Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~

Som sagt, jeg kan godt spandere en billig keeper og en/to billige spisser for deg om du vil. Eventuelt kan du bare gi dem tilbake når du har kjøpt deg noen nye..

Om ikke kan du alltids tjene penger på offline UT også, eller bare spille så mye UT som du klarer for så å bli bedre.. For du møter maaaange som er gode eller bruker skitne triks som å kjøpe et nesten helt 90+ pace lag..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
For du møter maaaange som er gode eller bruker skitne triks som å kjøpe et nesten helt 90+ pace lag..
Haha! Vurderte om jeg skulle prøve noe lignende selv. Visste ikke at sånt ble sett ned på.

Du kan jo slenge over en keeper og en spiss hvis du absolutt har lyst, jeg er ikke en sånn som sier nei takk til veldedighet. Heter Dr. Elveblest på Xbox Live (og har hatt live i hele 4 dager).
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Haha! Vurderte om jeg skulle prøve noe lignende selv. Visste ikke at sånt ble sett ned på.

Blir sett ned på og sett ned på.. Vet ikke om det egentlig gjør det, men jeg finner det ganske feigt. Selv har jeg ikke noe spesielt problem å spille mot sånne folk, bare hiver laget på ultra defensive som gjøre pacingen deres bortimot ubrukelig.

Siterer Skreifiskaren:
Du kan jo slenge over en keeper og en spiss hvis du absolutt har lyst, jeg er ikke en sånn som sier nei takk til veldedighet. Heter Dr. Elveblest på Xbox Live (og har hatt live i hele 4 dager).

Noe spesiell liga/land/formasjon du vil ha?

Og måten det fungerer på er at jeg legger de ut for f.ek 49k start price og 59k buy now, så søker du etter det finner de som er lagt ut av "NYX23" som er mitt lag også trade offerer du en random bronse spiller eller et random bronse kort.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Noe spesiell liga/land/formasjon du vil ha?
Italia, muligens? Mange gode spillere der, som ikke er de mest åpenbare. Spiller som regel 4-2-3-1 med mye kontringer og innlegg (bare sånn halvveis effektivt, da), så en fysisk spiss er nok bedre enn en liten tekniker. Omtrent som Heskey, bare målfarlig.
Bruker sjelden spissen som annet enn oppspillspunkt i oppbyggingsfasen.
  • 0
Seria A, eller en italiensk spiller?

Og en ST og GK da?

Lagt til 2011-10-14 18:39:
Går utifra du mener Serie A, kan skaffe deg De Sanctis som GK (83 OVR) også tror jeg de beste valgene som ST er Matri, Klose, Pelissier, Gilardino eller Borriello. Totti er også et valg men har veldig lav pace.
  • 0
Siterer NewAge:
Går utifra du mener Serie A, kan skaffe deg De Sanctis som GK (83 OVR) også tror jeg de beste valgene som ST er Matri, Klose, Pelissier, Gilardino eller Borriello. Totti er også et valg men har veldig lav pace.
Mente Serie A, ja. Dette er meeeeget positivt! Matri ser særlig bra og passende ut, han er i alle fall den beste av dem i virkeligheten. Totti er vel ikke akkurat en spiss, og i alle fall ikke en bevegelig targetman. Stemmer "bra" på deg!
...
  • 0
Da ligger De Sanctis og Matri ute.

Bare søk etter Serie A, Formasjon 4231 og minimum price 49000 så finner du begge der vil jeg tro. Bare trade meg et eller annet random ass bronse kort

De ligger begge to ute som 49000 start price og 50000 buy now.

Siterer Skreifiskaren:
Stemmer "bra" på deg!

Takker!

Lagt til 2011-10-14 19:05:
Teamet mitt heter som sagt NYX23, burde stå der sånn at du er sikker på at du trader med meg og ikke en annen random. Selvom jeg tviler på at noen andre har de ute for så mye..

Lagt til 2011-10-14 19:12:
Er det du som sendte meg en skotsk keeper og en engelsk spiss?
  • 0
Stemmer det, kremen av europeiske toppspillere.
  • 0
Der var det gjordt, håper du behandler dem bra... Hev en kontrakt på Matri for deg ettersom han bare hadde 1 og jeg har plenty..
  • 0
Kjempegreier! Litt krevende å sette seg inn i dette, pga. mye lesing og kun 480p i oppløsning. Ser nesten ikke hva som står. Uansett, takk som byr. Nå blir det masse lange baller fra De Sanctis til Matri.
  • 0
En veldig kjekk måte å tjene penger på (noe som jeg har eksperimentert litt på fifa11 og litt idag).

Selvfølgelig går bare dette om du allerede har litt penger, jeg fant en sølvspiller som jeg vet ikke mange vet hvem er eller hvor god han er, kjøpte opp alle som var på markedet da, som ikke var mer enn 3-4 også solgte jeg en av de bare for å teste fpor 6900 relativt fort, så tjente ca. 5000 på et lite kjøp. Satt de to andre som jeg hadde igjen til en skyhøy pris (25k) ingen av de har solgt men plutselig poppet det opp et par til på markedet for 10k.

Føler meg litt skyldig at han plutselig gikk såpass opp i pris, men samtidig finner jeg det ekstremt morsomt om jeg får solgt dem for 10k++ :3

Tror ikke dette ville funket med gullspillere tho, bare fordi det finnes så sinnsvakt mange av dem. Sølvspillere derimot er det få av, uansett så viste jeg at om noenting så kom jeg til å ihvertfall få 500coins i profitt på han, så ville ikke tapt penger.
  • 0
Damnit. Hadde et helt decent lag på UT, men nå har så og si ingen av dem kontrakter... Vil ikke spille med bronse spillere...
  • 0
Siterer R4zor:
Hvordan ser lagene deres ut på UT? Her er mitt:

Siterer NewAge:
BPL laget mitt: (ikke ferdig enda)
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kbebuGJ8b
bFvj

Braziliansk lag:
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fH7gdi9Ebb
Fvn

Norsk lag: (No gold players)
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#f6e8UHEjbb
Fvp
Siterer LesMiserable:
Mitt Serie A lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#g2J6AL
AzbbEmZ

Ligue 1: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kFUfnfF
kbbFwX
(skadde atm)

Spansk liga: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kVXcg
yrKbbFwf

Siterer R4zor:
Må sies at jeg ikke har spilt UT på nesten 10 dager nå. Ganske lei allerede.

Prøv å bygg andre lag, da spesielt et braziliansk. Ganske gøy å dribble rundt.

Siterer HopeN:
Damnit. Hadde et helt decent lag på UT, men nå har så og si ingen av dem kontrakter... Vil ikke spille med bronse spillere...

Kjøp nye kontrakter? Kontrakter er ikke noe spesielt dyre så burde ikke være noe problem å skaffe kontrakter til et helt lag..

Selv har en av spillerene mine 98kontrakter på seg 99er maksen.
  • 0
Siterer HopeN:

Jeg kjøpte flere kontrakter som kunne tilby ekstra 24 kamper for bronse- og sølvspillerene mine, og 28 for gullspillerene mine for 250 og 300 mynter i stad. Det er ganske lurt, spesielt hvis du har en spesiell spiller du helst vil beholde.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Har et helt team med gold players, men ingen kjemi mellom dem... Går det an å få bedre kjemi mellom dem bare ved å spille, eller må man kjøpe spillere som har god kjemi sammen?
  • 0
Kommer til å spille mest karriere jeg
Bare 6 dager til jeg får det
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer HopeN:
Har et helt team med gold players, men ingen kjemi mellom dem... Går det an å få bedre kjemi mellom dem bare ved å spille, eller må man kjøpe spillere som har god kjemi sammen?

For å få god kjemi må man ha spillere fra samme liga/land, og man må ha rett formasjon. De må også spille i rett posisjon. I tillegg må treneren ha samme formasjon som resten av laget.
  • 0
Siterer HopeN:

Husk at det heter Ultimate team og ikke dream team, mange som bygger sitt dream team med spillere fra verden rundt.

Chemestry og Morale hjelper på om pasninger osv. går igjennom perfekt eller ikke, selv bruker jeg aldri.. ALDRI et lag uten 100 chemestry, bare i nødstilfeller jeg gjør det.
  • 0
Ett lite spørsmål: Jeg har nå spilt Fifa 12 en god del siden mandag og jeg vinner så og si hele tiden på amatør, så det jeg lurte på om hvis jeg bytter til Semi-Pro om jeg kan gå tilbake til amatør igjen senere?

Vant akkurat en kamp : 14-3
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
så det jeg lurte på om hvis jeg bytter til Semi-Pro om jeg kan gå tilbake til amatør igjen senere?

Jada, eller usikker på career fordi jeg aldri har spilt det men på alt annet burde det gå helt greit..
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Ett lite spørsmål: Jeg har nå spilt Fifa 12 en god del siden mandag og jeg vinner så og si hele tiden på amatør, så det jeg lurte på om hvis jeg bytter til Semi-Pro om jeg kan gå tilbake til amatør igjen senere?

Vant akkurat en kamp : 14-3

Jepp. Før kamper kan du velge hvilken vanskelighetsgrad du vil. Jeg spiller på Verdensklasse med Portsmouth. Ligger på 17/24 plass med 3 kamper igjen å spille.. Må nok begynne å se etter nye klubber.

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/97813068
Player Impact Engine er jo litt moro, da.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Holder på å bygge et UT-lag selv nå. Sparer opp til en gullpakke, og har stort sett bare gullspillere på banen. Så langt har jeg 72 i kjemi, men sliter litt med skader - idet den ene spissen min kommer tilbake etter 5 kamper, blir midtbanespilleren min med en gull verdt skuddfot skadet i noen kamper. Jeg får liksom aldri brukt det optimale laget. Og siden jeg ikke har tjent opp nok til å skaffe meg en god benk, blir det liksom ut med en bronsespiller som trekker midtbanen fra 75 ned til 69.

Bygger opp et lag med hovedsakelig spillere fra Serie A, men har fortsatt noen spillere fra andre ligaer. Har blant annet Jääskeläinen i mål, og en greker ved navn Papazoglou på topp. Disse skal snart byttes ut. Vil forøvrig nevne at en som ødelegger kjemien en del er en bronsespiller fra Finland som foretrekker en helt annen formasjon, som jeg ikke har byttet ut enda. Han skal snart ut, for å si det slik.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg trodde det var lett å få solgt gullkontrakter jeg :/ Har solgt bare én siden jeg begynte å spiller FIFA 12... legger de ut for 300/350
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
men sliter litt med skader

Skaff deg et helt lag til å ha på banen og et like godt til å ha på benken. Så roterer du hele laget mellom hver eneste kamp, da får du ALDRI skader så å si.

Siterer nVpiLuckiest:
Jeg trodde det var lett å få solgt gullkontrakter jeg :/ Har solgt bare én siden jeg begynte å spiller FIFA 12... legger de ut for 300/350

Nope, mange gullkontrakter selger bare for 150.. Ville nesten heller beholdt dem selv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!