektet litt på hylla pga. XCOM 2 men det høres ut som en kul ide, spesielt siden jeg vanligvis spiller med en DEX build (liker å være raskt inn og raskt ut av rekkevidden til motstanderen) Lagt til 2016-02-13 13:57: Kan evt. gjøre et challenge run frem til NG+ hvor jeg bare bruker utstyret jeg starter med, hørte det et sted og likte ideenVeni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-04-01 19:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-01 21:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:Anbefaler Souls-fans å sjekke ut BAMCO sin 1.apil DS3 video. Må innrømme at jeg at jeg lo litt når jeg hørte wilhelm-skriket. Link? "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-04-01 21:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Link? https://www.youtube.com/watch?v=UcEbBZsyTnw Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-02 01:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fantastisk! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-04 11:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det ser ut som Dark Souls 3 er godt likt så langt! Spillet fikk 9,5/10 av IGN og 8/10 av Gamespot! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Taktikkeren 2016-04-04 14:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Liker dere Dark Souls 2 eller bloodborne best?Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Finalfantasyfrelst 2016-04-04 15:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark souls 2, fordi har ikke Ps4. Men uansett, så mener jeg at det er som å sammenligne pizza med brødskive. Fordi bloodborne ser 10x bedre ut enn Dark Souls 2.The D' is silent. Like Comment Share 0Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Los 2016-04-04 16:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bloodborne, helt klart. Atmosfære, leveldesign og story er det som gjør at jeg helt klart foretrekker Bloodborne. Dark Souls 2 mangler noe i forhold til både DS1 og Bloodborne. Jeg kjøpte DS2 på PS4 for litt siden, men har ikke spilt igjennom det fordi det ikke er på langt nær så bra som DS1 og Bloodborne. Jeg vil påstå at grafikk har null med hvilke Souls/Borne spill som er best å gjøre. Jeg foretrekker DS1 forran DS2 også.Vis vinden løye går e rett på tryne Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-04 16:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS1 og Bloodborne er absolutt bedre spill enn DS2. DS2 er et spill jeg enda ikke har spilt ferdig fordi det ikke inspirerer meg. Bloodborne storkoser jeg meg med at the moment fordi alt er så utrolig bra gjennomført."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-04-04 16:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible DS2 var generelt en skuffelse. Mens DS føltes som en verden som man ble ploppet inn i og måtte utforske så føltes DS2 veldig som et videospill. Litt som Mario har du forskjellige verdener som har særs lite med hverandre å gjøre som du veksler frem og tilbake mellom. Storyen er noe rot og jeg husker ærlig talt ikke hva den gikk ut på. DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk men mangler atmosfæren som har vært til stede i andre spill fra Soulsborne. Har ærlig talt ikke spilt mye Bloodborne, så kan ikke uttale meg der. Når jeg var hjemme og hadde muligheten så gjorde jeg alltid noe annet, men nå er det ikke noe jeg har mer lyst til å spille (med unntak av DS3) Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-04 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Lt Mactawish:DS2 har til sitt forsvar noen positive sider rent mekanisk Njaaaa... Dodging systemet er jo litt tullete. Det at man får flere invincibilityframes i forhold til hvor mye agility man har er teit."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Lt Mactawish 2016-04-04 19:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mente bare at det ble gjort et par forbedringer her og der, men det var selvfølgelig endringer som jeg ikke likte. Selv hadde jeg ikke problemer med adaptability som stat og agility, men jeg likte ikke at carry load ble til en egen stat.Veni, Vidi, Dormivi Like Comment Share 0Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
Crazy Kraken 2016-04-05 11:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil."Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...70717273747576777879808182...98