Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Off topic: Kommentar 1000 på GTA V forumet.
On Topic: Har ikke helt fått sansen for Online enda. Har det mye gøy med SP, spesielt etter at jeg har inntjent 800 millioner på alle 3. Mye gøy man kan kjøpe da.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
GTA online blir veldig morro med venner, helt klart. Spilte vel en 5 timer på rad og kunne sikkert lett klart 6 til hvis det ikke var for forpliktelser.

Irriterer meg dog at man bruker penga fra banken uansett.. Så å sette inn er kun for at andre ikke skal ta dem..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Irriterer meg over hvor få heists det er. Av 69 oppdrag utgjør disse omtrent seks av dem, og det er bare tre stykker man tjener noe nevneverdig med penger på. Med tanke på at dette var en stor del av markedsføringen er det ganske skuffende hvor få og småkjipe de egentlig er, og friheten rundt planlegging og utførelse er dessuten veldig begrenset.
  • 0
Siterer Duckislate:
Irriterer meg over hvor få heists det er. Av 69 oppdrag utgjør disse omtrent seks av dem, og det er bare tre stykker man tjener noe nevneverdig med penger på. Med tanke på at dette var en stor del av markedsføringen er det ganske skuffende hvor få og småkjipe de egentlig er, og friheten rundt planlegging og utførelse er dessuten veldig begrenset.


Noenlunde enig i det du sier. Kunne godt vært 1-2 heist til. Hadde vært stilig om man ranet et museum eller et tog. Noe i den duren. Eller eventuelt et snikran slik som i filmen "The Bank Job".

Lagt til 2013-10-10 19:41:
Men nå vet vi ikke om det blir DLCer slik som i GTA IV. Kan se for meg at det hadde vært kult med Heist DLCer.

Hvordan tror dere det vil være med DLC? Ettersom vi allerede har 3 spillbare folk virker det litt rart om de putter inn enda flere folk etter min mening, men Spoiler: kan også bli rart å ha de samme folkene om folk valgte å drepe en av dem i storyen
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvordan tror dere det vil være med DLC? Ettersom vi allerede har 3 spillbare folk virker det litt rart om de putter inn enda flere folk etter min mening


Tror vi både snakker flere Heists som kan gjennomføres, og muligens enda mer historie på hver av karakterene. Er i alle fall det jeg håper på.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den følelsen når alle leaver en survival runde fordi jeg eier alle fiendene med pistol og de bruker maskingevær. Awwww yeah!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer gnyg:
Hvordan tror dere det vil være med DLC?


Ansatte i Rockstar har uttalt seg om at de arbeider med DLC til spillet. Regner med det blir flere heists.

Passive mode fungerer tydeligvis ikke. Hentet items fra en special crate drop, og jeg var ikke den eneste ute etter å få tak i den. Da tok jeg på passive mode og kunne komme meg trygt i fra karn (som var på min XBL venneliste). Problemet var at han drepte meg flere ganger. Det var irriterende så jeg forlot session og fjernet han som venn. Orker ikke å ha folk som ødelegger så lett tilgjengelig når de går helt amok når de ikke får det de vil ha. Håper de fikser passive mode, og gjør at det fungerer når man sitter i kjøretøy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Lurer på om å bruke ekstreme pengeglitcher er mot reglene til Rockstar. Vil folk bli bannet siden de er så ivrige på å fikse disse feilene?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har det blitt opprettet noen Gamereactor crew i GTA Online enda?

Er på utkikk etter crews å bli en del av.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Hvor oppretter man et crew? Kan man gjøre det på PS3, eller må jeg logge meg på en fjong internettside? Sistnevnte er for stress for meg.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Du må logge inn på rockstar sin socialclub.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvor oppretter man et crew? Kan man gjøre det på PS3, eller må jeg logge meg på en fjong internettside? Sistnevnte er for stress for meg.


Du må gjøre det på PC.
http://socialclub.rockstargames.com/
  • 0
Kommet i gang igjen md GTA V etter en ukes pause. Føles godt igjen, og nå skal storyen runnes.
  • 0
Takker, har ordnet i stand et crew nå!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kjøpte det i dag og har spilt ca. 30 min. Liker hva eg har sett så langt, det blir nok ikke noe spillkjøp på en god stund nå.
Rainbow Mushroom
  • 0
Jeg suger virkelig på investeringer når det gjelder aksjemarkedet. Vet hvor jeg burde investere etter å ha testet ut tidligere, men klarer aldri å få solgt aksjene mine i tide før de synker i pris. Får heller ta en runde og tjene penger under neste gjennomspilling.
  • 0
Det eneste eg kan si om spillet etter 30 min spilletid er at kjøreegenskapene er dårlig. Ellers så er alt bra hittil.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg suger virkelig på investeringer når det gjelder aksjemarkedet. Vet hvor jeg burde investere etter å ha testet ut tidligere, men klarer aldri å få solgt aksjene mine i tide før de synker i pris. Får heller ta en runde og tjene penger under neste gjennomspilling.


Aksjemarkedet er jo ubrukelig etter at man har fullført spillet. Det er helt tilfeldig hvordan de beveger seg, og ingenting du gjør påvirker dem i det hele tatt. Alle som skriver om hvordan de sprengte alle lastebilene til Taco Bomb slik at Burger Shot gikk oppover lyver rett og slett.

For moro skyld skulle jeg se om det faktisk er noe mønster i hvordan de beveger seg. Kjøpte en aksje i samtlige selskaper, sov i senga til det hadde gått lang nok tid til at en av dem beveget seg noe særlig, og så loadet tilbake for å plassere alt på akkurat den aksjen. Neida, da gikk den plutselig nedover.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Aksjemarkedet er jo ubrukelig etter at man har fullført spillet. Det er helt tilfeldig hvordan de beveger seg, og ingenting du gjør påvirker dem i det hele tatt. Alle som skriver om hvordan de sprengte alle lastebilene til Taco Bomb slik at Burger Shot gikk oppover lyver rett og slett.


Nettopp det! Jeg har ikke fullført storyen enda! Men har derimot fullført alle Assassination Missions, uten å ha klart å tjent mer enn noen 100k på det. Og det suger.
Skal huske på det til neste gjennomspilling. Gjøre hovedstoryen og tjene penger først. Så gå å satse penger på all aksjene og bli rik!

Siterer Ole-Christian:
For moro skyld skulle jeg se om det faktisk er noe mønster i hvordan de beveger seg. Kjøpte en aksje i samtlige selskaper, sov i senga til det hadde gått lang nok tid til at en av dem beveget seg noe særlig, og så loadet tilbake for å plassere alt på akkurat den aksjen. Neida, da gikk den plutselig nedover.


Akkurat det er jo litt morsomt da. Du vet aldri om du kan tjene penger.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nettopp det! Jeg har ikke fullført storyen enda! Men har derimot fullført alle Assassination Missions, uten å ha klart å tjent mer enn noen 100k på det. Og det suger.


Hvis du har fullført alle Assassination-oppdragene er du egentlig fucked. Det er en random event-greie som gir deg et aksjetips som du kan tjene litt på, men ingenting utover det.

Siterer ElGamer:
Skal huske på det til neste gjennomspilling. Gjøre hovedstoryen og tjene penger først. Så gå å satse penger på all aksjene og bli rik!


Ja. Man kan tjene sinnsykt mye på dem hvis man har en del penger fra før. Hvis man derimot ikke vet om det på forhånd er det mer eller mindre umulig å for eksempel kjøpe alle eiendommene. 150 000 000 for golfbanen, ass..

Siterer ElGamer:
Akkurat det er jo litt morsomt da. Du vet aldri om du kan tjene penger.


Det er ikke så morsomt når de har gjort det umulig for de som ikke vet om assassination-oppdragene på forhånd å tjene nok penger til å gjøre en hel del av tingene i spillet. Og når man først tjener litt på aksjene er det nesten aldri mer enn 200 000-300 000.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hvis du har fullført alle Assassination-oppdragene er du egentlig fucked. Det er en random event-greie som gir deg et aksjetips som du kan tjene litt på, men ingenting utover det.


Da må nok Trevor, Michael og Franklin overleve på de noen 100k dem allerede har. Stakkers fattig folk.

Siterer Ole-Christian:
Ja. Man kan tjene sinnsykt mye på dem hvis man har en del penger fra før. Hvis man derimot ikke vet om det på forhånd er det mer eller mindre umulig å for eksempel kjøpe alle eiendommene. 150 000 000 for golfbanen, ass..


Bare tenk å ha alle pengene som er spart opp i løpet av alle oppdragene, heistene, sideoppdragene og alt. Tenk de fordoblingene det er snakk om! Da kan en plutselig kjøpe den utrolig dyre golfbanen for 150 000 000. Ellers er det komplett umulig.

Siterer Ole-Christian:
Og når man først tjener litt på aksjene er det nesten aldri mer enn 200 000-300 000.


Gjerne aldri i nærheten av det heller, med mindre du har flaks.
  • 0
Jeg tjente heldigvis 800 mill på Lester assasination missionene.
Satser jeg alt etter det har jeg tjent 12 mill på vanlige aksjer. Altså 12 mill på et selskap. Totalt har jeg vel tjent 28-35 mill på vanlige aksjer.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer ElGamer:
Da må nok Trevor, Michael og Franklin overleve på de noen 100k dem allerede har. Stakkers fattig folk.


Du vil trolig ha mellom 20 og 30 millioner på hver av dem når du har fullført storyen.

Siterer ElGamer:
Da kan en plutselig kjøpe den utrolig dyre golfbanen for 150 000 000. Ellers er det komplett umulig.


Ja, det er det.

Siterer ElGamer:
Gjerne aldri i nærheten av det heller, med mindre du har flaks.


Hvis du bare har 100k på hver av dem er det forståelig at du ikke er i nærheten av det. Når jeg satser 30 millioner på en aksje er det stort sett det jeg får igjen for det. Ikke store fortjenesten, egentlig.

Siterer Elektro Banana:
Satser jeg alt etter det har jeg tjent 12 mill på vanlige aksjer. Altså 12 mill på et selskap. Totalt har jeg vel tjent 28-35 mill på vanlige aksjer.


Hvis du har tjent 28-35 millioner på å hele tiden satse hundrevis av millioner er det jo ikke rare greiene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hvis du bare har 100k på hver av dem er det forståelig at du ikke er i nærheten av det. Når jeg satser 30 millioner på en aksje er det stort sett det jeg får igjen for det. Ikke store fortjenesten, egentlig.


Nei, så virker som det egentlig bare er lagt inn for at en skal få følelsen av at det er penger å tjene.

Siterer Ole-Christian:
Du vil trolig ha mellom 20 og 30 millioner på hver av dem når du har fullført storyen.


Da er det bare å vente til penge renner inn da!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!