Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 3 ~ Offisiell tråd ~


Sjanger: Action
Slippdato: 2012
Utvikler: Ubsioft Montreal
Utgiver: Ubisoft

Du styrer Jason Brody (ukjent stavemåte) og i tilegg til å være fanget på en øy, er kjæresten din forsvunnet. Øya er uten myndigheter og anarki råder. Blodigtørstige pirater med lite å gjøre, dreper alle enhver. Det er i dette øyeblikk vi møter Voss (?). Voss er den gale skurkelederen som prøver å drepe deg. Men til tross Voss' dårlige førsteinntrykk, virker spillet nokså pent.

Ubisoft har gått tilbake til røttene i Far Cry serien, og settingen minner veldig om tropeøya i det første spillet. Det er i tilegg duket for mer sniking i spillet, og lydløse taklinger bakfra, og ovenifra, er det tydeligvis flust av.

Hjemmeside: http://far-cry.ubi.com/far-cry-3/en-GB/
Trailer med kommentar: http://www.gamereactor.no/grtv/?id=11461&l=Trailer
Decyfered!
  • 0
Syns det ser veldig lovende ut.
Liker at det er såpass fargerikt, det er en sjelden ting i dagens FPS'er.
Å bare det gjør meg intressert.

Syns ikke noe særlig om FC2, men det ser ut til at jeg kan gi serien en ny sjanse med dette.
  • 0
Han psykopaten var fet!
Jeg bare håper det blir en suksess, noe Far Cry 2 ikke var i mine øyne.
Farverikt var det også, noe som er sjelden i FPS-spill.
Det så bare sykt ut når han dro kniven ut av baklomma på han ene fyren, stabbet han, for så å kaste den i hodet på en annen!
Bare det fikk meg fristet.
Let it be good
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Flott at de går tilbake til jungelen. Ser ganske kult ut, virker mindre "realistisk" enn FC2, noe som åpenbart er en god ting.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Flott at de går tilbake til jungelen. Ser ganske kult ut, virker mindre "realistisk" enn FC2, noe som åpenbart er en god ting.


Jeg syns det var gøy med den realismen som var i Far Cry 2
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Elsket Far Cry 2, så 3'ern er et åpenbart kjøp. Håper de ikke forlater realismen, det likte jeg veldig godt i toern. De kan likevel kutte litt ned på bilturene, det ble litt for mye, og litt for kjedelig. Ellers ser det vanvittig pent ut, våpnene er fete, lokalene ser kule ut og karakterene ser gale og morsomme ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg tror nok de kutter ned på realismen. I demoen de viste på E3 så vi jo hovedpersonen løpe raskt og skli på bakken, litt mer raskt og artig gameplay enn sent og kjedelig. Siden de fleste ser på FC2 som en flopp pga. det var minioriteten som likte "realismen", så har de forhåpentligvis hørt på hva community'et vil ha.
  • 0
Farcry: Dritgøy
Farcry Instict Something: Hypergøy
Farcry 2: Hyper Ultra Mega gøy

håper Farcry 3 leverer
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer emilan1212:
Farcry 2: Hyper Ultra Mega gøy

håper Farcry 3 leverer

Hæ? Spillet såg fint ut ja men...... fienden respawna heile tida så du fekk ikkje ta det litt roleg engang.
AI'en var også ganske dårleg.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
SYnes FarCry 2 var drittkjedelig etter 3 timer.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer fantomena:
SYnes FarCry 2 var drittkjedelig etter 3 timer.

Jepp, editoren var kjekk da.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Jeg hadde store forventninger til FarCry2, etter diverse trailere... Men pokker ta for en skuffende oppfølger.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg hadde store forventninger til FarCry2, etter diverse trailere... Men pokker ta for en skuffende oppfølger.


Enig. Synes også at malaria var en pein in the ass.
  • 0
Malaria er det siste man vil ha, enten det er i spill eller ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Synes Far Cry 2 var skuffende kjedelig. Dette ser lovende, krysser fingrene!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Om de dropper Malaria eller en annen drittsykdom som gjør at jeg må rundt omkring på øya for å finne medisin- så kjøper jeg definitivt spillet. Ser svært lovende ut og det minner sterkt om Far Cry 2, som til tross for Malarian, var et spill jeg likte svært godt.
  • 0
Flott nyhet folkens. Var innom Kotaku tidligere i dag og leste en artikkel om at hovedpersonen i FC3 vil gjennom hele spillet ha mageproblemer. Hvert femte minutt må personen sette seg ned på huk å sprute driten sin utover bakken, det betyr også at du må spise og/eller drikke hvert femte minutt.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer Zyrocz:
Flott nyhet folkens. Var innom Kotaku tidligere i dag og leste en artikkel om at hovedpersonen i FC3 vil gjennom hele spillet ha mageproblemer. Hvert femte minutt må personen sette seg ned på huk å sprute driten sin utover bakken, det betyr også at du må spise og/eller drikke hvert femte minutt.

AWESOME
Men kommer sikkert ikkje til å kjøpe spillet pågrunn av at du får XP for å drepe folk.
Er så jævligt leide av å berre skytefolk og så checkpoint.
Wow...... kjempekjekt.
Greitt at du får experience for å headshotte folk online og sann men ikkje på singleplayer det er jo berre dumt.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Zyrocz:
Flott nyhet folkens. Var innom Kotaku tidligere i dag og leste en artikkel om at hovedpersonen i FC3 vil gjennom hele spillet ha mageproblemer. Hvert femte minutt må personen sette seg ned på huk å sprute driten sin utover bakken, det betyr også at du må spise og/eller drikke hvert femte minutt.

Du tuller, right?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Zyrocz:
Flott nyhet folkens. Var innom Kotaku tidligere i dag og leste en artikkel om at hovedpersonen i FC3 vil gjennom hele spillet ha mageproblemer. Hvert femte minutt må personen sette seg ned på huk å sprute driten sin utover bakken, det betyr også at du må spise og/eller drikke hvert femte minutt.


lol.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du tuller, right?


Of course his trolling.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer The Cookiemonster u tuller, right?

Of course his trolling.


Phuu nå ble jeg lettet!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Phuu nå ble jeg lettet!


Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Krysser fingrene for at de fokuserer iallfall 75% på singelplayer (håper på mer seff). For jeg driter langt oppi MP.
  • 0
Siterer fantomena:
Krysser fingrene for at de fokuserer iallfall 75% på singelplayer (håper på mer seff). For jeg driter langt oppi MP.


Ja MP sugde i det forrige.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!