Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

World Of Tanks ~ Offisiell tråd ~

World of Tanks er et Gratis spill du kan laste ned på:
http://www.worldoftanks.com/

Du styrer en tank og dreper andre tankser!

Spillet fikk TK: 5 av Vg! Og har vunnet et rekord i Guinness World Records!

Jeg for min del, laster ned spillet nå! Og vil gi min ultimate tilbakemelding snart!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Laster ned i skrivende stund!
  • 0
det vet jeg ikke =(
  • 0
Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere.
  • 0
matchene var veldig korte...
  • 0
Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv?

Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det..

Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det.
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Siterer lanitech:
Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det..

Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det.

Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert.
World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy.
Alt etter som hva man liker så klart...
Smile, because you can =)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!