Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Grallen
Grallen
Da er det store spørsmålet, PS4, Switch eller PC?

Blir nok på PS4, men det hadde vært artig å spilt det på Switchen også.

Let the voice of love take you higher
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer dark samus nemesis:
Håper bare de har fikset Blight Town, haha.

Det håper jeg også!

Lagt til 2018-01-11 17:44:
Siterer Grallen:
Da er det store spørsmålet, PS4, Switch eller PC?

Blir nok på PS4, men det hadde vært artig å spilt det på Switchen også.

Blir PS4 her ass! Større sjanse for coop med venner på PC, men liker Souls best på konsoll!

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
dark samus nemesis
dark samus nemesis
PS4 uten tvil.

Det jeg håper mest på, er at det muligens har endret på eller bare rett og slett fjernet Bed of Chaos helt fra spillet.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer dark samus nemesis:
Det jeg håper mest på, er at det muligens har endret på eller bare rett og slett fjernet Bed of Chaos helt fra spillet.

De kan umulig fjerne det, men en endring er kanskje mulig...? Det er ikke en spesielt god boss, men jeg håper ikke det blir en total redesign heller.

Grallen
Grallen
Er skeptisk på hvor mye de kommer til å forandre, ettersom det er en remaster og ikke en remake. Men man kan jo alltid håpe, liker ikke Bed of Chaos sjæl.

Ser også ut som at vi som allerede eier Dark Souls på PC får remasteren til halv pris. Da skal man ikke se bort i fra at jeg kjøper det både på PS4 og PC. https://twitter.com/J4g3r/status/951540052454199297

Let the voice of love take you higher
Finalfantasyfrelst
Finalfantasyfrelst
Hva har dere imot Bed of Chaos egentlig? Latterlig lett boss, enkelt den letteste av de 4 lordene. Og han tar dere maks 2 minutter å ta, så hvorfor så mye hate?

The D' is silent.
Los
Los
Nå har vel From Software selv sagt at Bed of Chaos ikke er et "ferdig produkt", den bossen ble litt slengt sammen..

Men jeg vet ikke... PS4 eller Switch.. Begge? Jeg har så lenge hatt lyst på bærbar Dark Souls, det var det første jeg sa når jeg så Switchen.. Men har jo DS2 og DS3 på PS4 så det hadde vært gøy å fullføre samlingen

Kanskje Switch først også PS4 på salg en gang

Vis vinden løye går e rett på tryne
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hva har dere imot Bed of Chaos egentlig? Latterlig lett boss, enkelt den letteste av de 4 lordene. Og han tar dere maks 2 minutter å ta, så hvorfor så mye hate?

Som konsept liker jeg bossen, men den er ikke spesielt morsom, selv om den kanskje er lett. Poenget med souls er tross alt ikke at ting skal være lett ;)

TK Art
TK Art
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hva har dere imot Bed of Chaos egentlig?

Bossen i seg selv er det ikke noe galt med, jeg hater bare det hoppet ned til roten i midten. Har hvertfall 15 gjennomspillinger, men jeg treffer fremdeles ikke de første tre-fire gangene lol.
Eneste punktet i spillet hvor jeg blir skikkelig frustrert hver gang, fordi en må løpe så langt for å komme tilbake.

Hopping generelt i DS er noe jeg prøver å unngå. Forferdelig kontroll akkurat på det der.

https://www.instagram.com/tkquill/

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!