Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands 2 ~ Offisiell tråd ~


Begynner å vurdere dette selv faktisk. Det er flere spill som ser spennende ut i år, men B2 ser faktisk litt tøft ut.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer 192:
http://www.ign.com/articles/2012/09/14/borderlands-2-review

IGN er tidlig ute ser jeg. Men en god start!


Så den selv nå nettopp. Spillet ser fantastisk ut!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal kjøpe det etter jeg har kjøpt Halo 4. Likte eneren og spilte det gjennom med Siren. Kommer til å velge enten Siren eller Assassin.
NOBS 4 LYF!
  • 0
Hva er det med dette spillet som for meg så lyst til å kjøpe det? Er det Co-Op? Er det alle de dødskule våpnene? Er det karakterene i spillet? Er det kjøretøyene? Den grafiske stilen? Nei, det er åpenbart alt sammen.

Tror jeg skal kjøpe spillet, men det blir til jul. En kompis av meg skulle også ha det så. Dette spillet ser jo ganske gøy ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mechromancer-klassen kommer den 16. Oktober, og om du ikke forhåndsbestiller spillet, blir prisen på denne 800 MS point/9.99$. Syns sjøl dette virker som en tøff klasse, så skal ha en gjennomspilling med denne også.

Btw, er det noen som skal ha det på PS3 som er interessert i å spille sammen?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Mechromancer-klassen kommer den 16. Oktober, og om du ikke forhåndsbestiller spillet, blir prisen på denne 800 MS point/9.99$. Syns sjøl dette virker som en tøff klasse, så skal ha en gjennomspilling med denne også.

Btw, er det noen som skal ha det på PS3 som er interessert i å spille sammen?


Skal ha det på PS3, ja, men det blir ikke før etter Høstferien dessverre. Kanskje før.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ser ut til at det får 9/10 eller tilsvarende på de fleste store anmeldersidene.
Det lover jo veldig bra.

Mange som påpeker hvor mange timer man kan tyne utav spillet og sier at det fort kan bli tre ganger så mye som i det første.
Og med fire expansions frem til juni 2013, kan dette bli et helsikes langt spill.
Det er noe jeg ser på som helt utmerket ettersom det er få andre spill jeg skal ha fremover.

4 dager igjen.
Bring it the hell on!
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
4 dager igjen.


Så på facebook nå at Gamezone sender det ut i mårra. Er jeg heldig så får jeg det da på onsdag. :3
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Grallen:
Mechromancer


Det er en klasse de har lagd for noober da. Selv om de sier det på en litt mer sofistikert måte, er det det de i bunn og grunn sier. De sier i alle fall at det er klassen for de som ikke er så vandt med skytespill, og at det skal være en måte å introdusere nye spillere på.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Grallen:
Btw, er det noen som skal ha det på PS3 som er interessert i å spille sammen?


Mulig vi kan gjøre det en gang, men FIFA 13, AC III og Most Wanted er prioritert. Mulig jeg kjøper det etter jul eller noe. I mellomtiden kan vi alltids spille Borderlands (1) co-op.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Så på facebook nå at Gamezone sender det ut i mårra.


Jasså?
På bestillingen står det at den sendes 19.
Men jeg sier ikke nei til å få det tidligere.

Siterer 192:
Det er en klasse de har lagd for noober da.


I utgangspunktet ja, men det skulle visstnok bare være den ene skill-tree greia, mens de to andre setter mech. klassen på linje med de fire andre klassene.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Jasså?
På bestillingen står det at den sendes 19.
Men jeg sier ikke nei til å få det tidligere.


Sjekk første kommentaren til Gamezone. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=494852000526917&set=
a.116346185044169.18590.116043571741097&type=1&theater


Siterer 192:
Det er en klasse de har lagd for noober da.


Har ikke fått med meg det, jeg. Har prøvd å lese minst mulig om spillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gled dere
  • 0
Siterer Martin Sollien:
Gled dere


Er det du som har hatt den store gleden av å anmelde det?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Såpass kan jeg nok røpe
  • 0
Har iallfall forhåndslastet spillet på Steam. Tok meg 15 minutter å laste end 4,5 GB.
  • 0
Sendt nu, så da har jeg det antakelig imorgen, ettersom det aldri har tatt mer enn en dag for gamezone å sende noe hit.

Får passe på å kjøpe inn alt jeg skal for resten av uken idag, for jeg forlater ikke skjermen for stort annet enn søvn og næring de kommende dagene
  • 0
Siterer fantomena:
Har iallfall forhåndslastet spillet på Steam. Tok meg 15 minutter å laste end 4,5 GB.


Gearbox er tydeligvis flinke til å komprimere spillene sine At spill som Rage og Max Payne 3 tar over 5 ganger så mye plass er helt utrolig.

Gleder meg sykt! Dette ligger an til å bli et av de mest spilte spillene mine noen sinne.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Så sant så sant. Bruker selv en to år gammel laptop noe som gjør det kritisk for meg at jeg får endret innstillingene slik jeg får kjørt spillet med en god FPS.
Flere her som skal ha det til PC forresten? Trenger folk å spille med siden ingen jeg kjenner har planer om å kjøpe det.
  • 0
jeg digger proxy. sitti og spilt Bl2 i 8timer nå
  • 0
Siterer Zyrocz:
Så sant så sant. Bruker selv en to år gammel laptop noe som gjør det kritisk for meg at jeg får endret innstillingene slik jeg får kjørt spillet med en god FPS.
Flere her som skal ha det til PC forresten? Trenger folk å spille med siden ingen jeg kjenner har planer om å kjøpe det.


Med mindre det kommer til Mac, så får jeg nok ikke spilt det før jeg kommer hjem fra Svalbard. Og da blir det nok PS3 eller noe, for PCen er ikke så god lenger.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Og da blir det nok PS3 eller noe


Hurra! Si ifra, så joiner jeg coop!
Let the voice of love take you higher
  • 0
<quote author="Tchak">jeg digger proxy. sitti og spilt Bl2 i 8timer nå</quote

Steam sin nye EULA beskriver at det å bruke VPN/proy (uansett sammenheng). So watch out for the banhammer!

Jeg kommer iallfall ikke til å ta risken å tape kontoen min med over 200 spill.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!