DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Crazy Kraken 2011-10-11 11:21 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Bomberman:Hvis ingenting funker, få tak i Humanity, og Reverse Hollowing ved Bonfire. Hvis du har snakket med Solaire of Astora ( ridderfyren ved dragebroen ) kan du summone han til å hjelpe deg med kampen. På denne måten er det nesten umulig å tape kampen, såvidt jeg vet ( ikke prøvd). Så jeg kan bare summone han om jeg er menneske? Det forklarer endel. Jeg summonet han første gang jeg prøvde bossen, visste ikke da at jeg måtte være menneske for å gjøre det. Hadde jeg visst at det kom to stk så hadde jeg nok klart dem på første forsøk, men så ble jeg jo stekt. Jaja, jeg får prøve etter eksamen (som er i dag). Litt off topic, men hvordan klarer jeg å bli syk før hver eneste eksamen jeg har...? Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 12:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og for de som lurer på hva jeg mente med at grinding ikke funker bra er at du må bruke lang tid på det... Det finnes faktisk raskere måter! For øyeblikket slapper jeg av i blighttown hvor jeg hjelper et par folk med komme videre Satser på å ta Quelaag i dag eller i morgen ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 13:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du blir menneske ved Bonfire som er før Quelaag blir du invadert av " Maneater Mildred", og hvis du dreper hun kan du summone henne ved kampen mot Quelaag. Dette gjør kampen utrolig lett, angrer nesten på at jeg gjorde det... Like Comment Share 0 epic-gamer 2011-10-11 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommet meg til Blight Town nå Må man egentlig gjennom alle områdene for å runde spillet? (kommer til å gjøre det uansett) Det virker som om at man bare må ringe i 2 bjeller eller noe. har jo tatt den ene og den andre er nede i spøkelses-stedet ut i fra hva jeg har skjønt. Er det alikevel nødvendig å gå gjennom Blight Town og andre steder som Valley of the drakes? Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-11 15:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på man er ferdig med spillet når man har ringt de to bjellene.. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 12:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Og for de som lurer på hva jeg mente med at grinding ikke funker bra er at du må bruke lang tid på det... Det finnes faktisk raskere måter! For øyeblikket slapper jeg av i blighttown hvor jeg hjelper et par folk med komme videre Satser på å ta Quelaag i dag eller i morgen ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Bomberman 2011-10-11 13:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du blir menneske ved Bonfire som er før Quelaag blir du invadert av " Maneater Mildred", og hvis du dreper hun kan du summone henne ved kampen mot Quelaag. Dette gjør kampen utrolig lett, angrer nesten på at jeg gjorde det... Like Comment Share 0 epic-gamer 2011-10-11 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommet meg til Blight Town nå Må man egentlig gjennom alle områdene for å runde spillet? (kommer til å gjøre det uansett) Det virker som om at man bare må ringe i 2 bjeller eller noe. har jo tatt den ene og den andre er nede i spøkelses-stedet ut i fra hva jeg har skjønt. Er det alikevel nødvendig å gå gjennom Blight Town og andre steder som Valley of the drakes? Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-11 15:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på man er ferdig med spillet når man har ringt de to bjellene.. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Bomberman 2011-10-11 13:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvis du blir menneske ved Bonfire som er før Quelaag blir du invadert av " Maneater Mildred", og hvis du dreper hun kan du summone henne ved kampen mot Quelaag. Dette gjør kampen utrolig lett, angrer nesten på at jeg gjorde det... Like Comment Share 0 epic-gamer 2011-10-11 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommet meg til Blight Town nå Må man egentlig gjennom alle områdene for å runde spillet? (kommer til å gjøre det uansett) Det virker som om at man bare må ringe i 2 bjeller eller noe. har jo tatt den ene og den andre er nede i spøkelses-stedet ut i fra hva jeg har skjønt. Er det alikevel nødvendig å gå gjennom Blight Town og andre steder som Valley of the drakes? Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-11 15:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på man er ferdig med spillet når man har ringt de to bjellene.. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
epic-gamer 2011-10-11 15:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommet meg til Blight Town nå Må man egentlig gjennom alle områdene for å runde spillet? (kommer til å gjøre det uansett) Det virker som om at man bare må ringe i 2 bjeller eller noe. har jo tatt den ene og den andre er nede i spøkelses-stedet ut i fra hva jeg har skjønt. Er det alikevel nødvendig å gå gjennom Blight Town og andre steder som Valley of the drakes? Like Comment Share 0ROJ123 2011-10-11 15:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på man er ferdig med spillet når man har ringt de to bjellene.. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
ROJ123 2011-10-11 15:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tviler på man er ferdig med spillet når man har ringt de to bjellene.. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 16:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Den andre klokka er i blighttown/ quelaags domain ikke spøkelses stedet som faktisk heter new londo ruins Og man er IKKE ferdig når man har tatt de to klokkene da åpner det seg bare et nytt sted ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Alexander Lange 2011-10-11 16:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm vil si at Dark souls er bedre, men demons souls er jo lettere Anbefaler Dark Souls siden det er lengre og fiendene er mer spennende og større mangfold Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Zyrocz 2011-10-11 17:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Alexander Lange:Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Like Comment Share 0Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Alexander Lange 2011-10-11 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Zyrocz:Citerer Alexander Lange: Av en eller annen grunn frister Demon's Souls litt mer enn Dark Souls i mine øyne. Vet ikke om noen av spillene blir et kjøp med det første med alle spillene som kommer nå, men har definitivt lyst på dem. Jeg ville muligens gå for Demon's Souls, gameplayet og grafikken er stort sett identiske. Dark Souls er bra, men DS1 har litt mer "rettferdig" gameplay enn DS2. DS2 lider av irriterende element som krever at du backtracker mye og til tider må soul farme. Pluss DS1 er mest sannsynlig noen hundrelapper billigere enn DS2. Er dog kanskje bedre å kjøpe DS2 siden du kan få LE for 499,- og det er mest sannsynlig flere spillere og aktive forum til dette spillet. Tusen takk for tipset! Tror nok jeg går for Demon's Souls i første omgang ja, er jo mye billigere og sånn som du sier. I tillegg føler jeg at det er bedre å starte litt lettere, og ikke kaste seg inn i det aller jævligste med en gang Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Crazy Kraken 2011-10-11 19:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Om eksamen går dårlig så får jeg trøste... jeg mener straffe meg med å spille Dark Souls... Kan ikke spille Dark Souls... Strømmen har gått. Mobilnett er en fin ting da! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
sulesnus 2011-10-11 20:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva er lvl capen i spillet? Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Zyrocz 2011-10-11 21:01 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Dark Souls har litt varierende vansklighetsgrad. Den andre bossen jeg tok (regner ikke med tutorial) er den vanskligste jeg har kommet over til tross for at jeg nå har tatt fem. Lagt til 2011-10-11 21:01: Siterer sulesnus:Hva er lvl capen i spillet? Høyt. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
gnyg 2011-10-11 21:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har nå trent opp strength. Men har fortsatt ikke nok til å bruke dragesverdet effektivt med en hånd. Ellers kommer jeg til å samle sammen 20000 sjeler for å åpne den døren i Basinroot Garden.Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Tommy Kvaernerud 2011-10-11 22:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sendt min utgave fra CDON nå. Fremdeles litt skeptisk til hva jeg har utsatt meg selv for ved å kjøpe spillet. Tipper jeg blir så overveldet av vanskelighetsgraden at jeg havner i koma Men det er vel en sjans man bør ta iblandt for ikke å gå glipp av forhåpentligvis utmerkede spill. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
gnyg 2011-10-11 22:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Crazy Kraken 2011-10-11 22:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 23:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg: En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! Det er for å gi følelsen av at du ikke er alene Tok Chaos Witch Quelaag, så i morgen farer jeg enten ut den stengte døra i darkroot garden Fikk endelig råd ^^Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
gnyg 2011-10-11 23:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne var mye mer tilstedeværende i min dimensjon enn vanlige "bilder" av andre spillere. Som en NPC om du vil. Tenker du på den døra hvor man trenger et segl for å komme seg inn til?Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira Like Comment Share 0gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
gnomely 2011-10-11 23:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Crazy Kraken:Citerer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Ja, og jeg hakke peiling på hva det er for noe! det er andre spillere....de er mere synlige rundt leirbålene ^^A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 23:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja snakker om seglet altfor dyrt etter min mening...Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Zyrocz 2011-10-11 23:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer gnyg:En annen ting. Når jeg var ved et leirbål så så seg jeg en person som summona der. Den angrep ikke eller noe, og ble borte etter et par sekunder. Men den var veldig menneskelig og ikke en skygge fra en annen dimensjon. Noen andre som har opplevd dette? Tror det har noe med hvilket Covenant du er med i. Man er ivertfall mer knyttet til andre spillere fra samme covenant enn de man ikke er i covenant med. Like Comment Share 0Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Ollimolli 2011-10-11 23:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvem her spiller egentlig på PS3? Kanskje vi kan spille sammen en gang Don't worry, everything is going to work out. Like Comment Share 0Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
Onkel Gerda 2011-10-12 00:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har jeg tatt bladene i feil rekkefølge hvis Moonligth Butterfly var min boss etter Gargoyle? Hvor er nissen før i så fall? Lagt til 2011-10-12 00:14: Mobil ordliste FTW, LOL "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
gnomely 2011-10-12 00:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha xD moonlight butterfly var min boss nummer 4....capra 5...gaping? dragon 6...gargoyle 3....taurus 2...trollet 1..A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 123456789101112131415...98