Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 3 ~ Offisiell tråd ~


Det tar ikke lang tid. Etter en kort introsnutt og en liten snikesekvens blir man kastet ut i verden og kan gjøre stort sett det man vil.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Som Jack sier Men kan være greit å fullføre de første oppdragene. De lærer deg en del om spillet og får deg i gang.
  • 0
okei, bra
  • 0
Mitt Farcry er tekstet på Norsk! Det plager meg utrolig mye, så jeg lurer på om dere vet hvordan jeg kan få endra språk? Jeg spiller på PC btw ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Mitt Farcry er tekstet på Norsk! Det plager meg utrolig mye, så jeg lurer på om dere vet hvordan jeg kan få endra språk? Jeg spiller på PC btw ;)


Vet hvordan det fikses på Xbox. Men viss det gjelder undertekster kan det fikses i innstillinger, er det at hele spillet generelt er tekstet på norske, kan jeg desverre ikke hjelpe.
  • 0
Har vurdert å prøve å skifte Windows til Engelsk kun for å få spillet på Engelsk.
  • 0
Er det så ille at det står på norsk da? Ordet "samhandle" blir jo voldtatt gjentatte ganger og brukes om så å si alt, men ellers er det vel ikke så gærnt?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Liker ikke den norske teksten, men det er ikke så ille at jeg gidder å styre med masse greier for å unngå den.
Ble en vane etter kort tid.

Nå er jeg for opptatt med å bli drept av alt annet enn fiendtlige soldater til å legge merke til den.
Dyrelivet i dette spillet er meget aggressivt
Men jeg elsker hvordan man kan bruke det til sin fordel.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Ordet "samhandle" blir jo voldtatt gjentatte ganger og brukes om så å si alt, men ellers er det vel ikke så gærnt?


Var det eneste jeg ble irritert av selv. Ellers var det ikke så ille.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Nå er jeg for opptatt med å bli drept av alt annet enn fiendtlige soldater til å legge merke til den.
Dyrelivet i dette spillet er meget aggressivt
Men jeg elsker hvordan man kan bruke det til sin fordel.


Haha, ja, til tider var det nesten mer frustrerende enn moro å bli angrepet av illsinte hunder. Selv døde jeg mange ganger av å falle utenfor stup og lignende grunnet uforsiktighet da jeg løp rundt på utkikk etter skatter. Det var nesten latterlig hvor mange ganger jeg døde av å kjøre biler utfor stup, prøve å skli utfor fjellvegger og lignende.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Føler nesten de kunne droppet storyen i dette og bare latt oss surre rundt på øyene. (Noe jeg gjør uansett).

Ikke det at jeg har gjort så mye av storyen, siste var vel å Spoiler:redde Oliver men basert på storyen hittil, gjør den ikke spillet noe bedre, heller tvert imot.

Jeg foretrekker som sagt å bare røre rundt på måfå og ta over en leir her eller jakte på en bjørn der.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Føler nesten de kunne droppet storyen i dette og bare latt oss surre rundt på øyene. (Noe jeg gjør uansett).


Amen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Føler nesten de kunne droppet storyen i dette og bare latt oss surre rundt på øyene. (Noe jeg gjør uansett).


Enig. Har så sinnsykt lyst til å bare valse rundt på øyene, men har bestemt meg for å fullføre historien.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Selv døde jeg mange ganger av å falle utenfor stup og lignende grunnet uforsiktighet da jeg løp rundt på utkikk etter skatter. Det var nesten latterlig hvor mange ganger jeg døde av å kjøre biler utfor stup, prøve å skli utfor fjellvegger og lignende.


Det er alltid like morsomt å styrte utfor et stup eller en bro med bilen. Tilslutt sier det uansett PANG!
  • 0
Elsker spillet mer og mer for hvert minutt. Historieoppdragene er god, men det å rusle rundt på øyene er helt fantastisk morsomt.

Bare synd at flerspillerdelen er veldig middelmådig og co-op er dårlig. Men det gleder meg å se at en utvikler fokuserer på historie og SP mer enn MP.
  • 0
Siterer fantomena:
Bare synd at flerspillerdelen er veldig middelmådig og co-op er dårlig. Men det gleder meg å se at en utvikler fokuserer på historie og SP mer enn MP.


Enig der. CO-OPen falt ikke smak, men online var god når den funket. Ellers er det bra å se at fortsatt finnes dem som satser på en spiller opplevelsen.
  • 0
Det er mye viktigere å fokusere på singleplayer, ja. Alle FPS-spill får juling av COD og Battlefield, så det hadde ikke vært så mye poeng for Ubisoft å jobbe hardt og bruke masse ressurser på flerspilleren.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Storyen er kanskje ikke noe særlig spesiell eller original, men Vaas er jo en eksepsjonell bad guy. Så hvis noen dropper å spille storyen går dere glipp av noe.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Er det så ille at det står på norsk da?


Ja det er ille. Det er sant at man glemmer det litt etter hvert men, still, det plager meg. Når jeg og broren min spiller co-op, eller samarbeid som det nå heter er det ofte vi ler av hvor teit våpen og krigsrelaterte ting høres ut på norsk. Uten å tenke noe over det har vi begynt å si; gi meg dekningsild, gjenfød meg og tungt løp når vi før har sagt covering fire, revive og heavy barrel. Jeg skal derfor kun bruke de norske ordene her på forumet fra nå av, samme hvor corny(banalt) det blir.

Jeg glemmer det nok etter hvert når jeg får enda flere timer inn i spillet og når jeg starter med enspiller. Flerspillerdelen er jeg ikke så gira på. Og siden dere sier samarbeidsmodusen er direkte dårlig har jeg vel mye å glede meg til siden jeg likte samarbeid godt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Battle Born:
men Vaas er jo en eksepsjonell bad guy.


Han er den råeste bad guyen ever! Elsker han så til de grader. Og spesielt scenen ta vi får: "Did I ever tell you what the definition of insanity is?"
  • 0
Synes synd at Vaas gikk bort så raskt. E rikke akkurat mange gange rjeg vil at badguys skal leve lenge.
  • 0
Vaas er overvurdert.
  • 0
Siterer fantomena:
E rikke akkurat mange gange rjeg vil at badguys skal leve lenge.


Følte det samme. Hatet at jeg måtte drepe han så tidlig i spillet.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vaas er overvurdert.


Hva faen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer LesMiserable:Vaas er overvurdert.

Hva faen.


^This!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!