Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer NewAge:
Skaff deg et helt lag til å ha på banen og et like godt til å ha på benken. Så roterer du hele laget mellom hver eneste kamp, da får du ALDRI skader så å si.


Takk for tipset! Planene var å skaffe en god benk òg, men gjerne bruke en fast startellever så ofte som mulig, men hvis det å bytte lag mellom kampene kan gjøre at jeg unngår skader prøver jeg det gjerne.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Takk for tipset! Planene var å skaffe en god benk òg, men gjerne bruke en fast startellever så ofte som mulig, men hvis det å bytte lag mellom kampene kan gjøre at jeg unngår skader prøver jeg det gjerne.


Jeg gjør ihvertfall det, du har jo 12 plasser på benk/reserve så har alltid en ekstra for hver spiller og enten en ekstra spiss eller midtbane da de blir skadet mest.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har skaffa meg et fullt Argentinsk lag, utenom Keeperen som er Protugisisk, og må si at det funker stråålende 86 i kjemi og 79 overall.

Lagt til 2011-10-15 12:51:
Men nå er det 45 min til årets kamp i PL, Liverpool-Manchester United.

YNWA
  • 0
CLAP YOUR HANDS IF YOU'RE WORKING TOO HARD

Takk for Matri, NewAge. Han har scoret 6-7 mål for meg på 5 kamper. Kun én annen spiller på laget mitt har scoret.

Jeg ender enten opp med å score rundt tre mål fordi motstanderen ikke klarer å forsvare seg mot kontringer, ellers blir jeg voldtatt totalt av driblefanter pga. elendig forsvar som ikke engang kan "containe" spillere, selv når jeg har ti mann bak ballen. Har sluppet inn seks mål i enkelte kamper, altfor dårlig.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Bare hyggelig!

Det skal ikke mer enn 300-1300coins for en billig Serie A forsvarsspiller tror jeg, så du burde kanskje tenke på å plukke opp en eller to så fort som mulig om du sliter i forsvar.

Jeg bruker ihvertfall RB en goood del, merker at vis jeg selv prøver å defende som jeg gjorde på FIFA11 faller alt fra hverandre veldig rask, vis jeg derimot holder forsvarslinja i bakgrunnen og bruker RB til å sende opp en annen spiller så gjør jeg det 10x bedre..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Folks, trenger litt hjelp her.


Har tenkt til å bygge en squad hvor alle er ifra England. Har ikke nok spillere til dette, så jeg har fylt noen plasser med folk fra andre land som er nærme. Suuuger i UT, så jeg kunne tenkt meg noen tips.. + at når jeg begynte med UT prøvde jeg bare å få best mulige spillere, så jeg har bare spillere som ikke har noen som helst kjemi sammen...


Her er den nåværende squaden: I know it suxxx
  • 0
Tips om hva?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Laget skal være Engelsk som i landet. De spillerene som ikke er Engelske er bare spillere jeg brukte til å fylle inn plassene.

Tenkte på om hvilke spillere som er gode, managere, formasjoner, osv.
  • 0
Siterer HopeN:
Formasjoner, hvilke feil jeg har gjort elns.


Mmmmkay.

Som en start kan jeg vel nevne at Chemistry går igjennom land, liga/lag, formasjon, posisjon og manager formasjon. Du kan har 2-3 ting som ikke stemmer 100% mellom disse og fortsatt ha 100 i chemistry

Finn en formasjon du selv syntes er komfertabel å spille med, du kan alltids sjekke hvilken formasjon de lagene du spiller normalt med har. Selv har jeg forskjellige på de forskjellige lagene for å utnytte spillerene mest.

Kan anbefale 4-1-2-1-2 da dette er en veldig gjevn formasjon, eneste problemet med den er at mange av spillerene i denne formasjonen kan fort bli dyrere enn i andre formasjoner.

Som du ser på mange av spillerene dine har de rødt nederst på kortet, skoen er posisjon og den med 5 prikker er formasjon. Italienske duden er den eneste som passer 100% inn formasjonen og posisjonen sin. Mørkegrønt funker, rødt not so much. Det går ann å kjøpe formasjonskort til spillerene, men som regel tjener du på å bare kjøpe en ny spiller.

Anbefaler deg å først finne en formasjon du liker også søke etter spillere i den formasjonen sånn at du slipper alt tullet med dette senere, eventuelt sjekk om han går for myeeee mindre i en annen formasjon.

Ellers kan du tjene penger på å kjøpe flerne managerer med +3 på kontrakter, selv tror jeg jeg får 1 ekstra kontrakt per kontrakt kort akkuratt nå, men jeg har ikke giddet å kjøpt mange managerer enda. Men om du kan få 3-6 ekstra kontrakter per kontraktkort tjener du fett på det i lengden. Også om du skal ha bronse kontrakter kan du tjene på å bare kjøpe en ny av samme spiller for 150-200 coins istedenfor å punge ut for kontrakter. Enten dette eller å kjøpe bronse pakken til 400coins hvor du er garantert 3 kontrakter (tror jeg..)


Uansett så tror jeg dette var nokk for første omgang..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Wow, Takker! I Appreciate it!
  • 0
Jeg har selv valgt å bruke spillere fra Serie A, og angrer ikke på det. Man får spillere med total ferdighetssum på mellom 75-80 for mellom 300-600 mynter i stort sett alle posisjoner, og kan dermed bygge et godt lag uten at det koster så mye, og har kjøpt et par spillere på 81, og de kostet ikke så mye mer. Valgte selv å drite i hvilket land de er fra, og har heller bygd et lag med spillere fra Inter, AC Milan, Juve, Fiorentina og Napoli. 100 i lagkjemi og 77 totalt, tror jeg at jeg har så langt. Har en hollandsk trener, da. Vurderer å bytte ut mot en som har +3 på kontrakter i stedet, for jeg trenger ikke en trener som gir bedre lagkjemi lenger.

Jeg syns at UT var fryktelig kjipt med en gang jeg startet med FIFA 12 og skjønte ikke hvorfor folk spilte så mye i den modusen, men når jeg begynte å forstå hvordan det skulle gjøres ble det plutselig veldig morro. Snakkes, gutta, trenger en ny midtstopper.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Nå begynner FUT laget mitt å ta form. Har bestemt meg for å lage et Ligue 1 lag først(fransk liga). Så langt har jeg Eden Hazard 87, Briand 77, Joe Cole 80, Yoann Courcuff 81, og Pedretti 80.

Mangler hele forsvarsrekka, høyre kant + keeper samt manager. Noen som har noen spillere fra Ligue 1 til overs? Kjøper de gjerne!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Vurderer å bytte ut mot en som har +3 på kontrakter i stedet, for jeg trenger ikke en trener som gir bedre lagkjemi lenger.


Det er samme hvilken Manager du har på teamet ditt så lenge han har samme formasjon som du spiller, du kan ha 10 Managerer med 3+ på kontrakter i klubben din og det vil fortsatt telle som 30%+ på hver kontrakt du kjøper..

Siterer ThMosekillah:
Eden Hazard 87

Fantastic player! Hvordan er laget å spille med? Da spesielt Hazard, har lyst å lage et Ligue 1 lag selv etter hvert.

Både Ligue 1 og Serie A får du et veldig solid lag for en billig penge (uten Pato og gjengen..).

Siterer ThMosekillah:
Serie A


Skaff deg Elia på venstrekanten, 92 pace, 86 dribbeling og 5star skills. Bare 79 OVR tho.

Du burde også vurdere Jovetic fremme, hadde han da jeg hadde Serie A lag, meget god spiller + han har 5star skill moves.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Fantastic player! Hvordan er laget å spille med?

Det er veldig bra. Merkelig nok har ikke Hazard 5 stjernersfinter, noe jeg mener å huske han har ellers i spillet. Akkurat nå er jeg på ekstraomganger mot Manchester City på verdensklasse.

Siterer NewAge:
Citerer ThMosekillah:
Serie A


Den var ment til Jack the Lack of Crack, regner jeg med ^^
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Den var ment til Jack the Lack of Crack, regner jeg med ^^


Ja.. :3

Siterer ThMosekillah:
Det er veldig bra. Merkelig nok har ikke Hazard 5 stjernersfinter, noe jeg mener å huske han har ellers i spillet. Akkurat nå er jeg på ekstraomganger mot Manchester City på verdensklasse.


Mange som har 5star som ikke har på UT tror jeg, kanskje hazard har slacket litt på fintene i det siste..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Mange som har 5star som ikke har på UT tror jeg, kanskje hazard har slacket litt på fintene i det siste..


Ååååja. Vant forresten 3-1. Gourcuff -> Briand x2
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Eden Hazard 87


IF? For min er bare 85.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer ThMosekillah:
Eden Hazard 87


IF? For min er bare 85.


Han er rare eller noe sånt tror jeg.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Han er rare eller noe sånt tror jeg.



IF er de svarte.. (Inform)

Det er de som kommer i team of the week osv.

Lagt til 2011-10-16 12:46:
rare er de vanlige kortene som "glinser"...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer ThMosekillah:
Han er rare eller noe sånt tror jeg.



IF er de svarte.. (Inform)

Det er de som kommer i team of the week osv.

Lagt til 2011-10-16 12:46:
rare er de vanlige kortene som "glinser"...
*

Åja, da er han IF.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hater så hardt å spille dette. I hvertfall mot CPU-en. Det er jo umulig å ta ballen omtrent. Spillere fra f.eks Coventry ligner på Zlatan og Messi med ballen. Umulig å ta den fra dem. Rant over.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Merkelig nok har ikke Hazard 5 stjernersfinter, noe jeg mener å huske han har ellers i spillet.

Han har kun 4 ellers og, men de flest fintene er låst opp når man har 4 stjerner uansett
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
5stjerner er bare flashy finter, ikke nødvendige. Men fortsatt utrolig gøy!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lyst å starte et lag med driblefanter, men de må ikke være så dyre, tips til liga ?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!