DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
simidude 2011-04-04 20:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible World of Tanks er et Gratis spill du kan laste ned på: http://www.worldoftanks.com/ Du styrer en tank og dreper andre tankser! Spillet fikk TK: 5 av Vg! Og har vunnet et rekord i Guinness World Records! Jeg for min del, laster ned spillet nå! Og vil gi min ultimate tilbakemelding snart! "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned i skrivende stund! Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0 fantomena 2011-04-04 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer simidude:Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737 Takk for link! Men nedlastingen går utrolig tregt fra WoT sine egne sider. Finnes det en raskere klient? Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det vet jeg ikke =("Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
fantomena 2011-04-04 20:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned i skrivende stund! Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0 fantomena 2011-04-04 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer simidude:Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737 Takk for link! Men nedlastingen går utrolig tregt fra WoT sine egne sider. Finnes det en raskere klient? Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det vet jeg ikke =("Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
simidude 2011-04-04 20:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0 fantomena 2011-04-04 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer simidude:Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737 Takk for link! Men nedlastingen går utrolig tregt fra WoT sine egne sider. Finnes det en raskere klient? Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det vet jeg ikke =("Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
fantomena 2011-04-04 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer simidude:Her er VG anmeldelsen btw: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10083737 Takk for link! Men nedlastingen går utrolig tregt fra WoT sine egne sider. Finnes det en raskere klient? Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det vet jeg ikke =("Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
simidude 2011-04-04 20:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det vet jeg ikke =("Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
fantomena 2011-04-04 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Laster ned fra Fileplanet nå. Går litt fortere. Like Comment Share 0simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
simidude 2011-04-04 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible matchene var veldig korte..."Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
lanitech 2015-04-13 02:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Heisann folkens! Lurte på om det var interesse angående WOT. Har spilt det i noen år nå men bare litt innimellom. Om noen andre spiller det og vil spille sammen noen ganger så gjerne si ifra så kan jeg legge dere til "Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
lanitech 2015-04-13 18:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer remote:Jeg lurer på én ting: Hvordan har det seg slik at dette spillet har råd til å reklamere så mye på norsk tv? Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det."Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it") Like Comment Share 0remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
remoteModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer lanitech:Spillet er gratis ja, men det er fult mulig å bruke penger innad spillet. Kjøpe tankser eller gull og penger. Man kan også betale for premiumkonto. Om dette er nok til å ha reklame vet jeg rett og slett ikke, men det virker som at de tjener en del på det.. Men selv om det er en del micropayments så er det bare noen få tankser som er mulig å kjøpe og selv om det tar litt lengre tid å oppnå ønsket mengde penger eller tankser så er det fullt mulig uten å betale for det. Men av alle spill? Jeg skjønner ikke at det er slike småspill på nettet som reklamerer på tv, ikke de digre spillene. Men, men. De har vel en forretningsmodell som tydeligvis fungerer. «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske» Like Comment Share 0SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!
SirKenneth 2016-03-07 17:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske mange nordmenn som spiller dette, meg selv inkludert. World of Warships er et annet et av Wargaming som også er ganske gøy. Alt etter som hva man liker så klart...Smile, because you can =) Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!