Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

De første ukene er alltid gøyest da. Dele tips, strategier og hemmeligheter med andre på internett.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
De første ukene er alltid gøyest da. Dele tips, strategier og hemmeligheter med andre på internett.

Det er sant. Dette blir min første gang jeg spiller et Souls spill på release, tho. Så det tenkte jeg faktisk ikke på.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvilken konsoll skal dere ha spillet til?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

PS4.

Kan godt hende at PCen min kjører det decent (kunne kjøre Dark Souls 2: Scholar of the first Sin på nesten max med 60fps), men jeg foretrekker å spille spill som dette på konsoll.

Edit: Og der lå det i postkassa. Steelbooken til Apocalypse Edition er veldig kul.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

Det blir PS4 på meg, siden det er det sterkeste jeg har. Fikk det i posten i dag, så i kveld blir det gaming. Kan hende jeg tar en all-nighter...
  • 0
Kult! Det blir PS4 versjonen på meg også. Tenker å plukke det opp i morgen, men jeg må prøve å gjøre ferdig Bloodborne først. Har ikke peiling på hvor mye jeg har igjen av det spillet.

Lagt til 2016-04-11 15:07:
Men dere plukket ikke opp noen collectors editions eller noe?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kult! Det blir PS4 versjonen på meg også. Tenker å plukke det opp i morgen, men jeg må prøve å gjøre ferdig Bloodborne først. Har ikke peiling på hvor mye jeg har igjen av det spillet.

Nice! Hvor langt har du kommet i Bloodborne nå, hvilket område altså.

Siterer Crazy Kraken:

Vurderte det, men det ble bare Apocalypse Edition. Følger med soundtrack og et veldig stilig steelbook cover da, så det sier jeg meg egentlig fornøyd med.
  • 0
Etter å ha spilt det i omlag 4,5 timer så er jeg veldig fornøyd. Combaten minner heldigvis mer om Dark Souls 1 enn Dark Souls 2, og det er veldig pent å se på. Er også artig å lete referanser til tidligere spill. Har blant annet sett referanser til Painted World i item descriptions. Ser frem til mange timer med spillet.

Siterer Crazy Kraken:

Jeg kjøpte Apocalypse Edition, men det er jo Day One Edition.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

PC MASTER RACE !!!
Hehe, men eneste grunnen til at jeg skaffer det til pc er at jeg ikke har PS4 eller tv her borte. Så vidt jeg vet er det nesten null forskjell mellom konsoll og pc uansett, eneste er at pc har 60fps og litt bedre skygger.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Grallen:
Etter å ha spilt det i omlag 4,5 timer så er jeg veldig fornøyd.

Måtte du ta noen form for oppdatering før du kunne spille? Eller var det snakk om noen Day-One patch kanskje? Isåfall kommer vel ikke den før i morgen. Men jeg lurer på om du har opplevd noen problemer, er vel det jeg vil frem til.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nice! Hvor langt har du kommet i Bloodborne nå, hvilket område altså.

Har ikke kommet noe lenger i Yahar gul enda, men har utforsket endel av Castle Cainhurst og litt av Nightmare Frontier.

Vurderte det, men det ble bare Apocalypse Edition. Følger med soundtrack og et veldig stilig steelbook cover da, så det sier jeg meg egentlig fornøyd med.

Skjønner. Det hadde vært veldig kult med Collectors edition, men tror ikke jeg kan ta meg råd til det nå. Men en flott artbook og en statue frister.

Siterer Grallen:
Etter å ha spilt det i omlag 4,5 timer så er jeg veldig fornøyd.

Så bra! Håper DS3 faktisk er på samme nivå som DS1.

Siterer Lt Mactawish:
PC MASTER RACE !!!
Hehe, men eneste grunnen til at jeg skaffer det til pc er at jeg ikke har PS4 eller tv her borte. Så vidt jeg vet er det nesten null forskjell mellom konsoll og pc uansett, eneste er at pc har 60fps og litt bedre skygger.

Jeg hadde kanskje kjøpt det til PC om jeg hadde hatt mange venner som skulle hatt det på PC, men det har jeg ikke. Liker best å spille på konsoll sånn egentlig, så da blir det ps4 på meg. Men har hørt at DS3 skal være veldig bra på PC også.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har ikke kommet noe lenger i Yahar gul enda, men har utforsket endel av Castle Cainhurst og litt av Nightmare Frontier.

Skjønner. Bare ta deg god tid, Cainhurst er ett av områdene jeg liker meg best på!

Siterer Crazy Kraken:
Skjønner. Det hadde vært veldig kult med Collectors edition, men tror ikke jeg kan ta meg råd til det nå. Men en flott artbook og en statue frister.

Ja, vurderte det lenge jeg også, men bestemte meg for at Apocalypse utgaven holdt for meg, så da ble det slik.
  • 0
Det verste med å ha DS3 til pc er at jeg fortsatt må vente 3 timer, 18 minutter og 37 sekunder til jeg får spille
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har verken jobb eller penger, så må bytte inn 2 spill og i tillegg skaffe 100kr. But totally worth it.
Bye bye, Siege og Bo3.
The D' is silent.
  • 0
Måtte du ta noen form for oppdatering før du kunne spille? Eller var det snakk om noen Day-One patch kanskje?

Lastet ned patch 1.03, var ca 1GB. Men har ikke opplevd noen problemer. Noen frame drops her og der er det men.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Har verken jobb eller penger, så må bytte inn 2 spill og i tillegg skaffe 100kr. But totally worth it.
Bye bye, Siege og Bo3.

Jøss, to så nye spill? Du får mindre enn 250kr for hvert spill? Tror ikke jeg hadde gjort det selv men...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jøss, to så nye spill? Du får mindre enn 250kr for hvert spill? Tror ikke jeg hadde gjort det selv men...

De er de eneste spillene jeg er villig til å bytte inn som er på 2 spill for 99kr lista til gamestop. Så når jeg bytter inn disse 2 mangler jeg bare 99kr for å kunne skaffe spillet. Har ikke særlig lyst, men eneste valget jeg har for å skaffe Dark Souls 3.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
De er de eneste spillene jeg er villig til å bytte inn som er på 2 spill for 99kr lista til gamestop. Så når jeg bytter inn disse 2 mangler jeg bare 99kr for å kunne skaffe spillet. Har ikke særlig lyst, men eneste valget jeg har for å skaffe Dark Souls 3.

Dette høres ut som et typisk Gamestop tilbud der de lurer pengene ut av deg. Personlig syns jeg ikke det høres ut som et veldig bra tilbud ihvertfall ikke for de to spillene. Men hvis det er den eneste måten du får skaffet spillet på så... Spillet koster 600kr på gamestop? Tror det koster 500kr i butikk hos platekompaniet den første uken, de pleier å sånn kompis tilbud på nye spill. Skal sjekke i morgen. Isåfall taper du jo 100kr i tillegg til de relativt nye spillene dine.

Skjønner. Bare ta deg god tid, Cainhurst er ett av områdene jeg liker meg best på!

Spoiler poiler:Jøss, er jeg ferdig med området allerede når jeg har knærta bossen på taket og møtt dronningen med covenanten? Det gikk alt for fort, snufs
  • 0
2 minutter igjen, pizza i ovnen og diverse godsaker er tatt frem. I'm ready to get spanked dark souls!
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
2 minutter igjen, pizza i ovnen og diverse godsaker er tatt frem. I'm ready to get spanked dark souls!

Kos deg!
  • 0
Nettopp tatt andre bossen og må si at det er et merkbart hopp i vanskelighetsgrad fra den tidlige delen i DS2 til det samme partiet i DS3. Har ikke spilt så mye Bloodborne så det raske gameplayet trenger fortsatt litt tilvenning.

Har dessverre ikke fått prøvd noe online (hverken pve eller pvp) da jeg ikke kunne connecte, vet ikke om det er pga launch eller rett og slett noe på min ende.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Spoiler

Jepp. Er relativt lite man kan gjøre der annet enn det. Det er hovedsaklig stemningen jeg liker best der, skikkelig Dracula slott

Har holdt på noen timer nå, skal mest sansynlig til på den andre bossen, så jeg tenker jeg gir meg for i dag. Trenger full konsentrasjon før jeg gyver løs på noen boss. Den første bossen drepte meg tre ganger, satser på det blir noe slikt her også...
  • 0
Nå lastes spillet ned... bare å vente. HYPED.
The D' is silent.
  • 0
Har noen funnet noen skjulte rom enda? Jeg spilte offline i går så jeg har ikke sett noen messages fra andre spillere og har ikke giddet å sjekke selv. Er det sånn som i eneren at man må slå veggen eller sånn spm i 2eren der man må trykke A/X?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Deaths på mine tre første bosser:

Første: 0
Andre: 2 ( Mest fordi jeg var for defensiv, å være aggressiv funka fint )
Tredje: 1 ( Fordi jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle ta livet hans )
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!