Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kjøp av spill på Xbox Live


Så har endelig fått installert Visakortet mitt på brukeren min (farlig..!), og tenkte jeg skulle laste ned et retailspill jeg aldri har hatt anledningen til å kjøpe/låne.

Da står det egentlig mellom:

Red Dead Redemption (Fått massivt bra kritikk, og jeg har alltid likt GTA-serien! - koster 250),

Bioshock 2 (eneren var det andre spillet jeg kjøpte på X360, og likte det meget. Klarte dog aldri å interessere meg så veldig for historien.. - Dette er kanskje det spillet som frister minst, men også det som koster minst, 150)

Til sist er det Oblivion, et spill jeg alltid har lyst til å prøve. Men er dette alt for tidkrevende? Og til tross for at det er eldre enn de to andre koster det mer, 300. Må en ha spilt de forrige Elder Scrolls-spillene for fullt ut å nyte historien/settingen her? Vurderer å kjøpe Skyrim litt frem i tid.

Noen andre spill av samme tyde som anbefales (gjerne billige)? Noen jeg bør være obs på ved kjøp av Games on Demand-spill?
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Tror ikke du trenger å ha spilt tidligere spill i TES-serien for å nyte Oblivion, men nå har jeg aldri fått spilt det skikkelig selv

Hvorfor skal du kjøpe på Xbox Live btw? Det er jo dyrt som rakker'n!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det er enkelt

Og tror ikke du får nye spill billigere enn 150 så mange steder! Her oppe i innlandets skoger er det ikke så mye spillsjapper og bruktsjapper, og på butikker som Elkjøp og Expert ligger alle spill på 5-600,- ^_^

Nettet er jo selvfølgelig et alternativ, men lettere å handle på XL-store :p
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Greit nok.

Mange vil nok si at Bioshock 2 er en enorm skuffelse etter eneren, men jeg likte det godt jeg. Siden det koster 150kr ville jeg nok tatt det.

Ellers er RDR og Oblivion gode alternativer de og
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Utifra mine prefferanser, så ville jeg gått for Oblivion. Bioshock 2 (har ikke spilt dette selv) er som jeg skjønte det på både kritikere og spillere vært en stor skuffelse. Red Dead Redemption derimot er et utrolig bra spill og står igjen som en av mine favoritter fra 2010. Det er derimot et spill du kjøper det for Singleplayeren, ikke multiplayeren, og på det punktet leverer Oblivion en mye bedre vare.

Jeg anbefaler deg derimot å ikke kjøpe spill fra Games on Demand på XBL, da dette er dyrt, og du som regel ikke får Game of the Year editions, hvor man får med DLCer.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke kjøpt noen spill derfra ennå, men hvem vet med tiden. Mange spill som frister da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har kjøpt et par spill fra games on demand selv, og det eneste du bør være obs gjelder også for arcadespill, nemlig at kjøpene knyttes til konsollen. Om konsollen går i stykker risikerer du å måtte være tilkoblet live for å spille dem, selv om du bruker license transfer.

Oblivion er et kjekt spill, men jeg ville heller gått for 5th anniversary edition for ca 200 kr i de fleste butikker som inkluderer DLC.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!