DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文IndonesiaPolski日本語한국어ČeštinaΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
gnomely 2011-10-10 19:28 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Andrilza:Citerer gnomely:lurer på det samme et par timer med grinding har hjulpet meg mye^^ Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen. det er ikke slik at jeg har hatt problemer ellers^^ *utenom utfordringen ved selve spiller/boss kamper* men grinding gjør det jo lettere..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 20:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! Lulz, er ikke juks i det hele tatt. Våpenet er der for en grunn, men om man vil ha en større utfordring trenger man ikke bruke det, men igjen om man vil ha en større utfordring må man prøve å ta bossene Beowulf style. Siterer Andrilza:Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen. Spørs litt hvilken stats du begynner med. Selv måtte jeg grinde litt slik jeg fikk strength opp i høyt nok level til å bruke bedre våpen. Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. Like Comment Share 0 gnomely 2011-10-10 20:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Citerer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. hater det stedet det er jo så....forvirrende......men jeg fant noen kule klær A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fyttikatta så jeg digger dette spillet! Traff nettopp på hydra! (Det endte ikke så bra da) Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Zyrocz 2011-10-10 20:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Skal prøve å bruke Drake Sword så lite som mulig, føler at det blir litt juks på en måte. Så jeg har heller oppgradert mitt longsword slik at det ikke er så dårlig som det var. Nå har jeg ikke kommet så langt, men å gå fra 80 til litt over 100 i damage er en stor forandring! Lulz, er ikke juks i det hele tatt. Våpenet er der for en grunn, men om man vil ha en større utfordring trenger man ikke bruke det, men igjen om man vil ha en større utfordring må man prøve å ta bossene Beowulf style. Siterer Andrilza:Det har hjulpet lang inn i spillet også, men jeg selv har ikke følt behov for noe mer enda. Kanskje det blir lurt å gjøre det senere igjen. Spørs litt hvilken stats du begynner med. Selv måtte jeg grinde litt slik jeg fikk strength opp i høyt nok level til å bruke bedre våpen. Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-10 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. Like Comment Share 0 gnomely 2011-10-10 20:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Citerer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. hater det stedet det er jo så....forvirrende......men jeg fant noen kule klær A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fyttikatta så jeg digger dette spillet! Traff nettopp på hydra! (Det endte ikke så bra da) Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
sulesnus 2011-10-10 20:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. Like Comment Share 0 gnomely 2011-10-10 20:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Citerer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. hater det stedet det er jo så....forvirrende......men jeg fant noen kule klær A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fyttikatta så jeg digger dette spillet! Traff nettopp på hydra! (Det endte ikke så bra da) Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
gnomely 2011-10-10 20:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer sulesnus:Citerer gnomely:er i blight town Det er en møkkaplass det.Lurer på hvordan jeg skal klare og komme meg igjennom jeg. hater det stedet det er jo så....forvirrende......men jeg fant noen kule klær A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fyttikatta så jeg digger dette spillet! Traff nettopp på hydra! (Det endte ikke så bra da) Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Onyck 2011-10-10 21:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fyttikatta så jeg digger dette spillet! Traff nettopp på hydra! (Det endte ikke så bra da) Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Crazy Kraken 2011-10-10 21:38 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Hopetify 2011-10-10 22:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren?What is dead may never die Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Crazy Kraken 2011-10-10 22:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Hopetify:Har dere noen tips til en "newbie" i sadist sjangeren? Haha, nei beklager jeg er nok like dårlig som deg. Men det er et triks du kan gjøre ganske tidlig i spillet for å få et sykt bra sverd, men da blir det plutselig litt for lett etter min mening, så jeg bruker det ikke og har det bare med meg. Crowd controll føles ihvertfall viktig. Å ha god kontroll på en gruppe fiender er noe som er veldig nyttig mange steder så det er noe du kan øve deg på. Eller tror jeg det bare er viktig å prøve seg frem... Lagt til 2011-10-10 22:12: Jo en annen ting du kan gjøre er å skaffe to humanity (får fra sterkere fiender og andre steder) for da kan du først gjøre deg om til et menneske ved et bonfire og så kan du bruke "kindle". Da får du 10 healing flasker når du hviler der istedenfor 5 og det er ekstremt nyttig! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
The Cookiemonster 2011-10-10 22:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
ROJ123 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Crazy Kraken 2011-10-10 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Siterer ROJ123:Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Tommy Kvaernerud 2011-10-10 22:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Like Comment Share 0The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
The Cookiemonster 2011-10-10 22:57 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Vel, skal nok ha Batman, Assassins Creed, BF3, Mass Effect 2, Midnight Club: LA, Skyrim. Derfor har jeg litt penge mangel Hvis jeg ikke får FIFA 12 til bursdagen min må det også kjøpes Og etter der igjen kommer Dark Souls Må også ah litt penger til nå Ghost Recon: Future Soldier og Far Cry 3 kommer ut...... Faen så mye gode spill på en gang • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
ROJ123 2011-10-10 23:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer The Cookiemonster: Syns GR kan la meg vinne dette Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe det, pga andre spill Syns ikke 450kr på Game var så ille jeg. Dessuten så er det bare Skyrim igjen som jeg MÅ ha i år. Resten kan vente eller kommer til å droppes. Lagt til 2011-10-10 22:27: Citerer ROJ123: Citerer Crazy Kraken: Lol, sitter fast på bossen med økse hale. Føler meg som en skikkelig noob nå... Holder på med den selv, et tips er å prøve å ta den første før den andre kommer Men det går vel ikke på tid? Virker som den andre kommer så fort man har skadet den første nok og det er flammene som tar meg... Ja, jeg vet men om man tar two hand og denger løs på han så kan du få skadet han ganske mye før han andre rekker å komme, men vær forsiktig siden two hand ikke blokker hele slaget hans. Har enda ikke klart han.. Hadde litt liv igjen på den andre, men så ble jeg drept av flammene til den andre. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Onyck 2011-10-10 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Holder på me "øksebossen" selv nå Var SÅ close, men gikk tom for estus flasks ...Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Zyrocz 2011-10-10 23:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Tommy Kvaernerud:Er det noe annet spill en kan sammenligne vanskelighetsgraden i dette med? Ganske nyskjerrig, men jeg må si jeg er en smule skeptisk og tror jeg kommer til å bli fulstendig overkjørt, så det hadde vært greit å ha noe å gå etter i vurderingen. Edit: Fuck it. Kjøpte Limited Edition på CDON. Har man penger å sløse bort, så er det egentlig aldri noe spørsmål Liker jeg det ikke, så kan jeg sikkert gi det bort til en av dere andre. Er den type spill som kanskje krever at man lærer seg å like det. Om det blir for vanskelig er det bare å ta seg korte eller lange pauser fra spillet. Kan også bruke wikien og forum for taktikker osv. om vansklighetsgraden ødelegger moroa. Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
ROJ123 2011-10-10 23:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Onyck 2011-10-10 23:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly?Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
gnomely 2011-10-10 23:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Onyck:Citerer ROJ123:Hell Yeah! Slakta dem tvilling homsene engang for alle! Ditto! Lagt til 2011-10-10 23:39: Btw, noen som vet hvor jeg skal etter å ha drept Moonlight Butterfly? da skal du slåss mot boss nummer 5 capra demon^^ den bossen finner du ved å gå.....du vet der dragen står på enden av brua og spruter ild? på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den...så kommer du deg videre...du kan også åpne en dør her for å finne en snarvei tilbake til den første bonfire'n i underburg. hydra...vanskelig...men wow..for en kamp! A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Onyck 2011-10-10 23:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnomely:på din ende av brua, skal det være en dør...åpne den... åh lol! når åpnet den seg? Rule nr 1: Be EPIC! Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
gnomely 2011-10-11 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible nesten ingen vet at de har nøkkelen til den døra, selvom de har den xDA scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
gnyg 2011-10-11 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Huff. Alle har kommet så mye lengre enn meg. Har bare spilt 15 timer og er bare på andre bossen. Må trene mer styrke slik at jeg kan bruke dragesverdet med en hånd.. Har litt problemer med å blokkere angrep når jeg bruker sverdet med 2 hender.. Jaja, nyter spillet i hvertfall Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Bomberman 2011-10-11 01:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wow, har faktisk kommet et stykke jeg! Har drept Iron Golem i Sen's Fortress nå, og har akkurat begynt i Anor Londo Til dere som sliter med "Bell Gargoyles", så ville jeg ikke prøvd å ta den første gargoylen med Two Hand. Blokker når den slår fra siden, og dodgeroll når den slår vertikalt ned ( kan ikke blokkeres 100% ) . Hold dere nær den, og det dere vil er å drepe den før nr. 2 klarer å komme nær dere. Nr. 2 kommer når den første er på 50% hp. På den andre gargoylen burde dere ha et skjold med høyest mulig Fire Resistance. Når den puster ild, blokker mens du beveger deg ut av range, IKKE dodgeroll, you will get burned. Vent til den kommer nærme deg for melee attacks, og angrip med One-hand heavy attacks for mest mulig damage på kort tid. Fokuser på den første, så snart den er død, bør seieren være deres. Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
gnomely 2011-10-11 02:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible hvor finner jeg anor lando? xD skal ta hevn på en viss fyr som har gjort en viss bonfire ubrukelig for øyeblikket..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
Bomberman 2011-10-11 02:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du kommer dit så og si automatisk etter du beseirer Iron Golem i Sen's Fortress. Vet hva du mener, + håper så inderlig at han dropper den derre rustningen sin.. ooo, shiny! Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1234567891011121314...98