Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Grallen:
Nå er det en stund siden jeg har spilt det originale Dark Souls, men jeg syns fargene var bra og ganske sterke. Det var også litt bloom og godrays, men jeg troooooor godrayene er litt forandret.

Det er godt å høre! DigitalFoundry på Youtube lager nok en video om spillet når det kommer ut, så får man se hva de sier også.

Siterer dark samus nemesis:
Så lenge man kan bevege seg greit i Blight town, og ser noe i det hele tatt, så sier jeg meg fornøyd egentlig

Nja, jo... Altså, for meg er grafikken og grafikkstilen viktig i den forstand at den er med på å formidle den stemningen spillet skal ha. Da de viste frem DS:R de første gangene så så ikke spillet skikkelig "mørkt" ut. Den store kontrasten mellom lys og skygger var liksom ikke der, og da blir spillet litt "mindre" dark souls for min del. Men 60fps og 1080p er selvfølgelig helt nydelig.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Tingen er at Blight Town var for mørkt. Altfor mørkt. Nesten på grensen til latterlig.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer dark samus nemesis:
Tingen er at Blight Town var for mørkt. Altfor mørkt. Nesten på grensen til latterlig.

Skal bli veldig spennende å se hvordan Blight Town ser ut i DS:R! Selv håper jeg fremdeles det er mørkt, men at de nye faklene lyser opp veien på en litt bedre måte.

Finalfantasyfrelst
Finalfantasyfrelst
Problemet mitt var ikke mørket i det hele tatt, tvert imot. Ta det mørkere for min del. Men frameraten var jo heeelt forjævlig, og DEN må de fikse.

The D' is silent.
dark samus nemesis
dark samus nemesis
Nå når du sier det, kanskje jeg tenkte feil mellom Tomb of Giants og Blight Town. Ikke at Tomb of Giants bør bli lysere, men frame raten i Blight Town var virkelig ikke noe å ha hæla i taket etter. Er en stund siden jeg spillte det sist merker jeg.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Tenkte å "varme opp" til Dark Souls: Rekindled, med å spille Scholar of the First Sin. Å gå tilbake til DS2 igjen etter å ha spilt Bloodborne ... ehh...

Føler meg hollowed.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Glorfindel:
Tenkte å "varme opp" til Dark Souls: Rekindled, med å spille Scholar of the First Sin. Å gå tilbake til DS2 igjen etter å ha spilt Bloodborne ... ehh...

Føler meg hollowed.

DS2 er nok det spillet i serien jeg aldri kommer til å gå tilbake til. Jeg har nesten runna det 1.7 ganger (eller noe sånt) og det holder for meg. Spillet er ikke dårlig, men det blekner i forhold til de andre spillene i serien, spesielt Bloodborne.

Grallen
Grallen
Jeg burde gå tilbake og spille DLCene til 2, som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte Scholar of the First Sin. Men det endte opp med at jeg fullførte hovedspillet, så gadd jeg ikke mer.

Let the voice of love take you higher
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Grallen:
Jeg burde gå tilbake og spille DLCene til 2, som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte Scholar of the First Sin. Men det endte opp med at jeg fullførte hovedspillet, så gadd jeg ikke mer.

Jeg har spilt ferdig 2 av dem, og litt av den siste. De gjør DS2 til et langt bedre spill, men jeg syns ikke de er så gode som folk skal ha det til. De har etter min mening mange av de samme problemene som hovedspillet, men vinner selvfølgelig litt på å ha en god del bedre leveldesign.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!