Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~

• gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
n er det ikke så stress med. Jeg kjører som en villmann med den uansett. Har nærmest totalvraket den. Jeg brukte en stund på å lete etter den ene bilen jeg ville ha tak i, uten hell.

Mente bilen til andre spillere.

Siterer Victorfinne:
Da var jeg begynt å bli litt lei av spillet.. Trodde aldri jeg skulle si det! Tenker at det bare er for en stund, for gleden kommer nok tilbake!

Game of the year 2013 ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Nå har de utsatt og utsatt Stimulus Package'n, Content Creator og nye missions gang på gang. Begynner å bli lei av å måtte vente på at det skal komme. Skjønner ikke hvorfor Rockstar lover at det skal komme "neste uke" hele tiden. Hadde vært bedre om de bare sa at det kommer når det er ferdig.
  • 0
Vel, nå får jeg plutselig ikke joinet noen matcher med andre spillere. Nettet mitt falt ut mens jeg spilte med gnyg i et oppdrag, og siden har det å komme inn i en game vært umulig. Jeg ender bare opp i en game helt alene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Vel, nå får jeg plutselig ikke joinet noen matcher med andre spillere. Nettet mitt falt ut mens jeg spilte med gnyg i et oppdrag, og siden har det å komme inn i en game vært umulig. Jeg ender bare opp i en game helt alene.

Jeg føler at du fortjener det.
  • 0
Siterer Smæ:
Jeg føler at du fortjener det.

Utdyp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg

Har invitert deg mange ganger for å få med deg med. Men det blir ofte fult fordi jeg auto-inviter osv. Prøvde men skjedde ikke noe. En annen gang.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Har invitert deg mange ganger for å få med deg med.

Jeg mottok hele 0.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Citerer gnyg:Har invitert deg mange ganger for å få med deg med.

Jeg mottok hele 0.

Da må det være en bug som har hendt. Så at du også hele tiden hadde "V" ved siden av navnet ditt. Noe som betyr at du da var i SP.. R* sitt spill fungerer ikke helt optimalt desverre.
  • 0
Etter å ha innsett hvor mye penger jeg tapte på Assassination-oppdragene har jeg starten ny fil i singleplayer. I samme slengen skal jeg droppe å bruke så mye penger på biler som forsvinner over natta.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hypotese: Har du egentlig en online karakter som du lett kan gå inn på ved å gå på karakterbyttehjulet? Det bare slo meg..
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Utdyp.

• 0
Flotters, oppdrag tre av Paparazzo-questlinen nekter å poppe opp på den nye filen jeg startet..... da kan jeg drite i 100%.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Game of the year 2013 ;)

Står fortsatt for det!! Har vært en utrolig måned! Enten Grand Theft Auto V, The Last of Us eller AC IV: Black Flag!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Da har jeg spilt gjennom historien, foruten Assassination-oppdragene. Spoiler:Jeg valgte ending C, obviously.

Jeg har lagt ned ganske mye tid i SP og litt i MP, og jeg kan si så mye at det er strålende gjennomført spill, tross litt surr med enkelte Strangers and Freaks-oppdrag som ikke poppet opp på fil nummer 2.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvorfor er det noen som sier at GTA V er helt fantastisk, mens andre sier det er elendig?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Fordi folk er forskjellige.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har aldri vært noen fan av GTA, men 5ern er en av de bedre spillopplevelse mine de siste årene. Synes det er det første GTA spillet hvor også det grunnleggende gameplayet (kontroll osv.) ikke står særlig tilbake for andre mer lineære, spesialiserte spill.

Eneste jeg savner er litt mer substans i oppdragene utenfor hovedhistorien. Synes det er vanskelig å bruke noe særlig tid på spillet etter hovedhistorien. Det blir litt for tynt, og litt for liten variasjon i sideoppdragene.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvis dere ikke har prøvd det allerede, så spill race med kun venner. Man levler opp dritraskt og får opptil 8k når man vinner. I tillegg er det sykt morsomt. Har kommunisert med de på Skype mens vi spilte og jeg ler meg skakk hver gang vi spiller.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
Står fortsatt for det!!

GTA fortjener ikke tittelen årets spill. Fra min synsvinkel så burde GOTY fungere knirkefritt. Og det skjer ikke med dette spillet, bare se på online-delen. Tapte karakterer, gå ned i level, at alt som gir penger blir skalert ned for at de skal kunne tjene penger på mikrotransaksjonene sine.

Og hver helg er det alltid et eller annet. Jeg for min del gikk fra level 76 til level 0. Om jeg får igjen karakteren så blir det å skaffe resten av flerspiller-troféene fortest mulig og deretter la flerspilleren råtne.
  • 0
Siterer gnyg:
Og hver helg er det alltid et eller annet. Jeg for min del gikk fra level 76 til level 0. Om jeg får igjen karakteren så blir det å skaffe resten av flerspiller-troféene fortest mulig og deretter la flerspilleren råtne.

Damn.. Føler med deg!! Selv koser jeg meg med GTA! Har begynt på onlinen igjen etter en liten pause. Meg og vennene mine koser oss med online!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer gnyg:

I cri everytim

Har knapt fått testet online i det hele tatt enda jeg. Lagde meg en grell figur, men så ble jeg kastet ut (det var helt i starten når online ble lansert). Har forsåvidt ikke rundet hoveddelen heller og nå som jeg fikk tilbake en helt ny Playstation 3 fra service, så må jeg starte helt på nytt også...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det virker som at det kun er social club som er nede siden jeg er online nå og jeg har alt jeg skal ha.
  • 0
Vil si GTA IV er et veldig underholdende spill når du først prøver det men når du har spilt det i noen uker og er nesten ferdig med historie delen blir du snart lei. Alt for lite varioasjon, men det er jo mange morsomme ting du kan gjøre i byen da men som sagt er historie delen kjedelig etter hvert men ellers er gta iv helt greit
  • 0
Siterer iLunaKarma:
Vil si GTA IV er et veldig underholdende spill når du først prøver det men når du har spilt det i noen uker og er nesten ferdig med historie delen blir du snart lei. Alt for lite varioasjon, men det er jo mange morsomme ting du kan gjøre i byen da men som sagt er historie delen kjedelig etter hvert men ellers er gta iv helt greit

Feil tråd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!