Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Jeg har nå spilt 3 cup-er i head to head seasons. De gikk slik:

Cup 1: Seminale med Liverpool
Cup 2: Seier med Arsenal
Cup 3: Finale med Bayern Munchen.

Sier meg rimelig fornøyd
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har bare spilt 2. Den ene med Viking og da klikket EA serverene og jeg fikk et tap. Den andre kom jeg til semi finalen med Nederland og da møtte jeg en som selvfølgelig spilte med Real Madrid og samtidig spilte som en gigantisk wiener!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg hater sånne som baserer spillet på finter. Men de går det ann å lese greit, men de som faktisk spiller fotball og ikke dribler fotball er mye verre syns jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg hater sånne som baserer spillet på finter.


Da hater du meg If you got it flaunt it sier nå jeg Pluss at siden jeg bruker finter en gooooooooOOOOOOOOoooood del så har jeg counters for de fleste så har null problemer med å spille mot folk som spiller sånn.

Hater folk som pacehorer, folk som bare slår LB+Y baller hele tiden, og folk som BARE 1-2 sentrer igjennom hele kampen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer

Hater folk som pacehorer, folk som bare slår LB+Y baller hele tiden, og folk som BARE 1-2 sentrer igjennom hele kampen..


Da hadde du hatet meg.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Da hadde du hatet meg.


Hadde hatet megselv også LB+Y baller tar jeg hele tiden
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
lb+y<3
vinnerkombinasjon!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
lb+y? Høres ut som en avansert ligning.. Snakk om høye gjennombruddspasninger eller?

Jeg gjorde det i cup-en mot Real Madrid med Bayern. Vant 5-2 men kunne fort vunnet 15-0 osv.. Kunne gå rett igjennom. Prøver helst å spille god fotball, dribler litt, men ikke så mye.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja høye gjennombruddspassninger... Om du bruker de når en av CBene rykker ut mot deg kommer du igjenn ALLTID om du har en noe rask spiss.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skjekk ut denne: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/99787460
Min første scoring på brasse i Fifa 12, og ikke bare det men det var semifinale i en onlinecup også Det står at vanskelighetsgraden er på amatør men jeg tror det er fordi jeg kun hadde en stjerne
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Skjekk ut denne: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/99787460
Min første scoring på brasse i Fifa 12, og ikke bare det men det var semifinale i en onlinecup også Det står at vanskelighetsgraden er på amatør men jeg tror det er fordi jeg kun hadde en stjerne

Fy faen så jævla vakkert
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Royality: Lekkert brassespark. Hvordan gjør man det egentlig?

Når jeg er ferdig med Dark Souls skal jeg spille mer Fifa. Jeg lover.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
På Xbox holder mann inne LT og trykker B. Da tar spilleren brasse, saksespark, volley osv. Om det er suksess hver gang, er en annen sak.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
På Xbox holder mann inne LT og trykker B. Da tar spilleren brasse, saksespark, volley osv. Om det er suksess hver gang, er en annen sak.


Its not, om det er en mulighet for det så vil spilleren prøve, men oftere enn ikke så bommer han på ballen med en fot eller noe sånt. Og det ser somregel bare retarda ut.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Its not, om det er en mulighet for det så vil spilleren prøve, men oftere enn ikke så bommer han på ballen med en fot eller noe sånt. Og det ser somregel bare retarda ut.


Hvis jeg ikke hadde holdt inne L1 der ville han trolig nok dempet ballen på vanlig måte.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer NewAge:
Its not, om det er en mulighet for det så vil spilleren prøve, men oftere enn ikke så bommer han på ballen med en fot eller noe sånt. Og det ser somregel bare retarda ut.


Om man har spillere som Neymar, Messi, Ronaldo, Hulk, Zlatan osv. Så er det lettere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Spilte nettopp den styggeste kampen jeg noen gang har spilt. Jeg var AC Milan, og han andre var Real Madrid. Han hadde 3 skudd og 2 på target når hele kampen var ferdig, mens jeg hadde 14 skudd og 10 på target. Han vant 1 - 0. Jeg hadde 3 skudd og 2 headinger i tverrliggeren. Ellers var det vanlige stolpe og en uvanlig god Casillas som holdt 0'en hos det andre laget.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Taxta:
Neymar, Messi, Ronaldo, Hulk, Zlatan osv.


Spørs det, er nok lettere med de fleste spillere men du må time det riktig. Og det går nokk bedre med folk med "acrobatic" traiten noe jeg tviler Zlatan har
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Liker hvordan det cupspill kun er i head-to-head i hælja. Kommer til å spille cup-er i hæljene framover.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Btw, om dere kjeder dere med Ultimate team nå. (Noe som jeg har gjordt i det siste)

Start en ny account. (På xbox kan du starte gratis og få 1måned gratis live.) Også starter du på ny uten coins. Også lager du whatever lag du vil, men anbefaler bronse lag! Har kost meg endel å pwne noobs som netopp har begynt med fifa.

Og når du er ferdige med teamet eller whatever sender du det over til mainaccounten din
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Skjekk ut denne: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/99787460
Min første scoring på brasse i Fifa 12, og ikke bare det men det var semifinale i en onlinecup også Det står at vanskelighetsgraden er på amatør men jeg tror det er fordi jeg kun hadde en stjerne

Mine spillere prøver på brasse, men det eneste problemet er at når de først prøver så er ballen 10 meter unna når de benner til..
  • 0
Haha

Spiller dere mye Head to Head?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Spiller dere mye Head to Head?


Mest ultimate team, men har begynt med litt head to head nå. Men gidder aldri å spille det mye, alle spillerene er dårligere og alt går senere en UT..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg spiller mye head to head. Jeg liker å bryne meg mot andre. Men lag ødelegger til dels mye av gleden. Men laggen er hos andre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer NewAge:
Hater folk som pacehorer, folk som bare slår LB+Y baller hele tiden, og folk som BARE 1-2 sentrer igjennom hele kampen..


Da hater du meg. Jeg sentrer ut motstanderne Spiller dog ikke online pga jeg sucker i forsvar
Jeg klarer ikke vinne tilbake ballen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!