Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Multiplay Brinstar Minecraft server


Multiplay Brinstar
Server IP: 95.143.195.136:29365


Denne serveren kjører Ca. 24/7 skriv i tråden om du vil joine


Regler:1. Ingen griefing (Ødelegging av andres eiendom ikke bygg på andres ting heller ut å spørre)
2. ikke stjel ressurser fra andre
3. Vær høflig og respekter andre
4. Respekter andres spillere arbeidsplass
5. Vis du lager et tårn for å se deg omkring husk å hugge det ned
6. Vær høflig og ikke noe rasisme, sexisme osv.
7. du har rett til å be folk om å gå ut fra dine byggverk, vis de nekter så kan de bli bannet
8. Vis du vil ha privat liv plasser skilt utenfor eiedomen din
9. Ikke ta ting fra kister untatt vis det står at du kan ta
10.ikke noe tnt
11.bygg 100 blokker unna byen.

nyttige linker:
http://craftbook.sk89q.com/wiki/Main_Page
http://wiki.hey0.net/index.php?title=Main_Page
minecraft.net
Life is wonderful... but why?
  • 0
hadde selv en GR MC server.. er ikke interresert i å joine med det første men her er en liste over folk jeg ikke ville latt inn ettersom de var bannet for griefing og generelt asshole serveren opp:

iluwu
nicktack
littsnill
penguinfist6
ninjahora
matnuu
lisamoji
kosekat
roj123
naonaw
twinkyallmight
ijokern
mrnerby
kosekat
duck_song
trulzing
naowam
deffaren

(MC brukernavn, aner ikke GR brukernavnene til alle..)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takker og bukker newage

putter dem opp på ban lista mi. har spillt litt på din server
Life is wonderful... but why?
  • 0
Kan jeg spørre hvorfor jeg er på den listen New Age?
  • 0
aner ikke... tror du er der fordi du var innpå med en annen og dere virket veeldig sketchy at the time pluss griefing ble gjordt i perioden og dere var de eneste som hadde vært innpå som ikke var faste brukere...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg vil gjerne kreve at du fjerner meg fra den listen, hvis du ikke har noen faste beviser på at jeg har greifet
  • 0
jeg eller new age?
Life is wonderful... but why?
  • 0
New Age.
  • 0
Haha.. Hvorfor er jeg på den lista di, newage? Jeg har vært inne på serveren din en gang for flere måneder siden, og da bygde jeg og ROJ123 en underjordisk base. Ikke det at jeg er veldig interessert i å delta i dette communityet, men vil bare si at den seriøs admin ikke bruker pre defined ban lister..
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
har det noenting å si ettersom serveren min ikke er oppe lengre?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Well, I cba...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer littsnill:
Haha.. Hvorfor er jeg på den lista di, newage? Jeg har vært inne på serveren din en gang for flere måneder siden, og da bygde jeg og ROJ123 en underjordisk base. Ikke det at jeg er veldig interessert i å delta i dette communityet, men vil bare si at den seriøs admin ikke bruker pre defined ban lister..
du har ett poeng der, det er vel urettferdig å banne noen pga en liten liste har fjernet bannen men har whitelist forsatt
Life is wonderful... but why?
  • 0
Nei, jeg bryr meg ikke om at du bannet meg, newage, men når du går rundt til andre og sier at jeg oppførte meg som et rasshøl på serveren din, så irriterer det meg.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
okeeei. kan dere ta praten et annet sted siden den er nå irelevant her siden du er fjernet fra banlist?
Life is wonderful... but why?
  • 0
Sa vel aldri DU gjorde det? La ut listen som en warning at han kunne passe ekstra på for å hjelpe han. Ingenting var personlig mot deg eller noen andre på listen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du sa at de på listen oppførte seg som rasshøl, og sa at de var banet for griefing.
  • 0
Og du tok det personlig? Sry vis du gjorde det isåfall...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
KAN JEG KOMME INN PÅ SERVEREN JEG ER SNILL OG OPPFØRER MEG HYGGELIG
Veni, vidi, avicii
  • 0
Spiller ikke så mye MC for tiden, men det er greit å ha en server eller to å spille på når jeg først gjør det. Muligheter for å få plass eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har noen spørsmål til serveren din, hvis jeg får de rette svarene så joiner jeg kanskje... Har noen gode servere, men hvis din er mye oppe OG norskspråklig...

1. Har du mobs på?

2. Med eller uten mods og sånt?

3. Noen større prosjekter?

4. Episk bane?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kunne godt tenkt meg å joine!

Lagt til 2011-03-08 14:38:
Er du eieren av serveren?
Decyfered!
  • 0
@polenshot v3: Hva heter ingame iden din?

@achclawed hva er ingame iden din i minecradt?

@kamikazeknut:
1: mobs er på, men creepers ødelegger ikke terreng tar bare liv

2: vi har hey mod, craftbook, vanish, worldguard, cuboid, dala, economy (og noen andre få mods.

3: nei ikke ennå trenger noen ideer først,

4 Episk bane: har nettop startet så det er vel ikke fult så episk ennå men mangler spillere (starta banen igår)

@faunvik: hva eringame iden din? ja jeg er eier av serveren
Life is wonderful... but why?
  • 0
Kan jeg plis bli med på serveren. jeg heter duck_song på minecraft. Også litt idiotisk av new age å lage en pre-banliste. Jeg har skjerpet meg og kommer til å oppføre meg bra.
mah boi
  • 0
FFS jeg lagde ikke en pre ban liste... Det var de som var bannet fra min server og la den ut som en heads up sånn at han slapp å deale med så mye bullshit som jeg måtte..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!