Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Creteck:
Det som jeg mislikte mest med FC2 var vell lagring systemet.
(har nettopp begynt å spille det..)

Bare vent, snart oppdager du hvor jævlig irriterende NPC'ene er. Far Cry 2 hadde vært det perfekte spillet (nesten) hadde det ikke vært for den ekstremt fucka AIen. Jeg kunne virkelig ha kost meg med det spillet. Jeg håper (og tror) at Ubisoft har tatt kritikken til seg, og forbedret disse feilene i Far Cry 3.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
http://www.gametrailers.com/video/strange-place-far-cry-3/72695
1

http://www.gametrailers.com/video/living-island-far-cry-3/726949
http://www.gametrailers.com/video/down-the-far-cry-3/726886

Virker lovende.Håper virkelig de får til en fin blanding av Far cry 1 og Far Cry 2,da dette ville underholdt meg iallefall;D
Men en av de tingene jeg ikke liker er all den kunstige informasjonen på HUDen(Poengene og skademarkørene).Liker heller den mer realistiske varianten.Synes dere?
  • 0
Far Cry 3 er utsattt fra September til 29. Desember...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har bestilt en figur av Vaas på gamestop. 250kr om jeg ikke husker feil.
Det er den samme som er i Ubishop.

Siterer 192:
http://www.gamespot.com/far-cry-3/videos/exploring-the-sandbox-
of-far-cry-3-6398480/?tag=Topslot;FarCry3;ExploringTheSandboxO
f
Syns dette spillet ser konge ut.
Er spesielt spent på se mer av Vaas og han andre australske(?) gærningen.


Jeg tror dette er det FPS spillet jeg har gledet meg mest til i helle mitt liv, åpen verden, tropisk øy, dyr, våpen, interessante karakterer og fantastisk grafikk.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
åpen verden, tropisk øy, dyr, våpen, interessante karakterer og fantastisk grafikk.


Høres ut som Crysis

Neida, skal ha dette spillet en gang, men venter nok til det blir billigere. Det ser utrolig bra ut!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Creteck:
dyr


Merkelig nok, er det noe av det jeg gleder meg mest til. Dyrene satt jo stemningen som lite annet i Red Dead Redemption, og jeg håper de kan gjøre det her og.
Get ready for a better you
  • 0
Vet ikke om jeg kommer til å spille dette. Likte ikke 2'ern i det hele tatt.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer ReDRuM:
Vet ikke om jeg kommer til å spille dette. Likte ikke 2'ern i det hele tatt.


Jeg er ikke fan av toern. Det jeg likte med det var grafikken, kreativiteten og bane byggingen.

Jeg har ikke fullført det, og jeg hater NCPene. Noe som stopper meg fra spille det.

Siterer Duckislate:
Høres ut som Crysis


Det var akkurat det spillet jeg siktet til, det er i mine øyne det beste FPS spillet etter Half-Life 2. Noe som gjør at forventningene til Far Cry 3 stor.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Det var akkurat det spillet jeg siktet til, det er i mine øyne det beste FPS spillet etter Half-Life 2. Noe som gjør at forventningene til Far Cry 3 stor.


Samme her, men skal nok ikke ha FC3 før jeg har kjøpt toeren. Som du sier minner det om Crysis, noe som gjør det ekstra spennende å se hvordan det bli!
  • 0
  • 192
  • 192
Skal være ingen grunn til å ha spilt de tidligere spillene for å spille dette da. Er ingen koblinger mellom spillene.
Get ready for a better you
  • 0
Bestilt det på Elkjop.no til PC for 232 kr. Var ikke så dyrt. Håper bare Elkjøp leverer i tide.
  • 0
  • 192
  • 192
Vet ikke helt hvilken plattform jeg skal ha det til enda. Ville vanligvis fortrukket PC, men har en venn som skal ha det på PS3, så det gjør at jeg er litt i tvil.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Skal være ingen grunn til å ha spilt de tidligere spillene for å spille dette da. Er ingen koblinger mellom spillene.


Tenker å skaffe det siden 2eren er så billig, og har prøvd det litt tidligere. Men skal kanskje kjøpe FC3 senere også da.
  • 0
Da nærmer vi oss utgivelsen av Far Cry 3. Noen som skal ha det? Hva forventer dere? Personlig vet jeg ikke helt, for Far Cry 2 var så kjedelig, og jeg kan ikke med sikkerhet si at de har lært noe. Jeg må nok vente og se hva spilelt for i kritikk før jeg kjøper.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Da nærmer vi oss utgivelsen av Far Cry 3. Noen som skal ha det? Hva forventer dere? Personlig vet jeg ikke helt, for Far Cry 2 var så kjedelig, og jeg kan ikke med sikkerhet si at de har lært noe. Jeg må nok vente og se hva spilelt for i kritikk før jeg kjøper.


Skal nok ha det, men spørs når det blir. Spillet minner forøvrig mye om Crysis, i tillegg til at det jeg har sett hittil har sett ekstremt bra ut. Tror det blir til PC, så får håpe det kjører smooth.
  • 0
Spillet har ikke vært feilfritt hittil. Jeg vet at spillet teknisk sett ikke har kommet ut enda, men de burde ihvertfall ikke ha noen bugs som rett og slett ødelegger for opplevelsen.

Først og fremst så liker jeg ikke snikeelementene. Snikingen fungerer rett og slett ikke bra nok, sammenlignet med andre spill med snikeelementer. At man i første oppdraget må begynne på nytt når man blir sett, er tåpelig spør du meg. Man burde heller fått muligheten til å løpe og gjemme seg.

Noen ganger når man åpner menyen står det "Connecting to Far Cry 3 servers" eller noe i den duren (i enspillerdelen), og dette kan fort bli litt irriterende. Spesielt når den ikke klarer det omtrent 90% av gangene. Noen ganger når det skjer, blir oppdraget du holder på med automatisk mislykket. Dette gjør at jeg ikke kommer videre på mitt nåværende oppdrag, så jeg må spille flerspiller til de har fikset det.

Edit:
http://www.geforce.co.uk/drivers/results/53378
Beta-drivere som blant annet bedrer ytelsen i Far Cry. (Nvidia)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Snikingen funker mye bedre enn i MANGE andre spill jeg har sett, kanskje til og med på linje med Dishonored! SUPER FORNØYD!

Stemmeskuespillet er av en annen verden! Har aldri hørt noe bedre fra spill noen gang!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Oppsurmering av Far Cry 3 til nå: wubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwu
bwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubw
ubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwub
wubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwubwub
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer Filimonki:
Snikingen funker mye bedre enn i MANGE andre spill jeg har sett, kanskje til og med på linje med Dishonored! SUPER FORNØYD!


Jeg har spilt litt mer nå, og det ble heldigvis bedre etterhvert.

Jeg liker det godt hittil. Bugen som ødela for meg i starten, har forsvunnet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det er utrolig gøy å bare utforske! Har valset rundt i 2 dager nå og bare lekt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Play
  • Play
Spillet prøver å koble seg til Far Cry serverne, failer, og så fryser spillet. patch'en gjorde ikke akkurat ting bedre.
  • 0
Ettersom det er nye servere tar det litt tid før de er fullt oppe å kjører. Det blir bedre etter hvert. Fortsatt, singleplayeren er jo knallbra da!

Lagt til 2012-11-30 11:02:
Noen som kjenner igjen den melodien her? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KckJrdHyEVA

Setter preg over mange av scenene i spillet!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Jøss, virker som dette spillet har fått god mottagelse. Hvordan er dyrene? Setter de stemningen på linje med RDR sine dyr, eller er de bare irriterende?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!