Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


På 9-10 parachute-greier i GTA V er jeg fortsatt ubeseiret. Litt morsomt. Satser på å holde det gående.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har ikke rørt dette spillet på snart fire uker, tror jeg. Er ganske lenge siden, mistet liksom bare lysten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer dark samus nemesis:
Har ikke rørt dette spillet på snart fire uker, tror jeg. Er ganske lenge siden, mistet liksom bare lysten.


Samme her. Tror det har noe å gjøre med at Online-delen var langt fra det de lovet oss, iallefall for min del.
  • 0
Siterer Smæ:
Samme her. Tror det har noe å gjøre med at Online-delen var langt fra det de lovet oss, iallefall for min del.


Selv brydde jeg meg aldri stort om online-delen. Prøvde det kanskje i tre timer sammenlagt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Selv brydde jeg meg aldri stort om online-delen. Prøvde det kanskje i tre timer sammenlagt.


Hvis du ikke likte onlinen er det ikke rart at du ikke har spilt det mye. Etter man har fullført historien (og mesteparten av strangers and freaks-oppdragene) er det ikke mye å gjøre i singleplayer. Forhåpentligvis kommer det en bra DLC som tilfører flere oppdrag, våpen, kjøretøyer osv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvis du ikke likte onlinen er det ikke rart at du ikke har spilt det mye. Etter man har fullført historien (og mesteparten av strangers and freaks-oppdragene) er det ikke mye å gjøre i singleplayer. Forhåpentligvis kommer det en bra DLC som tilfører flere oppdrag, våpen, kjøretøyer osv.


Tingen er bare det at jeg ikke har fullført singleplayer 100% engang. Ble rett og slett lei før jeg fikk fullført mange av strangers and freaks-oppdragene. Kappløp og slike ting har jeg aldri likt, og ser derfor ikke noen grunn til å gjøre dem ferdig heller. Å få 100% bryr jeg meg ikke så mye om, og har egentlig aldri gjort heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvordan gikk GNen kake? Blei det noen flere eller var det bare dere 2? Jeg gadd ikke fordi det vra så få... Denne "klanen" er jo helt dau..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva synes dere om snø i GTA V sin online del? For min del er det helt forferdelig. De raske bilene mine er ukjørbare, de trege er ukjørbare, og spillet frøs mer enn vanlig. Kult å samle 8 stykker og råne rundt i alve- eller nissekostymer.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har nå brukt over 200 timer på singleplayer og multiplayer til sammen
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har nå brukt over 200 timer på singleplayer og multiplayer til sammen


Så morsomt fant jeg ikke spillet heh
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Er det et crew på PS3 her på GR som jeg kunne joinet?
  • 0
Siterer Lazykins89:
Er det et crew på PS3 her på GR som jeg kunne joinet?


Tror ikke det er mye GTAV aktivitet her på GR. Ikke multiplayer i det minste. Selv har jeg ikke rørt spillet siden November eller noe slikt. Multiplayer er det enda lengre siden jeg rørte ved.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Rundet spillet 100 % level 109 på online. Gjort som går ann på rockstar social club. Men mangler random event simeon mission. Å fy f*** det irriterer meg. Går ikke ann å gjøre det når du har kommet for langt.
  • 0
Utrolig artig å spille GTA V med venner for tiden. Spiller dog på PS4, og vi er oftest 5-7 stykker. Er en evig lang latterkrampe. Gøy!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!