Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Hvilken klasse valgte du, Glorf?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilken klasse valgte du, Glorf?


Knight in shining armor.

Eller i hvert fall armor.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Knight in shining armor.

Eller i hvert fall armor.


Smart! Det regnes for å være en av de enklere klassene i spillet. Tror det er smart, for da kan man heller eksperimentere mer med magi og andre builds når man har blitt mer komfortabel med spillet

(Jeg sier dette fordi jeg burde gjort dette selv, men var dum og valgte thief)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Smart! Det regnes for å være en av de enklere klassene i spillet. Tror det er smart, for da kan man heller eksperimentere mer med magi og andre builds når man har blitt mer komfortabel med spillet

I tillegg er det en av de mest optimale klassene for å respecce hvis du vil prøve en annen build. Velger alltid Knight selv med et par unntak.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men nå gutter, så er det viktig å huske på at vi ikke hjelper Glorfindel for mye ;).

Litt av essensen med spillet er jo å prøve og feile på egen hånd.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Tok Abyss Watchers før jeg slo av i går. Har stort sett lagt poengene mine i vigor, strength og endurance, + et par stykker i vitality for å kunne bære mer.

Siterer Crazy Kraken:
Smart! Det regnes for å være en av de enklere klassene i spillet. Tror det er smart, for da kan man heller eksperimentere mer med magi og andre builds når man har blitt mer komfortabel med spillet


Siterer Lt Mactawish:
I tillegg er det en av de mest optimale klassene for å respecce hvis du vil prøve en annen build. Velger alltid Knight selv med et par unntak.


Ja, jeg liker i hvert fall muligheten til å kunne bære skjold. Har prøvd DW ved et par anledninger og det var ikke like komfortabelt...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tok Abyss Watchers før jeg slo av i går.


Du har snart tatt meg igjen med andre ord

Jeg syns det var hardt å gå tilbake til DS kampsystemet etter å ha spilt Bloodborne, haha
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Forresten, hvilket våpen bruker du, Glorf? Infusa det med noe spess?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Forresten, hvilket våpen bruker du, Glorf? Infusa det med noe spess?


Jeg bruker fortsatt Long Sword

Har oppgradert det et par ganger og infuset det med Raw Stone, tror jeg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg bruker fortsatt Long Sword

Har oppgradert det et par ganger og infuset det med Raw Stone, tror jeg.


Jøss! Kanskje jeg også skal prøve det?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jøss! Kanskje jeg også skal prøve det?


Hvor bra det er, vet jeg ikke. Men jeg har ikke giddi å prøve og finne noe annet. Har mer lyst til å bytte ut rustningen. Begynner å bli litt smålei den Faraam-drakten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Crazy Kraken:Jøss! Kanskje jeg også skal prøve det?

Hvor bra det er, vet jeg ikke. Men jeg har ikke giddi å prøve og finne noe annet. Har mer lyst til å bytte ut rustningen. Begynner å bli litt smålei den Faraam-drakten.

Longsword er decent, broadsword har bedre damage som RAW, men longsword har bedre moveset.

Du burde forresten bytte ut raw infusion etterhvert hvis du levler strength, evt. bytte våpen siden raw fjerner all stat scaling.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Longsword er decent, broadsword har bedre damage som RAW, men longsword har bedre moveset.

Du burde forresten bytte ut raw infusion etterhvert hvis du levler strength, evt. bytte våpen siden raw fjerner all stat scaling.


Men sammenliknet med hollowslayer greatsword?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Pontiff Sulyvahn ... for en jævlig boss.

Siterer Lt Mactawish:
Longsword er decent, broadsword har bedre damage som RAW, men longsword har bedre moveset.


Virker nesten som et flertall av våpnene krever litt dexterity, så jeg har vurdert å putte noen poeng der.

Jeg fant jo også ut først nå at spillet har egne DW-våpen. Så å gå rundt med to sverd som ikke er basert på det, er vel temmelig høl i huet...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Pontiff Sulyvahn ... for en jævlig boss.


Har akkurat tatt den selv. Sleit endel kan man si!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Glorfindel:
Pontiff Sulyvahn ... for en jævlig boss


Fortsatt eneste bossen jeg ikke greier alene. Og jeg har runda spillet 4 ganger nå.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fortsatt eneste bossen jeg ikke greier alene. Og jeg har runda spillet 4 ganger nå.


Dæven! Jeg kjørte Hollowslayer greatsword +3(tror jeg) og holdt det i begge hender for å dele ut mest mulig skade og ellers er det ekstrem dodging. Jeg sleit skikkelig med timingen men plutselig kom jeg inn i rytmen og da var visst bossen død. Jeg kan også nevne at jeg skalv og holdt på å tisse på meg da jeg fikk inn siste slaget. #thatfeel
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Og nå sitter jeg fast på Aldrich. Ugh.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og nå sitter jeg fast på Aldrich. Ugh.


Aldrich si aldrich.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Aldrich si aldrich.


Nevermind, Aldrich is now slain.

Har du tatt Aldrich, Glorfindel?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har du tatt Aldrich, Glorfindel?


Nei, jeg har ikke fått spilt noe særlig i dag. Stoppet på bonfiren ved Water Reserve. Hater de bikkjelignende skapningene...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, jeg har ikke fått spilt noe særlig i dag. Stoppet på bonfiren ved Water Reserve. Hater de bikkjelignende skapningene...


Jeg gadd ikke sloss mot dem jeg. Løp og plukket opp tingene og klatret opp igjen
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg gadd ikke sloss mot dem jeg. Løp og plukket opp tingene og klatret opp igjen


Skjønner ikke at jeg gadd heller. Selv etter å ha tatt tre stykker av dem, klarer jeg fremdeles ikke å unngå angrepene deres.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dæven! Jeg kjørte Hollowslayer greatsword +3(tror jeg) og holdt det i begge hender for å dele ut mest mulig skade og ellers er det ekstrem dodging. Jeg sleit skikkelig med timingen men plutselig kom jeg inn i rytmen og da var visst bossen død. Jeg kan også nevne at jeg skalv og holdt på å tisse på meg da jeg fikk inn siste slaget. #thatfeel


Greier aldri å vri hodet mitt rundt movesettet hans, jævlig irriterende. Spesielt i fase 2.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg gadd ikke sloss mot dem jeg. Løp og plukket opp tingene og klatret opp igjen


Anbefaler å drepe dem, det er verdt det. Syns jeg da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Anbefaler å drepe dem, det er verdt det. Syns jeg da.


Åja, så man får noe fett fra dem? Det må jeg sjekke ut.

Siterer Grallen:
Greier aldri å vri hodet mitt rundt movesettet hans, jævlig irriterende. Spesielt i fase 2.


Spoiler:Når han lager en kopi av seg selv så tror jeg de fungerer slik at de to alltid gjør det samme, bare at kopien angriper bittelitt tidligere. På den måten vet du hva den andre kommer til å gjøre og kan dodge deretter. Det var ihvertfall sånn jeg tolket det og det funket da jeg endelig drepte han.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!