Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Siterer Crazy Kraken:
Men DS2 er faktisk et bra spill, det er bare litt skuffende når man har spilt DS, DS1 og evt Bloodborne. DS2 er absolutt verdt å spille, selv om det har noen feil.

Sant det, har selv sunket inn over 80t i SoTFS og et uvisst antall i originalen. Spillet er bra det, men mange av bossene er kjedelige og det mangler atmosfæren til de andre spillene.

Har nok likevel brukt en del mer tid på Dark Souls enn DS2
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har noen her prøvd Dark Maus?

Har sett den før, må innrømme at jeg ikke ble helt solgt, men det ser artig ut likevel.

Har folk bestemt seg for hvilken klasse de skal spille i DS3 da? Selv kommer jeg nok til å gå for en eller annen form for hybrid da jeg liker å tulle rundt med litt magi av og til. Blir muligens en pyroknight eller noe i den dur.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har folk bestemt seg for hvilken klasse de skal spille i DS3 da?

Kommer helt sikkert til å gå for en strength-build, med en liten touch av intelligence så jeg får buffa våpnene mine. Er den spillestilen jeg likte best i Dark Souls 1 og 2 i alle fall.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Lt Mactawish">
Har folk bestemt seg for hvilken klasse de skal spille i DS3 da?

Kjenner jeg meg selv rett så kommer det til å bli en Dex build, akkurat som i DS1 og DS2. Skal finne min elskede Uchigatana så er vi i mål.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Grallen:
Kommer helt sikkert til å gå for en strength-build, med en liten touch av intelligence så jeg får buffa våpnene mine. Er den spillestilen jeg likte best i Dark Souls 1 og 2 i alle fall.

Har som FFF alltid foretrukket DEX, liker de litt raske, lette våpnene så jeg ikke må investere hardt for for å ha god eqp. load. Jeg kommer dog til å gå for strength på build nr. 2, når man bruker såpass lang tid for å komme seg etter hvert slag blir det fort spennende. Hadde det mye gøy med en glass cannon build med en great axe i DS2

Siterer Finalfantasyfrelst:
Skal finne min elskede Uchigatana så er vi i mål.

Uchi is love, Uchi is life. Det var det første våpenet jeg lagde en build til og desidert det jeg har brukt mest i DS1
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Blir nok en dex build på meg også. Jeg gleder meg til å bruke bue igjen!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Blir nok en dex build på meg også. Jeg gleder meg til å bruke bue igjen!

Bue ser utrolig kult ut i DS3. Har sett ett stykke gameplay, og det ser virkelig ut til at de er klar over at det er noen som liker å spille med bue. Kan hende jeg lager en dex build jeg også, bare slik at jeg kan prøve meg mye med bue.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Bue ser utrolig kult ut i DS3. Har sett ett stykke gameplay, og det ser virkelig ut til at de er klar over at det er noen som liker å spille med bue. Kan hende jeg lager en dex build jeg også, bare slik at jeg kan prøve meg mye med bue.

Må jo strengt tatt ikke ha dex build for bue, er vel alltids en bue som er mer eller mindre decent for strength builds slik som composite bow i DS1. En ren pil og bue build hadde dog vært interessant, men i første omgang blir det nok noe litt mer vanlig.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

Jeg har ikke sett så mye på det, men har hørt at de har gjort mye spennende med det

Siterer Lt Mactawish:
Må jo strengt tatt ikke ha dex build for bue, er vel alltids en bue som er mer eller mindre decent for strength builds slik som composite bow i DS1. En ren pil og bue build hadde dog vært interessant, men i første omgang blir det nok noe litt mer vanlig.

Veldig sant, men jeg går jo mye nærkamp også og da ofte med dex baserte våpen. Det er en playthrough på youtube der en kar spiller hele Demons Souls med bare bue. Veldig morsomt i starten når fiendene gir deg mindre sjeler enn det pilene er verdt!
  • 0
Siterer Lt Mactawish:

Ja, hadde ikke tenkt å gå for ren bue, såpass mye tro har jeg ikke på meg selv Har stort sett laget STR builds så langt, så tenkte kanskje det kunne tatt seg ut å prøve en DEX build i DS3. Gleder meg nesten mer til andre gjennomgang merker jeg, siden jeg da vet hvilke våpen og rustninger man kan få tak i. Selvsagt er det ingenting som slår den første gjennomgangen heller da.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er en playthrough på youtube der en kar spiller hele Demons Souls med bare bue. Veldig morsomt i starten når fiendene gir deg mindre sjeler enn det pilene er verdt!

Søkte det opp, er det denne det er snakk om?
https://www.youtube.com/watch?v=NXUmegpNCAA
Var morsomt når han Ostrava rett og slett ikke ville samarbeide

Gleder meg nesten mer til andre gjennomgang merker jeg, siden jeg da vet hvilke våpen og rustninger man kan få tak i. Selvsagt er det ingenting som slår den første gjennomgangen heller da.

Jeg er ganske enig i det, er litt håpløst å lage en build når du ikke har peiling hvilke våpen du skal bruke en gang.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Søkte det opp, er det denne det er snakk om?
https://www.youtube.com/watch?v=NXUmegpNCAA
Var morsomt når han Ostrava rett og slett ikke ville samarbeide

Jepp! Ganske morsom! Har ikke sett hele serien selv, men starten er fantastisk. Er faktisk litt usikker på hvilken bue han ender opp med å bruke. Lava Bow, eller en bue med S i Dex sikkert. Fikk lyst til å spille Demons Souls igjen nå merker jeg!

Siterer Lt Mactawish:
Jeg er ganske enig i det, er litt håpløst å lage en build når du ikke har peiling hvilke våpen du skal bruke en gang.

Syns det både er gøy og veldig frustrerende! Man spiller jo spillet i blinde første gangen, og det er jo mye av sjarmen. Men man gjør jo mange dumme valg, men det er kanskje en del av sjarmen det også? ;)

Hvem skulle ønske de hadde denne lille saken hengende på veggen? https://www.youtube.com/watch?v=MPqj6WaTFOE
Siterer Crazy Kraken:
Hvem skulle ønske de hadde denne lille saken hengende på veggen?

"lille"

Ble faktisk litt usikker på om jeg vil begynne med strength eller dex nå, ble ganske sugen på litt greatsword action. Eller kanskje en greataxe? Decisions, decisions...

Lagt til 2016-04-06 12:05:
Siterer Crazy Kraken:
Syns det både er gøy og veldig frustrerende! Man spiller jo spillet i blinde første gangen, og det er jo mye av sjarmen. Men man gjør jo mange dumme valg, men det er kanskje en del av sjarmen det også? ;)

Joda, det er sant det
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvem skulle ønske de hadde denne lille saken hengende på veggen?

Fyflate, det ble tøft! Veldig bra detaljenivå.

Siterer Crazy Kraken:
Fikk lyst til å spille Demons Souls igjen nå merker jeg!

Jeg også. Helt klart det Souls - spillet jeg har spilt minst.
  • 0
Siterer Grallen:
Jeg også. Helt klart det Souls - spillet jeg har spilt minst.

Da jeg spilte det så tenkte jeg at det kom til å bli en Dark Souls 1 prototype, og det er det jo på en måte. Men det er faktisk et utrolig bra spill, og loren i spillet er kjempespennende
https://www.youtube.com/watch?v=zZr8jdzzDes

Haha, måtte le litt da jeg så noen episoder av den her: https://www.youtube.com/watch?v=YC0GkU0K2AY&list=PLilQUGjxA__hUfMnqmttBA-AAz5QCIS7L
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Haha, måtte le litt da jeg så noen episoder av den her

Ser jeg klarte meg en del bedre i Bloodborne når jeg først prøvde meg på det. Skjerpet sansene en god del før jeg fyrte opp Bloodborne, så jeg spilte veldig forsiktig de par første timene. Men så tok Demon's Souls jomfrudomen min for noen år siden også da Selv om jeg da ikke kom meg frem til Phalanx engang
  • 0
Jeg hadde spilt DS, DS1 og deler av DS2 og jeg sleit utrolig mye på starten av Bloodborne, haha! Daua veldig mye i starten før jeg forstod med på dodging systemet, staggering osv. Da startet det å falle på plass. Syns nesten det var vanskeligere enn det det burde vært på grunn av forventningene mine fra tidligere souls spill
  • 0
Dere som har fullført DLC'en til DS 2, brukte dere NPC summons/co-op på bossene? Jeg har ikke spilt på lenge, grunnet den høye vanskelighetsgraden. Klarte nettopp å ta Elana, Squalid Queen, men jeg kan nesten ikke se for meg at jeg skulle klart det uten hjelp.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Dere som har fullført DLC'en til DS 2, brukte dere NPC summons/co-op på bossene? Jeg har ikke spilt på lenge, grunnet den høye vanskelighetsgraden. Klarte nettopp å ta Elana, Squalid Queen, men jeg kan nesten ikke se for meg at jeg skulle klart det uten hjelp.

NPC summons gjør det i mange tilfeller vanskeligere siden de ofte er ubrukelige og bossene får mer liv. De kan dog være ok som avledningsmanøvre spesielt hvis du spiller en caster build.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Noe jeg håper er fjernet fra toeren er at fiendene despawner etter at du har drept de så og så mange ganger. Gjorde det til et helvete å farme materialer.

Også håper jeg det er mulighet for å få en skikkelig sterk karakter i tidlig i spillet, bare man vet hvordan man skal bygge den, syns det ikke var like tilstedeværende i Bloodborne.

Edit: Og der har Gamezone sendt spillet mitt. Detta blir ei bra helg.
  • 0
Siterer Grallen:
Og der har Gamezone sendt spillet mitt. Detta blir ei bra helg.

De sendte mitt også. Håper jeg får det i morgen, men jeg satser på det blir Mandag på det tigligste.
  • 0
Siterer Grallen:
Edit: Og der har Gamezone sendt spillet mitt. Detta blir ei bra helg.

De sendte mitt også.

The feels when you are a second class, digital copy purchaser...

Lagt til 2016-04-08 15:59:
Jeg får begynne å spille mandag 23.00 britisk tid, så det er likevel ikke så ille
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har begynt å pre-loade på steam nå. Hype rising..
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har begynt å pre-loade på steam nå. Hype rising..

Nesten utenkelig hvor lite tid det er igjen nå! Tror dere ser lite av meg her denne uken. Titter vel innom for å høre hvordan dere klarer dere og slikt da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!