Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Noen som har demoen til PC, og vet hvordan man spiller det? Funker ikke hos meg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da vant jeg min første match.

Barcelona 3 - 2 Man City.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Majesty:
Noen som har noen tips angående forsvar?


Har funnet ut at det funker greit å henge i bakgrunnen mens du sender ut en teammate med RB/R1.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper de fikser forsvars-systemet. Det er jo så og si umulig å takle folk når du spiller på Professional og over.
  • 0
Siterer HopeN:
Håper de fikser forsvars-systemet. Det er jo så og si umulig å takle folk når du spiller på Professional og over.


Håper jeg også.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som har opplevd at en spiller får hamstring når han spurter? Han blir ikke skada men han hinker sånn som når spillere for det..
  • 0
Har noen lagt merke til at hvis du klikker på back/select så styrer du keeperen? Et ganske smart tillegg til spillet, men om du skal styre keeperen bør oftest ta over før de er 20 meter unna, hvis ikke har man ikke mulighet til å reagere eller plassere seg.

Vanligvis spiller jeg på Legendarisk og Verdensklasse. På FIFA 12 sliter jeg med profesjonell(med Dortmünd). Men, men. Da blir det mer moro hver gang man scorer
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Det er så vanskelig å forsvare seg at jeg av og til gir bort ballen, så jeg får øvd meg på å stoppe angrep. sliter skikkelig med å finne en metode som fungerer mer eller mindre hver gang.
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Dere er klar over at dere kan skifte fra det nye forsvarsystemet til det som er i alle de andre FIfaene i kontrollmenyen?
  • 0
Siterer nVpiLuckiest:
Dere er klar over at dere kan skifte fra det nye forsvarsystemet til det som er i alle de andre FIfaene i kontrollmenyen?


Når det er et nytt forsvarssystem, som er interessant, men bare trengs litt trening i. I tillegg så er det, det som kommer til å benyttes i online head-to-head. Så for meg er det i hvert fall ikke diskutabelt å bytte engang.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Ikke jeg heller, jeg har blitt vandt med det nye så jeg skifter ikke jeg heller :p
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Når det er et nytt forsvarssystem, som er interessant, men bare trengs litt trening i. I tillegg så er det, det som kommer til å benyttes i online head-to-head. Så for meg er det i hvert fall ikke diskutabelt å bytte engang.


Samme her, finnes ingen grunn i å bytte. Du kan like greit bli vandt med det nå, jeg gjetter at det gamle kommer til å forsvinne iløped av de neste fifa spillene uansett.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hadde vært litt gøy med en intern "Goal of the month/week" her på GR. Noen andre som synes det hadde vært interessant?
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Hadde vært litt gøy med en intern "Goal of the month/week" her på GR. Noen andre som synes det hadde vært interessant?


Absolutt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det hadde vært moro med det ja
  • 0
Nå kan man begynne å spille Ultimate Team til FIFA 12, på internett!

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team

Personlig fikk jeg Eden Hazard, 87 - Rare. En veldig god spiller, og et veldig godt kort, så jeg er meget fornøyd for øyeblikket!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Lyst å bytte mot Ramsey, 77- gold ? ;)

Fikk bare piss, meget skuffet.

Oh well om du noen gang vil kvitte deg med Hazard så sier ikke jeg neitakk.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha, du har kjøpsopsjon, om jeg selger han.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Beste jeg fikk var Boussoufa i 82..
  • 0
Nå selger å kjøper jeg så mye jeg kan, aner ikke hvor mye jeg har tjent men er ikke så mye enda, bare et par tusen. Alle spillere jeg kjøper selger jeg med en gang etterpå, bare en spiller jeg har kjøpt og vil beholde og det er Riise som jeg mest sannsynligvis skal ha på et BPL andre lag.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg får ikke til å lagre laget jeg
  • 0
Du har ihvertfall et bedre lag enn meg sofar. Jeg er veldig VELDIG nazi på å ha riktig formasjon og posisjon så har som sagt ikke kjøpt noe spesielt. Venter egentlig på å få solgt alle som jeg har i trade pilen min.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
A yea, fikk De Gea i en loyalty pack!
  • 0
Siterer NewAge:
Du har ihvertfall et bedre lag enn meg sofar. Jeg er veldig VELDIG nazi på å ha riktig formasjon og posisjon så har som sagt ikke kjøpt noe spesielt. Venter egentlig på å få solgt alle som jeg har i trade pilen min.


Det som jeg har stilt opp der er egentlig bare en random formasjon for å få litt kjemi. Til vanlig spiller jeg 4-3-3. Og laget mitt kommer nok til å bli preget av Arsenal/Bayern/Inter/Lyon - spillere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!