Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Playstation Vita-tråden

Siterer Lt Mactawish:
Er usikker på om Sony har sluttet å produsere Vita ennå

Det tror jeg ikke, for de har akkuratt vist frem to nye varianter med nye og spreke farger. Men det er mulig det bare gjelder japan, der konsollen har gjort det ganske bra.

Siterer Lt Mactawish:
En løsning (som jeg benyttet meg av når jeg kjøpte min) er å kjøpe den brukt, tok en kjapp tur innom Finn.no og så en for 800kr

Det er nok det smarteste!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fikk kjøpt fra en selger på finn.no nå ???? Ps vita, 8gig minne og 7spill til en tusenlapp ????
MGS4 FTW =)
  • 0
Siterer the king:
Fikk kjøpt fra en selger på finn.no nå ???? Ps vita, 8gig minne og 7spill til en tusenlapp ????

Ikke ille. Hvilke spill er det snakk om?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
uncharted, Gravity Rush, Escape plan, Ratchet and clank trilogi, rayman legends var noen av de
MGS4 FTW =)
  • 0
Gratulerer! Høres ut som du fikk med flere gode spill også, til en god pris!
  • 0
Siterer the king:
uncharted, Gravity Rush, Escape plan, Ratchet and clank trilogi, rayman legends var noen av de

Nice, høres ut som et røverkjøp! Gravity Rush og Rayman Legends er to utrolig artige spill.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gravity Rush

Har enda ikke spilt Gravity Rush på Vitaen min. God damn it...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har enda ikke spilt Gravity Rush på Vitaen min. God damn it..

Vel, med tanke på at Gravity Rush 2 ble utsatt til neste år, så har du i det minste god tid på å få prøvd det ut før den tid...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!